eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego



Og³oszenie z dnia 2021-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka £ukaszczyka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.co.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e276aa5-46df-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00270784

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005625/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.17 ZESTAWY JENORAZOWE NIEJA£OWE DO OB£O¯ENIA STO£ÓW OPERACYJNYCH

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e276aa5-46df-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem
https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako: ”Platforma”).2. Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod
nazw±: „Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego"–znak sprawy:
608/P/2021. 3. Ofertê,
wraz ze
stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie
elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub osobistym.
4. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±
za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich
zamieszczenia na Platformie.5. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê
upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
zaufanego lub osobistego. 6. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne
pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:a) sta³y dostêp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i
aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym
Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma
wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek
internetowych(Internet Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,Opera).
Pozosta³e informacje znajduj± siê swz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Próbki nale¿y z³o¿yæ w kancelarii Centrum Onkologii, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 608/P/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia czê¶ciowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego- wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

• Aktualny wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracje zgodno¶ci CE potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone w ustawie o wyrobach medycznych.
• Katalog/ wyci±g z katalogu w jêzyku polskim, zawieraj±cy oferowane produkty zawarte w specyfikacji na potwierdzenie spe³nienia wymagañ Zamawiaj±cego.
• Kartê danych technicznych wystawion± przez producenta lub inny dokument równowa¿ny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganej ch³onno¶ci centralnie umiejscowionej warstwy ch³onnej podk³adu (serwety), na którym le¿y pacjent i który jednocze¶nie stanowi przykrycie sto³u operacyjnego (poz. nr 1 zestawu).
• Raport z badañ niezale¿nego laboratorium wykonanych na zgodno¶æ z norm± dotycz±c± absorpcji UNE-EN ISO 9073-6:2003.
• Dokument potwierdzaj±cy, ¿e serweta ochronna ujêta w formularzu cenowym w poz. nr 1 spe³nia wymagania klasy A pod wzglêdem palno¶ci zgodnie z klasyfikacj± wg EN 14533:2003 lub spe³nia inn± równowa¿n± klasê potwierdzon± odpowiednim certyfikatem wystawionym przez niezale¿n± jednostkê laboratoryjn±.
• Próbki – 2 sztuki.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

• Aktualny wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracje zgodno¶ci CE potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone w ustawie o wyrobach medycznych.
• Katalog/ wyci±g z katalogu w jêzyku polskim, zawieraj±cy oferowane produkty zawarte w specyfikacji na potwierdzenie spe³nienia wymagañ Zamawiaj±cego.
• Kartê danych technicznych wystawion± przez producenta lub inny dokument równowa¿ny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganej ch³onno¶ci centralnie umiejscowionej warstwy ch³onnej podk³adu (serwety), na którym le¿y pacjent i który jednocze¶nie stanowi przykrycie sto³u operacyjnego (poz. nr 1 zestawu).
• Raport z badañ niezale¿nego laboratorium wykonanych na zgodno¶æ z norm± dotycz±c± absorpcji UNE-EN ISO 9073-6:2003.
• Dokument potwierdzaj±cy, ¿e serweta ochronna ujêta w formularzu cenowym w poz. nr 1 spe³nia wymagania klasy A pod wzglêdem palno¶ci zgodnie z klasyfikacj± wg EN 14533:2003 lub spe³nia inn± równowa¿n± klasê potwierdzon± odpowiednim certyfikatem wystawionym przez niezale¿n± jednostkê laboratoryjn±.
• Próbki – 2 sztuki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Warto¶æ umowy mo¿e ulec zmianie w nastêpuj±cych przypadkach :
1) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê
(Dz. U. 2020 r., poz. 2207 j.t.);
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
3) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. 2020 r., poz. 1342 z pó¼n. zm.),
4) zmiany stawki podatku akcyzowego(je¶li dotyczy);
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
2. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.1 , wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.2 , wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.3 , wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzglêdnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikaj±c± z wp³at do pracowniczego planu kapita³owego dokonanego przez Wykonawcê.
5. W przypadku zmiany o której mowa w pkt 1.4 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do wzrostu kosztów realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcê wskutek zmiany stawki podatku akcyzowego.
6. Wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w pkt 1, wymaga uprzedniego z³o¿enia Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 1 oraz dokumentów potwierdzaj±cych wzrost kosztów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl/ oraz próbki- kancelaria Centrum Onkologii

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.