eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi i członków ich rodzin - część I i II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi i członków ich rodzin – część I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422755841

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi i członków ich rodzin – część I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53cc1ca6-10d8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00265591/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi i członków ich rodzin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://filmschool.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu systemu e-Zamawiający, który dostępny jest pod adresem: https://filmschool.ezamawiajacy.pl
oraz poczty elektronicznej - e-mail: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl.
2) Złożenie oferty w postępowaniu - Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem portalu e-Zamawiający
(https://filmschool.ezamawiajacy.pl).
3) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, opisane są szczegółowo w Rozdziale 9 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone na platformie e-Zamawiający.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź.
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Iwona Polakowska , za pośrednictwem adresu e-mail: iod@filmschool.lodz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
a także inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa;
5) Administrator przetwarza następujące kategorie danych: imię i nazwisko, dane teleadresowe, stanowisko służbowe, rodzaj umowy o pracę itp.;
6) Administrator pozyskuje dane osobowe osób innych niż Wykonawca, od Wykonawcy, np.: dane osobowe pełnomocnika, osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, osób fizycznych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy itp.;
7) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy
a następnie 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP1/07/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz członków ich rodzin.

Zamawiający przewiduje koszt ubezpieczenia nie większy niż 62 PLN/m-c/1 os.

Stan zatrudnienia i struktura wiekowo-płciowa pracowników Zamawiającego
Przewidywana liczba osób przystępujących do ubezpieczenia – 300.
Liczba zatrudnionych pracowników – 396, aktualnie ubezpieczonych 259 osób (220 pracowników oraz 39 członków rodzin pracowników). Zamawiający informuje, że nie ma wpływu na liczbę pracowników, którzy przystąpią do ubezpieczenia. Przystąpienie do ubezpieczenia przez inną niż wskazana powyżej liczba pracowników, będzie zobowiązywało Wykonawcę do zawarcia umowy ubezpieczenia na warunkach przedstawionych w ofercie i nie będzie mogło być podstawą do jakiegokolwiek roszczenia ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ (część 1a).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. CZĘŚĆ I - Usługa grupowego ubezpieczenia na życie
a) cena oferty (C) 60 %
b) klauzule fakultatywne (KF) 8 %
c) wysokość świadczeń (WŚ) 32 %
Ad. a) Cena oferty – 60%
Najniższa cena brutto oferty
Cena (C) = …………………………………………. x 60
Cena brutto badanej oferty
1) Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 60. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60.
2) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

Ad. b) Klauzule fakultatywne – 8%
1) Za każdą klauzulę fakultatywną zaakceptowaną przez Wykonawcę w punkcie 2 Formularza ofertowego Zamawiający przyzna ilość punktów zgodnie z poniższą tabelą:
A) 1) Klauzula rozszerzenia odpowiedzialności Wykonawcy o ryzyko poważnego zachorowania współmałżonka ubezpieczonego - akceptacja klauzuli: 34 pkt, brak akceptacji klauzuli: 0 pkt,
B) 2) Klauzula skrócenia okresu pobytu w szpitalu uprawniającego do wypłaty świadczenia z tytułu pobytu w szpitalu wskutek choroby – płatny pobyt od pierwszego dnia - akceptacja klauzuli: 33 pkt, brak akceptacji klauzuli: 0 pkt., 3) Klauzula skrócenia okresu pobytu w szpitalu uprawniającego do wypłaty świadczenia z tytułu pobytu w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku - płatny pobyt od pierwszego dnia: 33 pkt, brak akceptacji klauzuli: 0 pkt.
RAZEM: 100 pkt.
2) Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach klauzule fakultatywne, zostanie obliczona przez pomnożenie sumy punktów przyznanych za poszczególne klauzule fakultatywne przez 0,08.
3) Oferta uwzględniająca wszystkie klauzule fakultatywne otrzyma maksymalną ilość punktów = 8.
4) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Ad. c) Wysokość świadczeń – waga 32%
1) Zamawiający oceni oferowaną wysokość świadczenia za następujące zdarzenia uwzględnione w punkcie 2 Załącznika Nr 1a do SWZ:
1. poz. 1 – śmierć ubezpieczonego,
2. poz. 2 – śmierć ubezpieczonego spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem,
3. poz. 10 – śmierć rodziców lub teściów ubezpieczonego,
4. poz. 11 – trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku (za każdy 1 % uszczerbku),
5. poz. 16 – ciężkie zachorowanie ubezpieczonego,
6. poz. 17 – leczenie specjalistyczne ubezpieczonego,
7. poz. 19 – leczenie szpitalne ubezpieczonego – świadczenie za jeden dzień pobytu w szpitalu ubezpieczonego – pobyt ubezpieczonego w szpitalu spowodowany chorobą,
8. poz. 20 – karta apteczna/ zasiłek apteczny/świadczenie lekowe

2) Zamawiający przyzna punktację za oferowaną wysokość świadczenia za zdarzenia wskazane w punkcie 1) zgodnie z poniższym wykazem:
Przedział wzrostu świadczenia: 0% - 9% - 0 pkt
Przedział wzrostu świadczenia: 10% - 20% - 1 pkt
Przedział wzrostu świadczenia: 21% - 30% - 2 pkt
Przedział wzrostu świadczenia: 31% - 40% - 3 pkt
Przedział wzrostu świadczenia: powyżej 41 % - 4 pkt
3) Zamawiający zsumuje punkty przyznane zgodnie ze wskazaniem w punkcie c) pkkt 2).
4) Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium wysokość świadczeń, wynosi 32 punkty.
5) Uzyskana w efekcie sumowania wyników wyliczeń wg powyższego wzoru dla każdego z ryzyk opisanych w poz. 1, 2, 10, 11, 16, 17, 19, 20 (dotyczy punktu 2 Załącznika nr 1a do SIWZ) ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
6) Oferta z najkorzystniejszym (najwyższym) bilansem punktów uzyskanych w kryterium ceny, klauzul fakultatywnych i wysokości świadczeń uznana będzie za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość świadczeń

4.3.6.) Waga: 32

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa opieki medycznej dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz członków ich rodzin.
Termin realizacji zamówienia to okres 24 miesięcy od dnia 01.10.2023 r. do 30.09.2025 r.
Zamawiający przewiduje koszt ubezpieczenia w pakiecie:
a) Indywidualnym nie wyższy niż:

I. Wariant podstawowy – 60,00 zł
II. Wariant standardowy – 100,00 zł,
III. Wariant rozszerzony – 150,00 zł

b) Partnerskim – składka za każdy wariant (podstawowy, standardowy i rozszerzony) nie może być wyższa niż dwukrotność składki za pracownika;
c) Rodzinnym – składka za każdy wariant (podstawowy, standardowy i rozszerzony) nie może być wyższa niż 3,5 krotność składki za pracownika.

1. Stan zatrudnienia i struktura wiekowo-płciowa pracowników Zamawiającego
Przewidywana liczba osób przystępujących do ubezpieczenia – 50
Liczba zatrudnionych pracowników – 396,
Aktualnie PWSFTVIT nie posiada ubezpieczenia opieki medycznej.
Zamawiający informuje, że nie ma wpływu na liczbę pracowników, którzy przystąpią do ubezpieczenia. Przedstawiony poniżej zakres to warunki minimalne. Przystąpienie do ubezpieczenia przez grupę minimum czterdziestu pracowników, będzie zobowiązywało Wykonawcę do zawarcia umowy ubezpieczenia na warunkach przedstawionych w ofercie i nie będzie mogło być podstawą do jakiegokolwiek roszczenia ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ (część 1b).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512200-4 - Usługi ubezpieczenia zdrowotnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CZĘŚĆ II Usługa grupowego ubezpieczenia zdrowotnego
a) cena oferty (C) 60 %
b) klauzule fakultatywne (KF) 40 %
Ad. a) cena oferty – waga 60%
1) Liczba punktów przydzielona w tym kryterium poszczególnym Wykonawcom ustalona zostanie zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
---- x 60
Co
Gdzie:
Cn – najniższa cena łączna brutto spośród ocenianych ofert.
Co – cena łączna brutto oferty ocenianej, nie wyższa niż maksymalna wysokość składki.
2) Przy czym cena łączna (zarówno Cn jak i Co) obliczona zostanie w następujący sposób:
C=(C1 + C2) / 2 *24 m-ce * 50 osób
Gdzie:
C1 - cena wariantu minimalnego dla 50 ubezpieczonych osób przez 24 m-ce.
C2 - cena miesięczna wariantu poszerzonego dla 50 ubezpieczonych osób przez 24 m-ce
3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium – 60 punktów. Maksymalna wartość procentowa uzyskanych punktów- 60

Ad. b) KLAUZULE FAKULTATYWNE – waga 40%
1) Liczba punktów przydzielona w tym kryterium poszczególnym Wykonawcom ustalona zostanie zgodnie z poniższym wzorem:
Klauzula kontynuacji ubezpieczenia - 100 pkt
Brak akceptacji klauzuli - 0 pkt.
RAZEM: 100 pkt
2) Suma punktów przyznanych za klauzule fakultatywne x 40% = wartość procentowa uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od stawiania warunku

2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
W odniesieniu do części I zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej – Ubezpieczenia na życie, zgodnie z załącznikiem do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11 września 2015 roku (Dz. U z 2019, poz. 381).

W odniesieniu do części II zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w Dziale I lub II – zgodnie z załącznikiem do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11 września 2015 roku (Dz. U z 2019, poz. 381).

3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający odstępuje od stawiania warunku

4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
W odniesieniu do części I warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji umowy grupowego ubezpieczenia na życie z liczbą ubezpieczonych przynajmniej 250 osób.

W odniesieniu do części II warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji umowy grupowego ubezpieczenia zdrowotnego z liczbą ubezpieczonych przynajmniej 10 osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu, Zamawiający żąda:
- zamiast podmiotowych środków dowodowych (określonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) – oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ w Rozdziale 6 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3a do SWZ),
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ppkt 1), składa każdy z Wykonawców.
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenia i dokumenty, o których mowa ppkt 1, dotyczące tych podmiotów.
4) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 5, dotyczących podwykonawców, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda:
nie dotyczy
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
- dokumentu potwierdzającego status członkowski Wykonawcy w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez Zamawiającego usługi w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 1 ppkt 2 SWZ dla części I i części II;
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:
nie dotyczy
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Wraz z ofertą (Załącznik nr 2 do SWZ) powinny być złożone:
1) oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie określonym w Rozdziale 15 pkt 3 SWZ;
5) Ogólne Warunki Ubezpieczenia obowiązujące u Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W okresie obowiązywania Umowy warunki ubezpieczenia, w tym określone Ogólne Warunki Ubezpieczenia, nie mogą zostać zmienione w stosunku do treści oferty, chyba że będą to zmiany korzystne dla Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wyjątek stanowi aktualizacja listy ubezpieczonych, która nie będzie traktowana jako zmiana umowy ubezpieczenia i nie będzie wymagała potwierdzenia umowy aneksem. Aktualizacja listy ubezpieczonych wymaga formy pisemnej ad probationem.
3. W przypadku ustawowego wprowadzenia zmiany stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji umowy zmienić należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku.
4. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy strony uzgodnią zakres i sposób ich wprowadzenia.
5. W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i Warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji roszczeń i zaoferowania Zamawiającemu wprowadzenia tych zmian w umowie, mogą one zostać wprowadzone z zastrzeżeniem ust 2, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego, nie wiążą się ze zwyżką zagwarantowanych w umowie składek i nie naruszają postanowień SWZ. Wprowadzenie zmian wymaga pisemnej formy akceptacji przez Zamawiającego.
6. W przypadku zmiany formy prawnej Zamawiającego, bądź jego reorganizacji, wszelkie zmiany w treści umowy będące konsekwencją ww. zmiany zostaną dokonane w formie aneksu.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. W przypadku sprzeczności Ogólnych Warunków Ubezpieczenia z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, decyduje treść Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz oferta Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na portalu e-Zamawiający.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.