eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnicowice › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w roku 2023 na terenie Gminy Sośnicowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w roku 2023 na terenie Gminy Sośnicowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w roku 2023 na terenie Gminy Sośnicowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1039d2f-e294-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022668/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w roku 2023 na terenie Gminy Sośnicowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, objętych zadaniem inwestycyjnym pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
w roku 2023 na terenie Gminy Sośnicowice”.

A) Szacunkowa ilość metrów kwadratowych nawierzchni bitumicznych dla etapu I wynosi:
W1 - dla A1 - 70
W2 - dla A2 - 92
W3 - dla A3 - 452
W4 - dla B1 - 68
W5 - dla B2 - 64
W6 - dla B3 - 542
W7 - dla C1 - 46
W8 - dla C2 - 46
W9 - dla C3 - 84
Łącznie - 1464


B) Szacunkowa ilość metrów kwadratowych nawierzchni bitumicznych dla etapu II wynosi:
W1 - dla A1 - 35
W2 - dla A2 - 46
W3 - dla A3 - 226
W4 - dla B1 - 34
W5 - dla B2 - 32
W6 - dla B3 - 271
W7 - dla C1 - 23
W8 - dla C2 - 23
W9 - dla C3 - 42
Łącznie - 732
gdzie:
A - nakładka nawierzchni
B - nakładka nawierzchni z zaklinowaniem podbudowy
C - nakładka nawierzchni z wymianą podbudowy
A1 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 4 cm
A2 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 5 cm
A3 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 6 cm
B1 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 4 cm z zaklinowaniem podbudowy
B2 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 5 cm z zaklinowaniem podbudowy
B3 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 6 cm z zaklinowaniem podbudowy
C1 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 4 cm z wymianą podbudowy
C2 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 5 cm z wymianą podbudowy
C3 - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 6 cm z wymianą podbudowy

Zakres robót dla etapu I-go oraz dla etapu II określa Załącznik nr 7 do SWZ (wykaz ubytków).

Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji oraz dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.
Wymagane jest prowadzenie prac remontu nawierzchni dróg z zastosowaniem masy asfaltobetonowej na gorąco.

Wszelkie wskazane w dokumentacji znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe należy rozumieć, jako przykładowe i służą one jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta - rozpatrywać je należy łącznie ze słowem „równoważny”. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia, materiały budowlane, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca, w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu materiałów, usług oraz ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją prac stanowiących przedmiot zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca zobowiązuje się uiścić ją w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie od Zamawiającego.

2. Wymagany okres gwarancji:
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia minimum 12 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 lub 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 18 SWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397807,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397807,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397807,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoinvest Krzysztof Gajdzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9690464057

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Roboty 50

7.3.4) Miejscowość: Gierałtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-186

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397807,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.