Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00208017/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00208291/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dydule” w ramach realizacji inwestycji polegającej na „Uporządkowaniu gospodarki wodno - ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Orla
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-106
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 730 57 80
1.5.8.) Numer faksu: 85 730 57 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugorla@orla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7e27e83-e354-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dydule” w ramach realizacji inwestycji polegającej na „Uporządkowaniu gospodarki wodno - ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e27e83-e354-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012241/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1139180,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dydule” w ramach realizacji inwestycji polegającej na „Uporządkowaniu gospodarki wodno - ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla” na działkach oznaczonych nr geod. 145/2, 1087, 27, 34/1, 108, 62 obręb Dydule, gm. Orla.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – tłocznym w miejscowości Dydule gm. Orla.
Zamówienie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami (w pasie drogowym) oraz przepompownię ścieków P z kanałem tłocznym w obrębie geod. Dydule działki nr 145/2, 1087, 27, 34/1, 108, 62 wraz z jej zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie map do celów projektowych,
b) przygotowanie niezbędnych wstępnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. m.in. karty informacyjnej przedsięwzięcia w celu uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
d) wykonanie badań gruntowych,
e) obsługę geodezyjną,
f) wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
g) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
h) wykonanie przyłącza energetycznego do przepompowni ścieków,
i) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
j) nadzór autorski projektanta,
k) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 200 mm dł. ok. 860 m,
b) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym, w zwartym terenie zabudowy do wszystkich posesji, jeżeli warunki techniczne pozwolą dopuszcza się jedno przyłącze na granicy dwóch posesji),
c) kanał tłoczny z rur PE Ø 90 mm dł. ok. 670 m,
d) przepompownia ścieków P1 o średnicy min. 1,2 m – 1 kpl.
Uwaga! Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne – Wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości.
3) Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do uzgodnienia z Zamawiającym ramowego harmonogramu rzeczowo-finansowego z wyszczególnieniem poszczególnych etapów planowanych prac, w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram ramowy musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający zatwierdzi lub wniesie uwagi do harmonogramu ramowego w terminie 5 dni od dnia przedłożenia tego harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 5 dni od dnia otrzymania zastrzeżeń, dostosować ramowy harmonogram rzeczowo-finansowy do wskazań Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego i kosztorysu ofertowego robót budowlanych sporządzonego metodą uproszczoną (zawierającego ceny jednostkowe, ilości robót podstawowych) razem z przekazaniem Zamawiającemu do odbioru kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym do podpisania protokołem odbioru kompletnej dokumentacji projektowej.
6) Wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych Wykonawca winien, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać z Zamawiającym oraz Użytkownikami nieruchomości, na terenie których prowadzone będą prace. Wykonawca powinien, jeżeli jest to konieczne, przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie robót w obrębie pasów drogowych, a także zapewnić niezbędną organizację ruchu zgodnie z wytycznymi zarządcy danej drogi.
7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia (wykonane dokumentacje projektowe, dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) w którym wprowadzono zmiany:
- na stronie 4 było: kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym) szt. 32 dł. ok. 180 m, jest: „kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym, w zwartym terenie zabudowy do wszystkich posesji, jeżeli warunki techniczne pozwolą dopuszcza się jedno przyłącze na granicy dwóch posesji)”,
- na stronie 27 było: Minimalna średnica wewnętrzna studzienki włazowej powinna wynosić 1,20 m wyjątkowo dopuszcza się 1,0 m, a wysokość komory roboczej 2,0 m. , jest: „Minimalna średnica wewnętrzna studzienki włazowej powinna wynosić 1,20 m wyjątkowo dopuszcza się 1,0 m, a wysokość komory roboczej 2,0 m, studzienki włazowe należy zlokalizować co 250 m, pozostałe studzienki rewizyjne o średnicy 0,6 m. Dopuszcza się studzienki rewizyjne o średnicy 0,425 m”.
- oraz dodano „W celu określenia ilości ścieków należy przyjąć ich odprowadzenie od około 60 mieszkańców”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001791
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty związane z wykonaniem dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1943400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
- Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.