Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243751/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b6d65c6-0076-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6d65c6-0076-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.22.2023.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343995,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu – Etap II, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Brama Lwowska Stara – prace budowlano-konserwatorskie – w Zamościu – Etap II”.
2. Zamówienie realizowane jest dla zadania pn. „Zamość, Brama Lwowska Stara (koniec XVI w.): prace budowlano-konserwatorskie – etap II”, planowanego do dofinansowania z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlano-konserwatorskich:
1) Wnętrze Starej Bramy Lwowskiej
a) izolacja pionowa i pozioma ściany fundamentowej (ściana od strony południowej).
2) Elewacja wschodnia z attyką
a) roboty przygotowawcze – ustawienie rusztowań wewnętrznych, wraz z instalacją odgromową, daszkami ochronnymi i osłonami z siatki,
b) konserwacja kamiennej elewacji tynkowej z cokołem, portalem i attyką,
c) izolacja pionowa i pozioma ścian fundamentowych.
4. Zamawiający wymaga wykonania wszystkich robót budowlanych w ramach zamówienia, opisanych w projekcie architektoniczno-budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej „STWiOR”), zgodnie z „Programem prac konserwatorskich Bramy Lwowskiej Starej w Zamościu”, stanowiącymi załącznik do SWZ.
5. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i oznakowania, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną czasową organizacją ruchu drogowego,
2) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
3) współdziałania z inspektorem nadzoru,
4) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
5) zagospodarowania terenu budowy,
6) utrzymania zaplecza budowy,
7) przygotowania dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentacją fotograficzną wykonywanych robót oraz kosztorysem powykonawczym wykonanych robót,
8) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
9) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz niniejszej SWZ.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 5 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do SWZ:
- Załącznik nr 9 – Projekt architektoniczno-budowlany,
- Załącznik nr 10 – Projekt techniczny,
- Załącznik nr 11 – STWiOR,
- Załącznik nr 12 – Program prac konserwatorskich,
- Załącznik nr 13 – Przedmiar robót,
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneZamawiający ogłosił postępowanie w dniu 01.06.2023 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2023/BZP 00243751, a także na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na BIP Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 16.06.2023 r. o godz. 9:00. Do upływu terminu złożenia ofert wpłynęła jedna oferta. Jednocześnie Zamawiający w dniu otwarcia ofert poinformowany został przez innego Wykonawcę o problemach z funkcjonowaniem platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (za pośrednictwem której wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu byli zobowiązani do złożenia ofert), co spowodowało, iż miał trudności ze złożeniem oferty. Na potwierdzenie Wykonawca przesłał Zamawiającemu zrzut ze strony platformy z komunikatem o występującym błędzie, jednocześnie informując o woli złożenia oferty w postępowaniu. Dodatkowo w dniu 19.06.2023 r. Wykonawca przesłał informację z platformy e-Zamówienia, w której administrator potwierdza wystąpienie problemów z platformą w dniu 16.06.2023 r., co mogło być przeszkodą w skutecznym złożeniu oferty. Po analizie stanu faktycznego Zamawiający zauważa, iż przedmiotowe postępowanie obarczone jest wadą ponieważ Wykonawca nie mógł złożyć oferty z przyczyn od siebie niezależnych (awaria platformy e-Zamówienia), co skutkuje naruszeniem zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji. Wada postępowania, pomimo iż wystąpiła z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, ma charakter nieusuwalny i nie może być skorygowana przez Zamawiającego w toku postępowania.
Uzasadnienie prawne
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347419,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347419,70 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.