eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych Osiedli Morasko-Radojewo i Sołacz w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych Osiedli Morasko-Radojewo i Sołacz
w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych Osiedli Morasko-Radojewo i Sołacz
w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4efe06e9-ab99-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych Osiedle Sołacz, Morasko Radojewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.140.2022.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części I jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowania terenu przy ul. Radojewo 20 (róg z ul. Halszki) w Poznaniu, polegające w szczególności na:
a) wykonaniu koncepcji zagospodarowania terenu,
b) wykonaniu dokumentacji technicznej zagospodarowania terenu składającego się
z projektu budowlanego i technicznego, opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
c) wykonaniu dokumentacji technicznej zagospodarowania terenu, umożliwiającej uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na budowę w Wydziale Urbanistyki
i Architektury Urzędu Miasta Poznania / przygotowaniu materiałów niezbędnych do zgłoszenia przez Zamawiającego zamiaru wykonania robót,
d) zagospodarowaniu terenu zgodnie z wykonanym projektem poprzez:
- dostawę i montaż urządzeń zabawowych np. piaskownicy, huśtawki (wahadłowa, sprężynowa, wagowa), urządzenia wielofunkcyjnego zawierającego zjeżdżalnię, ściankę wspinaczkową, drabinki lub linarium (UWAGA: wskazane urządzenia zabawowe są propozycją Zamawiającego; Wykonawca może zaproponować inne urządzenia o ile zachowane zostaną
ich funkcje zabawowe),
- wykonanie nawierzchni bezpiecznych, ciągów komunikacyjnych i stref odpoczynku,
- uporządkowanie zieleni,
- wykonanie nasadzeń i założenie trawników (z założeniem aby jak najwięcej istniejącej roślinności było zachowane),
- wykonanie ogrodzenia.
e) wykonaniu dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 291258,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części II jest modernizacja placu zabaw poprzez:
a) demontaż i wywiezienie dotychczasowych trzynastu (13) urządzeń placu zabaw wraz z ich fundamentami, wg projektu wykonawczego w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Poznania;
b) demontaż i utylizację:
- czterech (4) ławek,
- trzech (3) koszy na śmieci,
- dwóch (2) tablic informacyjnych,
- stojaka na rowery,
- ogrodzenia placu zabaw,
- bramki do piłki nożnej,
- dwudziestu trzech (23) szt. metalowych słupków ulicznych wraz z ich fundamentami, wg projektu wykonawczego;
c) demontaż urządzeń siłowni zewnętrznej:
- dwóch (2) szt., wraz z fundamentami,
- jednej (1) szt. tablicy informacyjnej,
opisanych na rys. A-02 jako nr 18,19,26 oraz ich przeniesienie i osadzenie ponownie na obszarze obecnego terenu sportowo- rekreacyjnego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z utylizacją lub wykorzystaniem dotychczasowych fundamentów wg projektu wykonawczego. Pozostałe istniejące urządzenia siłowni zewnętrznej pozostają bez zmian;
d) wycinkę drzew i krzewów oznaczonych w inwentaryzacji numerami: 1,5,50,51,52,53, 55,70,71,72,74 - postępowanie z drewnem wyciętych drzew
i krzewów: drewno grube przekazać za potwierdzeniem do dyspozycji Zakładu Lasów Poznańskich (wg zasad ZLP), pozostałe do utylizacji. Ilość drzew do wycinki w pozycji B2 Przedmiaru Plac Zabaw Etap I - załącznik nr 3 do umowy wynosi 11 wg projektu wykonawczego;
e) ułożenie pod obszarem placu zabaw drenażu:
Rury drenażowe pod placem zabaw Etap I wraz ze studzienkami osadnikowymi (2 szt. S07 i S10) i przewodem kanalizacyjnym pomiędzy S07 i S05 oraz przewód drenażowy zbiorczy o średnicy 500 mm wraz z dwiema studzienkami (S 04 i S 05) – wg Projektu Budowlano Wykonawczego Terenów Sportowo - Rekreacyjnych przy ul. Wojska Polskiego w Poznaniu - branża Instalacje sanitarne + Przedmiar Robót Branża Instalacje Sanitarne;
f) wykonanie kanalizacji kablowej (z tzw. pilotem wewnątrz) oraz uziemienia (bednarka) zgodnie z projektem, dla pięciu latarni (e3,e7,e17,e25,e29) mających oświetlać nowoprojektowany teren ogrodzonego placu zabaw - wg Projektu Budowlanego "Dokumentacja projektowa terenów sportowo - rekreacyjnych przy ul. Wojska Polskiego w Poznaniu" - branża elektryczna + Przedmiar Robót Branża Elektryczna;
g) wykonanie nawierzchni amortyzujących upadek:
Z jednej warstwy jednakowych mat gumowych, przerośniętych trawą - grubość nawierzchni amortyzujących dobrać stosownie do urządzenia zabawowego
o największej wysokości upadku. Właściwości dobranych mat gumowych potwierdzone certyfikatem firmy posiadającej akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub akredytację urzędu innego kraju Unii Europejskiej (grubości mogą nie być zgodne z grubościami podanymi w projekcie);
h) wykonanie nawierzchni z piasku luźnego z obrzeżem betonowym pod urządzeniem „wieża dżungla”, zgodnie z projektem wykonawczym;
i) budowę ogrodzenia placu zabaw o wys. 1 metra z 1 bramą o szer. 3 m, 1 bramofurtką o szer. 3 m oraz 1 furtką o szerokości w świetle przejazdu minimum 1m;
j) dostawę i montaż urządzeń zabawowych:
- huśtawka podwójna z bocianim gniazdem,
- karuzela,
- zestaw ze zjeżdżalnią dla młodszych dzieci,
- kiwak „żaba”,
- tablica muzyczna,
- sprężynowiec typu deska surfingowa,
- linarium,
- wieża dżungla,
- tor przeszkód,
- trampolina,
- zestaw z pochylnią,
- piaskownica zakrywana,
- huśtawka dla małych dzieci,
- huśtawka wagowa,
Urządzenia wg projektu wykonawczego.
Zamawiający wymaga, aby w posadawianiu obiektów, ogrodzeń oraz obiektów małej architektury zastosować regułę usuwania co najmniej 80 cm istniejącego gruntu (nasypowego lub innego) - zamiast 50 cm jak to opisuje projekt wykonawczy (pkt 1.5 opisu technicznego: Pkt 1. Część ogólna);
k) dostawę i montaż małej architektury:
- 1 szt. ławka trójkątna bez oparcia,
- 3 szt. tablice informacyjne tyflograficzne,
- 3 szt. ławek z oparciem i podłokietnikami,
- 4 szt. stojak rowerowy,
- 3 szt. koszy na śmieci,
- 1 szt. tablicy z regulaminem placu zabaw,
- 1 szt. kratki „stop dog” przy wejściu (furtka);
wg projektu wykonawczego.
l) budowę chodnika na placu zabaw o wzmocnionej podbudowie umożliwiającej dojazd techniczny samochodów" - w zakresie jak na rysunku A-04.1 i A-01 projektu wykonawczego, ze wzmocnionym najazdem przed bramą południową. Należy zastosować płyty/kostki betonowe lub kamienne mające dopuszczenie na ruch pojazdów o ciężarze całkowitym do 5,0 t.;
m) posadzenie 1 szt. klonu polnego, założenie trawników: od strony wschodniej placu zabaw pomiędzy jego ogrodzeniem będącym do wykonania oraz wschodnią granicę terenu; na obszarach po wyciętych drzewach i krzewach wg projektu wykonawczego;
n) posadzenie krzewów liściastych: pęcherznica kalinolistna oraz śnieguliczka Chenaulta wg projektu wykonawczego;
o) obsadzenie trawą ozdobną gatunku trzcinnik ostrokwiatowy skwerku z ławką trójkątną wg projektu wykonawczego;
p) założenie trawnika na terenie dotychczasowego placu zabaw, nieobjętym projektowanym zagospodarowaniem (teren użyczony przez Spółdzielnię Mieszkaniową, przy wejściu zachodnim) wg zasad opisanych w STWiOR Zieleń, z wymianą wierzchniej warstwy gruntu i uzyskaniem rzędnych powierzchni jak rzędne obrzeży sąsiadujących nawierzchni (projektowanych na terenie projektowanego placu zabaw i istniejących alejek poza placem zabaw), wg projektu wykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 547900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garte Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634470976

7.3.3) Ulica: Słoneczna 5,

7.3.4) Miejscowość: Swarzędz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 141 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie części II zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1167885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1473339,25 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.