eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parysów › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 900 000 zł



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 900 000 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parysów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Parysów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-441

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 685 53 19

1.5.8.) Numer faksu: 25 685 53 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@parysow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://parysow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 900 000 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22a1edfb-30a4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001216/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 900 00,00 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 900 000 zł z przeznaczeniem na:
1) sfinansowanie deficytu w kwocie 1 900 000,00 zł,
2) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz wykup papierów wartościowych w kwocie 1 000 000,00 zł,
zgodnie z poniższymi wymogami:
a) okres spłaty kredytu: 2021 r. do 2030 r.,
b) wypłata kredytu nastąpi w transzach, w terminach i wysokościach dostosowanych do potrzeb Kredytobiorcy, każdorazowo na podstawie pisemnej dyspozycji w terminie maksymalnie do 5 dni, od dnia złożenia pisemnej dyspozycji w Banku,
c) termin spłaty kredytu w ratach zgodnie z poniższą tabelą:
Lp. Kwota Termin
I 100 000,00 31.12.2021 r.
II 75 000,00 31.03.2022 r.
III 75 000,00 30.06.2022 r.
IV 75 000,00 30.09.2022 r.
V 75 000,00 31.12.2022 r.
VI 50 000,00 31.03.2023 r.
VII 50 000,00 30.06.2023 r.
VIII 50 000,00 30.09.2023 r.
IX 50 000,00 31.12.2023 r.
X 75 000,00 31.03.2024 r.
XI 75 000,00 30.06.2024 r.
XII 75 000,00 30.09.2024 r.
XIII 75 000,00 31.12.2024 r.
XIV 75 000,00 31.03.2025 r.
XV 75 000,00 30.06.2025 r.
XVI 75 000,00 30.09.2025 r.
XVII 75 000,00 31.12.2025 r.
XVIII 75 000,00 31.03.2026 r.
XIX 75 000,00 30.06.2026 r.
XX 75 000,00 30.09.2026 r.
XXI 75 000,00 31.12.2026 r.
XXII 100 000,00 31.03.2027 r.
XXIII 100 000,00 30.06.2027 r.
XXIV 100 000,00 30.09.2027 r.
XXV 100 000,00 31.12.2027 r.
XXVI 100 000,00 31.03.2028 r.
XXVII 100 000,00 30.06.2028 r.
XXVIII 100 000,00 30.09.2028 r.
XXIX 100 000,00 31.12.2028 r.
XXX 75 000,00 31.03.2029 r.
XXXI 75 000,00 30.06.2029 r.
XXXII 75 000,00 30.09.2029 r.
XXXIII 75 000,00 31.12.2029 r.
XXXIV 75 000,00 31.03.2030 r.
XXXV 75 000,00 30.06.2030 r.
XXXVI 75 000,00 30.09.2030 r.
XXXVII 75 000,00 31.12.2030 r.
RAZEM 2 900 000,00


d) Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek Zamawiającego nr 57 9210 0008 0000 2509 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Garwolinie,
e) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN),
f) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania,
g) stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres,
h) w przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego,
i) odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie,
j) do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 3M wg stanu na dzień 20 października 2021 r. – 0,70,
k) termin płatności rat odsetkowych: do 15-go dnia miesiąca następującego po kwartale, za który zostały naliczone,
l) zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco,
ł) źródło pokrycia spłaty – dochody budżetu gminy,
m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania opłat z tego tytułu,
n) zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu będą dokonywane bez naliczania dodatkowych opłat,
o) Zamawiający nie przewiduje innych opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu niż ww.,
p) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155304,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225854,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155304,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000509583

7.3.3) Ulica: ul. T. Kościuszki 5

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155304,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.