Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219229/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Dębowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 101
1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Dębowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3b6d5b-f154-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038159/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Dębowcu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219229/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196603,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń klatki schodowej i WC wraz z montażem platformy przyschodowej dla niepełnosprawnych w istniejącym budynku znajdującym się pod adresem 38-220 Dębowiec 118, działka ewid. 1734, w tym m.in.:
1) Roboty budowlane na klatce schodowej, w tym m.in.:
a) skucie płytek terakotowych na posadzkach.
b) demontaż ze ścian paneli PCV.
c) ułożenie nowych płytek na posadzkach.
d) ułożenie tynku mozaikowego na ścianach.
e) wykonanie tynków wewnętrznych.
f) przetarcie istniejących tynków na ścianach i sufitach.
g) malowanie ścian i sufitów.
h) dostawa i montaż platformy przyschodowej dla niepełnosprawnych.
2) Roboty budowlane w istniejącym WC, w tym m.in.:
a) demontaż ścianki działowej.
b) skucie płytek terakotowych na posadzkach i płytek ściennych.
c) wykonanie wylewki cementowej na posadzce.
d) wymurowanie nowej ścianki działowej.
e) ułożenie nowych płytek na posadzkach.
f) ułożenie nowych płytek na ścianach (wys. 2,0 m).
g) tynkowanie ścian powyżej wys. 2,0 m.
h) wykonanie tynków wewnętrznych.
i) montaż nowego osprzętu sanitarnego (3 umywalki, 3 muszle sedesowe).
j) przetarcie istniejących tynków na ścianach i sufitach.
k) malowanie ścian i sufitów.
l) wymiana instalacji elektrycznej.
m) przeróbka instalacji wod.-kan.
n) przeróbka instalacji c.o.
3) Wykonanie tablicy informacyjnej.
Zamówienie dofinansowane ze środków Budżetu Państwa w ramach Programu Wieloletniego Senior + na lata 2021 - 2025 edycja 2022.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165190,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165190,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENE Małgorzata Holender
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842482793
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14/A17
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165190,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DĘBOWIEC
więcej: przetargi DĘBOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku dla potrzeb Biblioteki Wiejskiej w Bielawach" w ramach projektu pn.: "Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia"
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- "Roboty budowlane w budynku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków przy ul. Św. Mikołaja 6 w Kowalewie Pomorskim"
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.