eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › Przewozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wilków do i z placówek oświatowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wilków do i z placówek oświatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WROCŁAWSKA 11

1.5.2.) Miejscowość: Wilków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-113

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wilkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a7d7bbd-fdea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wilków do i z placówek oświatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a7d7bbd-fdea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015351/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wilków do i z placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wilków do i z placówek oświatowych łącznie z zapewnieniem opieki nad dziećmi i młodzieżą w czasie drogi do i z placówek oświatowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.
Przewozy odbywać się będą w dni nauki w szkołach i funkcjonowania przedszkoli, w okresie od 01 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe (szkoły, przedszkola): Publiczną Szkołę Podstawową w Wilkowie, Publiczną Szkołę Podstawową w Bukowiu, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Idzikowicach (szkoła i przedszkole), Publiczne Przedszkole w Wilkowie.
Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
60130000-8 (Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób).
Dodatkowe kody CPV:
60172000-4 (Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą).
85312110-3 (Usługi opieki dziennej nad dziećmi).
34980000-0 (Bilety przewozowe).
Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wymo-gi do przewozu dzieci i młodzieży zawarte w obowiązujących przepisach prawa. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych dzieci
i młodzieży muszą być w pełni sprawne oraz powinny posiadać, zgodnie
z obowiązującymi przepisami odpowiednie oznakowanie pojazdu do przewozu dzieci
i młodzieży. Pojazdy wykonujące usługę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz ak-tualny przegląd techniczny.
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym i wykwalifikowanym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością.
Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest do:
 zabezpieczenia odpowiednich autobusów wraz z kierowcami ,
 zapewnienia punktualnych i zgodnych z harmonogramem przewozów dzieci i młodzie-ży,
 zapewnienia należytej opieki podczas wykonania usług - osób odpowiedzialnych za kompleksową opiekę nad dziećmi i młodzieżą podczas przewozów (kierowcy autobu-sów nie mogą jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi i młodzieżą),
 dostarczenia biletów miesięcznych dla przewożonych dzieci i młodzieży.
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następ-stwie podpisania umowy.
Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załączni-kami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzy-skanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykony-wanie usług.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
Miejsce realizacji zamówienia: teren Gminy Wilków.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia –przewozy dzieci i młodzieży na części, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży Nalepa Travel Agniszka Nalepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521383036

7.3.3) Ulica: ul.Piłsudskiego 12/1

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.