Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja Spotkania Rady Doradczej Rodziców oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt. Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.nask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja Spotkania Rady Doradczej Rodziców oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt. Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-201466d6-1050-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp tj.: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
(…) 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (…)”
Uzasadnienie faktyczne znajduje się w notatce zawierającej uzasadnienie zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. 2022 r., poz. 1710 ze zm.), stanowiącej załącznik do dokumentacji postępowania.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5b271fb4-ddd0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.23.2023.269.PKO[PSIC2022][KSC2023]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę realizacji świadczeń
z zakresu kompleksowej obsługi technicznej stacjonarnego spotkania Rady Doradczej Rodziców (zwanej dalej: Spotkaniem RDR) w dniu 25.09.2023 r. w Warszawie, wraz zapewnieniem zaplecza organizacyjnego i usługi cateringowej oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt.: „Bezpieczeństwo Dzieci i Młodzieży w Internecie” (zwanej dalej: Konferencją), która będzie dostępna dla uczestników w formule hybrydowej tj.: będzie się odbywać stacjonarnie w Warszawie w dniach: 26-27.09.2023 r. oraz jako transmisja online w czasie rzeczywistym, wraz z zapewnieniem zaplecza organizacyjnego oraz usługi cateringowej dla uczestników Spotkania RDR i Konferencji i pokoi hotelowych dla uczestników Konferencji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest
w Załączniku nr 2 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
64224000-2 - Usługi telekonferencyjne
64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W wyznaczonych przez Zamawiającego terminach na składanie Formularza dot. negocjacji wraz z załącznikami oraz na rozpoczęcie negocjacji tj. na dzień 21 czerwca 2023 r. godzina 12:00 Wykonawca zaproszony do negocjacji tj.: Wykonawca: The Westin Warsaw as Holmsett Investments Sp z o.o., Al. Jana Pawła II 21, 00-854 Warsaw, Poland, NIP: 5223071525, nie złożył Formularza dot. negocjacji i nie przystąpił do udziału w negocjacjach w niniejszym postępowaniu, tym samym nie doprowadziło to do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnił postępowanie w dniu 21 czerwca 2023r.
Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 16 maja 2023r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 359 pkt 2) w zw. z art.
275 ust. 1 ustawy) pn.: „Organizacja Spotkania Rady Doradczej Rodziców oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt.
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie„ znak postępowania: ZZPiZ.2611.16.2023.187.PKO[PSIC2022][KSC2023].
W terminie składania ofert tj.: do dnia 24 maja 2023r. do godziny 09:00 została złożona, a następnie w wyznaczonym terminie
otwarta 1 oferta tj.:PERSPEKTYWA Janina Malanowska
82-300 Elbląg, ul. Stanisława Moniuszki 3/45.
Zamawiający w dniu 26 maja 2023r. działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp poinformował publikując na platformie
zakupowej pod adresem: https://nask.eb2b.com.pl/ pismo z informacją o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 2) ustawy Pzp:Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj.: do dnia 24 maja 2023r. do godziny 09:00 została złożona, a następnie
w wyznaczonym terminie otwarta 1 oferta tj.: PERSPEKTYWA Janina Malanowska, 82-300 Elbląg, ul. Stanisława Moniuszki
3/45, NIP: 5781482679 z ceną brutto oferty: 264 620,00 złotych.
Oferta ta została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie, art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający
odrzuca ofertę, jeżeli: „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie szczegółowe odrzucenia oferty znajduje się w pkt II pisma z informacją o unieważnieniu postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający ma możliwość przeprowadzenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Wydarzenie jest jednym z najważniejszych i cyklicznych działań realizowanych w ramach projektu Safer Internet, odbywające się
po raz siedemnasty w Warszawie. Zamawiający oczekuje zapewnienia najwyższej jakości usług od podmiotu realizującego
zamówienie. Hotel The Westin Warsaw spełnia najwyższą jakość usług. Dodatkowo Zamawiającemu zależy na hotelu położonym
w dobrej lokalizacji w dzielnicy Śródmieście oraz jak najbliżej od dworca PKP Warszawa Centralna. Wskazany przez
Zamawiającego podmiot spełnia to kryterium. Hotel mieści się w odległości 1km, od dworca PKP Warszawa Centralna.
Zamawiający również szczególną uwagę zwrócił na wysokość sufitu, który mierzy dokładnie 5,5m wysokości, co stanowi
ważny element realizacji konferencji ze względu na zamówienie diody o wysokości 4,2m.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.