eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usunięcie nieprawidłowości w stanie technicznym zapory przeciwrumowiskowej w km 0+814 na potoku Hołcyna w m. Brenna, gm. Brenna, w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie nieprawidłowości w stanie technicznym zapory przeciwrumowiskowej w km 0+814 na potoku Hołcyna w m. Brenna, gm. Brenna, w formule "zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie nieprawidłowości w stanie technicznym zapory przeciwrumowiskowej w km 0+814 na potoku Hołcyna w m. Brenna, gm. Brenna, w formule "zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9047254-e011-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Usunięcie nieprawidłowości w stanie technicznym zapory przeciwrumowiskowej w km 0+814 na potoku Hołcyna w m. Brenna, gm. Brenna, w formule "zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2710.27.2023.MPS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
• wykonanie dokumentacji projektowej precyzującej konieczne do wykonania prace remontowe wraz z ewentualnym uzyskaniem zgód, pozwoleń, decyzji administracyjnych umożliwiających legalne wykonanie prac
• roboty przygotowawcze: wycinka roślinności pasem na długości planowanych robót, oraz oczyszczenie strumieniowo ścierne konstrukcji zapory z porostów, mchów i roślinności
• wykonanie grodzy technicznej w celu przekierowania wód, oraz jej ewentualne przekładanie w miarę postępu robót,
• likwidację zamknięć szandorowych okienek,
• rozbiórkę zniszczonych elementów konstrukcji,
• wymianę zniszczonych elementów ciosów kamiennych (spękanych, z ubytkami),
• uzupełnienie spoinowania,
• wykonanie impregnacji hydrofobowej na całej powierzchni zapory,
• remont gurtu – betonowanie,
• usunięcie materiału zalegającego w czaszy w zasięgu robót, celem wykonania prac remontowych,
• reprofilację zaprawą wyrównawczą konstrukcji skrzydeł zapory,
• wymianę barierek na skrzydłach zapory,
• przeprowadzenie kontroli odpowiadającej wymogom kontroli pięcioletniej obiektu budowlanego wraz ze sporządzeniem protokołu,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o źródle finansowania
• odłów ryb
• zapewnienie nadzoru przyrodniczego na cały okres realizacji umowy, w ramach którego należy opracować i przedłożyć raport z warunków przed przystąpieniem do robót oraz po ich wykonaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 120

7.3.4) Miejscowość: Porąbka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-353

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.