eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Piekuty › ¦wiadczenie us³ugi w zakresie dowo¿enia uczniów do Szko³y Podstawowej w Nowych Piekutach i Szko³y Podstawowej w Jab³oni Ko¶cielnej



Og³oszenie z dnia 2023-06-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi w zakresie dowo¿enia uczniów do Szko³y Podstawowej w Nowych Piekutach i Szko³y Podstawowej w Jab³oni Ko¶cielnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowe Piekuty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670210

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe Piekuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-212

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 476 95 20

1.5.8.) Numer faksu: 86 476 95 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi w zakresie dowo¿enia uczniów do Szko³y Podstawowej w Nowych Piekutach i Szko³y Podstawowej w Jab³oni Ko¶cielnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59798d8e-10d9-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00271238

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00096859/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi w zakresie dowo¿enia uczniów do Szko³y Podstawowej w Nowych Piekutach i Szko³y Podstawowej w Jab³oni Ko¶cielnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59798d8e-10d9-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/,
oraz - z wyj±tkiem z³o¿enia, lub wycofania oferty – przy pomocy poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy u¿yciu formularzy opisane zosta³y na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ oraz
Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urz±d Gminy
Nowe Piekuty, ul. G³ówna 8, 18-212 Nowe Piekuty, reprezentowany przez Wójta Gminy Nowe Piekuty. Mo¿e Pan/Pani skontaktowaæ
siê z nami osobi¶cie, poprzez korespondencjê tradycyjn± lub telefonicznie pod numerem 86 4769 520
- Zbierane dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ z zakresu zamówieñ publicznych, wynikaj±cych z Ustawy z
dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne do prawid³owego i sprawnego
przebiegu zadañ publicznych realizowanych przez Urz±d Gminy.
- Pe³na tre¶æ obowi±zku informacyjnego dostêpna jest w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bipugpiekuty.
wrotapodlasia.pl/urzd_gminy/ochrona-danych-osobowych.htm

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie trzema autobusami Wykonawcy us³ugi w zakresie przewozu uczniów
do ni¿ej wymienionych szkól w formie zakupu biletów miesiêcznych w roku szkolnym 2023/2024;
a) Szko³a Podstawowa w Nowych Piekutach:
- dzienna trasa przebiegu pierwszego autobusu wyniesie 118 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.40 - 8.10 (2 kursy), po po³udniu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (2 kursy) - 100 uczniów.
b) Szko³a Podstawowa w Nowych Piekutach:
- dzienna trasa przebiegu drugiego autobusu wyniesie 100 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.40 - 8.10 (2 kursy), po po³udniu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (2 kursy) - 97 uczniów.
c) Szko³a Podstawowa w Jab³oni Ko¶cielnej:
- dzienna trasa przebiegu trzeciego autobusu wyniesie 112 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.50 - 8.10 (3 kursy), po po³udniu odwóz w godzinach 13.00 - 15.45 (5 kursów ) – 84 uczniów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w Rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w poni¿szym pkt 2.
2. W postêpowaniu wzi±æ mog± udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej;
- posiadanie licencji na transport drogowy oraz zezwolenia na przewóz osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê dysponowaniem min. trzema autobusami do przewozu uczniów (min. 50 miejsc siedz±cych ka¿dy) oraz trzema kierowcami z uprawnieniami oraz trzema opiekunami do uczniów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdziale VI pkt 2 SWZ, Wykonawca
(którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza) zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ:
1) Koncesja, zezwolenie lub licencja - posiadanie koncesji na transport drogowy oraz zezwolenia na przewóz osób.
2) Wykaz pojazdów, dostêpnych wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia: - min. trzy autobusy po minimum 50 miejsc
siedz±cych (za³±cznik Nr 4)
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- trzy osoby, wykonuj±ce funkcjê kierowcy autobusu oraz trzy osoby do opieki podczas przewo¿enia uczniów (za³±cznik Nr 3)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê stanowi wype³niony Formularz ofertowy (wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ).
Wraz z ofert± powinny zostaæ z³o¿one:
1) O¦WIADCZENIE (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII ust 3 pkt 1 i 2 SWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców (zgodnie z Rozdzia³em X ust. 4 SWZ).
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e ww. o¶wiadczenie dot. tych podmiotów (zgodnie z Rozdzia³em IX ust. 9 SWZ).
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Dokumenty gwarancji lub porêczenia (orygina³), je¿eli wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Gminy Nowe Piekuty 38 8769 0002 0260 0013 2000 0060 z adnotacj±: ”wadium na ¶wiadczenie us³ug dowozu uczniów do szkó³”

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w Rozdziale VII SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nianie okre¶lonych przez Zamawiaj±cego warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Rozdzia³em VI ust. 2 SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: O¦WIADCZENIE,
o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ sk³ada (wraz z ofert±) ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie stanowi wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy. Postanowienia umowy
mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
2) zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku wyst±pienia zmian w kalendarzu szkolnym tj. wyd³u¿enie lub skrócenie
roku szkolnego;
3) zmiany w zakresie p³atno¶ci: zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie
skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z
obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-03 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.