eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Rozbudowa / Przebudowa dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa / Przebudowa dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483815060

1.5.8.) Numer faksu: 483815060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-radom.finn.pl/bipkod/27561793

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa / Przebudowa dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d543006b-0bef-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003402/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rozbudowa/Przebudowa dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168531/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.252.1.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 618182,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1715W Brzóza – Radom w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w m. Jastrzębia – zadanie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmujące w szczególności:
• opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych, niezbędnych do zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
• wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji technicznej oraz wdrożenie projektu zmiany organizacji ruchu.

Szczegółowo zakres Części 1 zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 5.1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Załączniku nr 4.1 do SWZ.
Dokumentacje projektowe objęte przedmiotem zamówienia należy opracować zgodnie z wytycznymi rekomendowanymi przez ministra właściwego do spraw transportu:
• WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych – Załącznik nr 6.1 do SWZ,
• WR-D-41-4 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych – Załącznik nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

31712331-9 - Fotoogniwa

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 68900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 3553W gr. woj. – Jasieniec Iłżecki Górny – Pastwiska w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w m. Jasieniec Iłżecki Górny – zadanie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmujące w szczególności:
• opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
• wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji technicznej oraz wdrożenie projektu zmiany organizacji ruchu.

Szczegółowo zakres Części 2 zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Załączniku nr 4.1 do SWZ.
Dokumentacje projektowe objęte przedmiotem zamówienia należy opracować zgodnie z wytycznymi rekomendowanymi przez ministra właściwego do spraw transportu:
• WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych – Załącznik nr 6.1 do SWZ,
• WR-D-41-4 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych – Załącznik nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

31712331-9 - Fotoogniwa

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 90900 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko – Czarna w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w m. Słupica – zadanie realizowane na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji przebudowy drogi oraz w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmujące w szczególności:
• przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko – Czarna na odcinku długości 100 m do km 6+090,45, na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej przebudowy drogi,
• opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej doświetlenia przejścia dla pieszych wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
• wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie dokumentacji technicznej oraz wdrożenie projektu zmiany organizacji ruchu.

Szczegółowo zakres Części 3 zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 5.3 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia w zakresie przebudowy odcinka długości 100 m drogi powiatowej nr 3524W, stanowiącym załącznik nr 5.3.1 do SWZ, oraz w projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Załączniku nr 4.3 do SWZ.
Dokumentacje projektowe objęte przedmiotem zamówienia należy opracować zgodnie z wytycznymi rekomendowanymi przez ministra właściwego do spraw transportu:
• WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych – Załącznik nr 6.1 do SWZ,
• WR-D-41-4 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych – Załącznik nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

31712331-9 - Fotoogniwa

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 199286,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia – Sokoły – Pionki w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Pionkach na Alei Jana Pawła II – zadanie służące realizacji porozumienia zawartego pomiędzy Powiatem Radomskim a Gminą Miasto Pionki w sprawie wspólnej realizacji zadania pn. „Zmiana organizacji ruchu w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu na odcinku ul. Radomskiej i Alei Jana Pawła II w Pionkach”, obejmujące w szczególności:
• przebudowę drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia – Sokoły – Pionki na odcinku ul. Radomskiej i Alei Jana Pawła II w Pionkach o długości 530 m, w tym na 1 przejściu dla pieszych na Alei Jana Pawła II polegającej na:
 wykonaniu wyniesionego przejścia dla pieszych na Alei Jana Pawła II nr 17, na wysokości starej poczty,
 wdrożeniu projektu zmiany organizacji ruchu na ul. Radomskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Spokojną (przejście dla pieszych przy markecie Biedronka) do skrzyżowania z ul. Zakładową,
 wdrożeniu projektu zmiany organizacji ruchu na Alei Jana Pawła II na odcinku od skrzyżowania z ul. Zakładową do skrzyżowania z ul. Żeromskiego,
• wdrożenie projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku Alei Jana Pawła II na drodze gminnej na odcinku długości 375 m, od skrzyżowania z ul. Żeromskiego do przejścia dla pieszych na wysokości kościoła, w tym wykonanie:
 wyniesionego przejścia dla pieszych na wysokości stacji paliw,
 oznakowania poziomego i pionowe wg stałej organizacji ruchu.

Szczegółowo zakres Części 4 zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.4 do SWZ i oraz w projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Załączniku nr 4.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 259096,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: Tychów Stary 75

7.3.4) Miejscowość: Mirzec

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, podwykonawca: Konrad Galant AK-BUD ul. Czecha 6, lok. 20, 42-224 Częstochowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230010 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: Tychów Stary 75

7.3.4) Miejscowość: Mirzec

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, podwykonawca: Konrad Galant AK-BUD ul. Czecha 6, lok. 20, 42-224 Częstochowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525710,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525710,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525710,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: Tychów Stary 75

7.3.4) Miejscowość: Mirzec

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, podwykonawca: Konrad Galant AK-BUD ul. Czecha 6 lok. 20, 42-224 Częśtochowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525710,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387650,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468942,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468942,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: Tychów Stary 75

7.3.4) Miejscowość: Mirzec

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, podwykonawca Konrad Galant ul. Czecha 6, lok. 20, 42-224 Częstochowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468942,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.