eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Babicach do obowiązujących przepisów technicznych , w tym przeciwpożarowych w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla ponoszenia kapitału(...)



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Babicach do obowiązujących przepisów technicznych , w tym przeciwpożarowych w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla ponoszenia kapitału(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Babicach do obowiązujących przepisów technicznych , w tym przeciwpożarowych w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla ponoszenia kapitału(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b2a5ed7-e31a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Babicach do obowiązujących przepisów technicznych, w tym przeciwpożarowych w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane, w tym:
a) Prace budowlane w budynku szkoły ( w tym wydzielenie szatni, remont wiatrołapu, ślusarka i stolarka drzwiowa, przebudowa kanału wentylacyjnego)
b) Instalacje SSP (System Sygnalizacji Pożaru)
c) Instalacje oświetlenia awaryjnego
d) Przebudowę układu pomiarowego
e) Przebudowę instalacji przeciwpożarowej
2) Opracowanie scenariusza pożarowego i niezbędnej matrycy, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z procedurami ewakuacji z obiektu oraz oznakowanie i plan ewakuacji dla całego obiektu szkoły
3).Współdziałanie w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu z wykonawcą inwestycji pn. Modernizacja szkoły podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych (zadanie realizowane na podstawie odrębnej umowy nr 22/P/2021 z dnia 3 sierpnia 2021r.)

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
Ad.1). Zakres robót budowlanych :
a). Projektowane dodatkowe roboty budowlane w zakresie:
Kondygnacja przyziemia:
a) przebudowa stalowego kanału wentylacyjnego 40 x 25 cm (nawiew do kotłowni) w pom. 004 - przeniesienie wylotu kanału z ściany oddzielenia przeciwpożarowego na ścianę południową. Zakres robót: demontaż istniejącego kanału, zamurowanie otworu, wykucie otworu 40x25cm (dolny poziom otworu na równi z parapetem okna w pomieszczeniu nr 005, montaż nowych elementów kanału, zakończenie kanału kratką wentylacyjną ze stali nierdzewnej, uzupełnienie ubytków w ścianie, pomalowanie na biało fragmentów ściany.
Kondygnacja parteru:
a) wymiana drzwi z naświetlem S7 i S8 przy wejściu głównym do budynku szkoły na nowe aluminiowe wraz z wyposażeniem skrzydeł nieblokowanych w samozamykacze i ręczne trzymacze stopkę do blokady drzwi. Drzwi zewnętrzne należy wyposażyć w kontrolę dostępu z czytnikiem kart.
b) powiększenie wiatrołapu przy wejściu głównym z 1,89 cm do 3,0 m, poprzez przesunięcie stolarki drzwiowej do lica ściany zewnętrznej. Zakres robót: skucie posadzki 7,5 m2 i wykonanie nowej z płytek gresowych antypoślizgowych klasy min. R10, o podwyższonej odporności na ścieranie V PEI5; skucie tynków zewnętrznych i warstwy ocieplenia ścian (pow. 6,1 m2), oczyszczenie i ewentualnie usunięcie warstw farb i lamperii (pow. 12,0m2), wyrównanie i uzupełnienie tynków, malowanie ścian farbą dyspersyjną zmywalną, zabezpieczenie dolnej części ścian do wysokości ok. 1,6 m od podłogi lakierem lamperyjnym; obudowa rur centralnego ogrzewania pod stropem i części zadaszenia wejścia, które znalazło się w powiększonym wiatrołapie, sufitem podwieszonym z płyt GKF 2x1.25 cm na ruszcie, wraz z ociepleniem wełną mineralną i paroizolacją. Należy wykonać wzmocnioną konstrukcję pod montaż drzwi wejściowych. Malowanie sufitu farbą dyspersyjną zmywalną. Wysokość sufitu 2,6m, pow. 3,3 m2.
c) remont ścianki działowej oddzielającej szatnie od korytarza o wym. 877x316 cm. Zakres robót: demontaż ścianki frontowej o konstrukcji stalowej wraz z drzwiami przesuwnymi, skucie posadzki w miejscu budowy nowej ścianki; budowa ścianki z płyt GKB 1.25 cm na ruszcie z kształtowników CW 50 mocowanych do stropu i wylewki na posadzce, podwójne obustronne opłytowanie, gr. ścianki 10 cm, szpachlowanie i malowanie ściany farbą dyspersyjną zmywalną, zabezpieczenie dolnej części ścian do wysokości ok. 1,6 m od podłogi lakierem lamperyjnym; wstawienie 3 sztuk drzwi drewnianych z ościeżnicami stalowymi, o szerokości w świetle 90x200 cm z naświetlem stałym górnym zintegrowanym z drzwiami lub naświetlem z profili PCV zamontowanym w ścianie ponad drzwiami. Uwaga: kąt otwierania drzwi 180o. W szatniach należy zamocować do nowej ściany listwy drewniane z wieszakami o dł. 135, 145 i 155 cm (deska gr. 2 cm szer. 10 - 20 cm, lakierowana, na niej co 10 cm stalowe podwójne haczyki mocowane wkrętami w minimum dwóch punktach).
d) montaż drzwi drewnianych z ościeżnicą stalową, o szerokości w świetle 90x200 cm pomiędzy pomieszczeniem kuchennym a korytarzem
e) demontaż dwóch istniejących hydrantów (pokrywających swym zasięgiem zasięg sąsiednich hydrantów zlokalizowanych w tej samej strefie), zaślepienie instalacji, zamurowanie otworów, wykończenie ścian wraz z malowaniem
f) wymiana jednego hydrantu 25 na nowy natynkowy o zasięgu węża 30m, zamurowanie otworu po hydrancie, wykończenie ściany wraz z malowaniem. Uwaga: projektowany hydrant w korytarzu (pom. nr 28) ujęty został w projekcie budowlanym z 2014 r.
g) montaż samozamykaczy w drzwiach - 13 szt. Uwaga: do tej ilości nie wliczono 5 szt. samozamykaczy w drzwiach wydzielających klatkę schodową, ujętych w projekcie budowlanym z 2014 r.

Kondygnacja 1 piętra:
a) demontaż jednego istniejącego hydrantu (pokrywającego swym zasięgiem zasięg innego hydrantu zlokalizowanych w tej samej strefie), zaślepienie instalacji, zamurowanie otworu, wykończenie ściany wraz z malowaniem
b) wymiana jednego hydrantu 25 na nowy natynkowy o zasięgu węża 30m, zamurowanie otworu po hydrancie, wykończenie ściany wraz z malowaniem. Uwaga: projektowany hydrant w korytarzu (pom. nr 05) ujęty został w projekcie budowlanym z 2014 r.
c) montaż samozamykacza w drzwiach - 1 szt. Uwaga: do tej ilości nie wliczono 2 szt. samozamykaczy w drzwiach wydzielających klatkę schodową, ujętych w projekcie budowlanym z 2014 r.

Kondygnacja 2 piętra: poza zakresem opracowania
Roboty budowlane na zewnątrz budynku: poza zakresem opracowania
b) Instalacje słaboprądowe - instalacja SSP
c) Instalacje oświetlenia awaryjnego
d) Przebudowę układu pomiarowego
e) Przebudowę instalacji przeciwpożarowej
Szczegółowy zakres prac pkt. b)-e) w projektach wykonawczych
Szczegółowy zakres robót obejmują dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które należy traktować łącznie

Uwagi dodatkowe:
1) Inwestycja realizowana z dofinasowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21
2) Obowiązkiem Wykonawcy jest współdziałanie w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu z wykonawcą inwestycji pn. Modernizacja szkoły podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych (zadanie realizowane na podstawie odrębnej umowy nr 22/P/2021 z dnia 3 sierpnia 2021r.)
3) W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest to zapewnienia ciągłości pracy Szkoły Podstawowej oraz stosować wytyczne Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604).
4) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiot umowy zgodnie z:
a) dokumentacjami wykonawczymi;
b) przedmiarami robót;
c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) wytycznymi zawartymi w swz;
e) warunkami prowadzenia robót;
f) oraz zasadami wiedzy technicznej,
i do usunięcia wszystkich wad/usterek w przedmiocie umowy z tytułu rękojmi i gwarancji.
8) Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie przedmiotu umowy.
9) Obowiązki stron w tym Wykonawcy zostały wyszczególnione w istotnych postanowieniach umowy – Załącznik Nr 8 do SWZ
10) Wykonawca odpowiedzialny będzie za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje ich powstania.
11) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność prawną wobec Zamawiającego za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii lub niewłaściwego prowadzenia robót.
12) Gwarancja - długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi minimalny okres 60 miesięcy, a maksymalny okres 72 miesiące od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Ww. okres stanowi kryterium oceny ofert.
13) Szczegółowe warunki realizacji, odbioru i rozliczenia przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 8 do SWZ.
14) Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
15) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni licząc od daty złożenia faktury końcowej.
16) Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli nie uzyskał zgody Zamawiającego na wykonanie zwiększonego zakresu.
17) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp ... pkt 4.1 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537096,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537096,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537096,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane "GRESMAR" Stanisław Chodacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6790170307

7.3.3) Ulica: Krakowska 2

7.3.4) Miejscowość: Wielkie Drogi

7.3.5) Kod pocztowy: 32-051

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537096,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.