Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00181345/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Szkoła Podstawowa nr 23, dzielnica Niewiadom - zmiana kotłowni węglowej na gazową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkoła Podstawowa nr 23, dzielnica Niewiadom - zmiana kotłowni węglowej na gazową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d06b0394-cc65-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Szkoła Podstawowa nr 23, dz. Niewiadom; wymiana kotłowni węglowej na gazową.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317523,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zmiana kotłowni węglowej na gazową w Szkole Podstawowej nr 23, dzielnica Niewiadom.
Ogólny zakres robót:
- likwidacja istniejącej kotłowni węglowej opartej o dwa kotły węglowe wraz z demontażem przynależnej technologii kotłowni,
- likwidacja zsypu na węgiel (wg części budowlanej),
- wykonanie technologii kotłowni gazowej opartej o kaskadę dwóch kotłów gazowych zasilanych gazem płynnym (z możliwością przezbrojenia na gaz ziemny GZ50),
- wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazu wraz ze zbiornikiem na gaz płynny (UWAGA! Do wykonawcy będzie należało wykonanie robót przygotowawczych w zakresie posadowienia i montażu podziemnych zbiorników na gaz płynny. W wycenie nie należy ujmować kosztu zbiorników. Zbiorniki dostarczy i zamontuje dostawca gazu z którym Zamawiający/Użytkownik podpisze umowę dzierżawy),
- roboty elektryczne i AKPiA towarzyszące w byłej kotłowni,
- roboty ogólnobudowlane w byłej kotłowni,
- roboty montażowe instalacji odgromowej,
- roboty w zakresie wykonania uziemienia otokowego,
- inne roboty towarzyszące, remontowe i wykończeniowe,
- wywóz złomu zdemontowanego w obiekcie na składowisko złomu (wartość złomu Wykonawca uwzględni w cenie oferty),
- wywóz gruzu na składowisko odpadów.
Czynności i informacje dodatkowe:
- Zamawiający wymaga przeszkolenia wskazanych przez Użytkownika
2 pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji,
- Zamawiający wymaga opracowania instrukcji obsługi urządzeń,
- wszelkie koszty związane z realizacją powyższych ustaleń należy ująć w cenie ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631118,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydratec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662135620
7.3.3) Ulica: por. Anatola Radziwonika 12
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-166
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- "Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XIII"
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
- "Wymiana źródła ciepła w budynku MOPSu w Kietrzu i budynku UM w Kietrzu".
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.