eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlec › Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbąszyńska 17

1.5.2.) Miejscowość: Siedlec

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-212

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 384 85 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@siedlec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://siedlec.bip.net.pl/?a=3887, https://miniportal.uzg.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca121c36-e588-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016568/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowozenie uczniów do szkól

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195633/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKOŚ.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 522685,7 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi pn. ”Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych - Część I: Dowozy dzieci do ZSPiP w Belęcinie, ZSPiP w Chobienicach, SP i przedszkola w Siedlcu” w okresie od 01 września 2022 r do 30 czerwca 2023 r. zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
2. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Siedlec z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby szkół oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych zgodnie z przedstawionymi poniżej trasami dowozów.
3. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe godziny przyjazdu i odjazdu zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Siedlec były tak skonstruowane, aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni realizacji innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
6. Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.
7. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosowanych przepisów.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wykazem imiennym uczniom z poszczególnych placówek w terminie do 28 każdego miesiąca na kolejny miesiąc (w lutym do 26). Wszyscy uczniowie mają zostać dowiezieni na zajęcia na godzinę 800.
Zamawiający dopuszcza jednak możliwość zmiany godziny przyjazdu uczniów do szkoły.
9. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii autobusu do zapewnienia autobusu zastępczego we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
10. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180 z późn. zm.) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
11. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania, muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
12. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na świadczenie usług musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów.
13. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
14. Dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez dyrektorów szkół.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 267727,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi pn. ”Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych” w okresie od 01 września 2022 r do 30 czerwca 2023 r.
Część II: Dowozy dzieci do SP i przedszkola w Tuchorzy oraz do ZSPiP w Kopanicy." w okresie od 01 września 2022 r do 30 czerwca 2023 r. zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
2. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Siedlec z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby szkół oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych zgodnie z przedstawionymi poniżej trasami dowozów.
3. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe godziny przyjazdu i odjazdu zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Siedlec były tak skonstruowane, aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni realizacji innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
6. Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.
7. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosowanych przepisów.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wykazem imiennym uczniom z poszczególnych placówek w terminie do 28 każdego miesiąca na kolejny miesiąc (w lutym do 26). Wszyscy uczniowie mają zostać dowiezieni na zajęcia na godzinę 800.
Zamawiający dopuszcza jednak możliwość zmiany godziny przyjazdu uczniów do szkoły.
9. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii autobusu do zapewnienia autobusu zastępczego we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
10. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180 z późn. zm.) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
11. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania, muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
12. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na świadczenie usług musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów.
13. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
14. Dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez dyrektorów szkół.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 254958,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304441,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304441,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304441,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowe R&J Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411567935

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 16

7.3.4) Miejscowość: WOLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza wykonać przedmiot Umowy z udziałem podwykonawców, w następującym zakresie: dowóz dzieci w Chobienicach (jeden autobus) oraz dowóz dzieci w Siedlcu (jeden autobus).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304441,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347441,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347441,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347441,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowe R&J Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411567935

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza wykonać przedmiot Umowy z udziałem podwykonawców, w następującym zakresie: dowóz dzieci do ZSPiP w Kopanicy (2 autobusy).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347441,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.