eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Modernizacja/rewitalizacja zabytkowych elewacji w Zespole Szkół nr 5 w Poznaniu, ul. Różana 1/3"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja/rewitalizacja zabytkowych elewacji w Zespole Szkół nr 5 w Poznaniu, ul. Różana 1/3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja/rewitalizacja zabytkowych elewacji w Zespole Szkół nr 5 w Poznaniu, ul. Różana 1/3”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df235c05-d2b6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158777/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/05/22/ZP31/2020-247

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja/
rewitalizacja zabytkowych elewacji w Zespole Szkół nr 5 w Poznaniu” w zakresie przewidzianym we wzorze
umowy, Opisie przedmiotu zamówienia i Tabeli etapów rozliczeniowych. Zakres robót budowlanych został
szczegółowo określony w udostępnianej dokumentacji technicznej (obejmującej projekty budowlanowykonawcze,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót). Przedmiary robót
stanowią materiał o charakterze pomocniczym, orientacyjnym - zawierającym szacowane ilości prac
do wykonania, przy czym Wykonawca wycenia w składanej ofercie realizację zamówienia zgodnie
z udostępniona dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania
i odbioru robót i Tabelą etapów rozliczeniowych.
Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na remoncie
elewacji wschodniej dziedziniec w Zespole Szkół nr 5.
 Zakres podstawowy ( gwarantowany) robót budowlanych obejmuje roboty dotyczące Elewacji
wschodniej – dziedziniec ( SZKOŁA ) :
- wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ściany fundamentowej wraz z ewentualnym
osuszeniem ścian oraz odtworzenie nawierzchni z cegły ceramicznej ( założenie materiał nowy dostawa
po stronie Wykonawcy – analogicznie jak zastosowano na posadzce w podcieniu arkadowym elewacji
południowej) ;
- remont i konserwacja tynku elewacyjnego wraz z scaleniem kolorystycznym;
- wzmocnienie i naprawa gzymsów,
- renowacja detali elewacyjnych,
- naprawa rys, pęknięć i ubytków w murze;
- renowacja elementów z tufu wulkanicznego;
- wymian opierzeń elewacyjnych;
- konserwacja detali ozdobnych;
- demontaż starych lamp i montaż nowych na elewacji;
- wymiana wskazanych odcinków żeliwnych rur spustowych z klapą rewizyjną;
- wymiana i konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej z nadaniem kolorystki zgodnej z wynikami badań
stratygraficznych ( zakres stolarki zgodnie z projektem na elewacji wschodniej – dziedziniec ( rys. 53) –
zakres obejmuje także stolarkę w podcieniu arkadowym , a także ( 2szt.) w podcieniu arkadowym
na elewacji południowej – dziedziniec ( oznaczonych w projekcie symbolem „6” oraz „8”) wraz
z wykończeniem docelowym szczelin montażowych od strony wewnętrznej;
- wymiana parapetów wewnętrznych wraz z wykończeniem docelowym szczelin montażowych;
- oraz roboty towarzyszące (między innymi: wymiana wsporników i złączy kontrolnych instalacji
odgromowej, wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej, wykonanie badań kontrolnych
instalacji odgromowej, demontaż elementów wtórnych zamontowanych na elewacji, remont zegara
i dzwonka wraz z wykonaniem gabloty, demontaż budek lęgowych i ponownych montaż na elewacji
po pracach remontowych, wszelkie przewody elektryczne należy wkuć ( umieścić pod tynkiem) montaż
siatek przeciw ptakom, montaż uchwytów do flag i innych wynikających z dokumentacji technicznej);
- renowacja kolumn i filarów w podcieniach arkadowych i ławek betonowych wraz z dostawą
drewnianych siedzisk;
- osadzenie wskazanych w projekcie nadproży w podcieniach arkadowych wraz z uzupełnieniem ścian lub
zamurowanie otworu, demontaż i utylizacja krat okiennych.
Uwaga:
Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą obiektu zabytkowego – wpisanego do rejestru zabytków
pod numerem A 260 decyzją z dn. 20.X.1984 r. Roboty budowlane związane z realizacją Zadania
inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej
placówki oświatowej, tj.: Zespołu Szkół nr 5. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca
zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią
nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki
oświatowej oraz jej mienia. W szczególności roboty budowlane związane z konserwacją lub wymianą
stolarki okiennej i drzwiowej nie mogą spowodować przerwy w funkcjonowaniu stołówki szkolnej oraz
kuchni przedszkola .
Pozostałe prace związane z wymianą stolarki muszą odbywać się po przedstawieniu przez Wykonawcę
szczegółowego harmonogramu i uzgodnieniu go z Zamawiającym.
Stolarka okienna w budynku przedszkola powinna zostać wymieniona jako pierwsza (zalecany okres
wakacyjny, placówka przedszkolna nieczynna od 01.07 do – 06.08.2022r.), wymiana okien w obszarze
przedszkola należy przewidzieć poza godzinami pracy placówki ( przedszkole czynne od 6:00- 17:00) lub
po ustaleniu z dyrekcją w weekendy.
Wymagana jest codzienna obecność Kierownika budowy i Kierownika prac konserwatorskich na budowie.
Wykonawca zapewni w razie konieczności nadzór ornitologiczny i chiropterologiczny podczas realizacji
robót budowlanych.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.
Uwaga: udostępniany w ramach postępowania przedmiar robót stanowi materiał o charakterze
pomocniczym/ orientacyjnym - zawierającym szacowane ilości prac do wykonania, przy czym Wykonawca
wycenia w składanej ofercie realizację zamówienia zgodnie z udostępniona dokumentacją projektową
oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45410000-4 - Tynkowanie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1636838,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3256515,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1636838,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Renton Leszek Dzierzkiewicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Renovo Mariusz Łączym

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821466631

7.3.3) Ulica: Gołebia 2

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-834

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1636838,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.