eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanów › Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Milanów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Milanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 11A

1.5.2.) Miejscowość: Milanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-210

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 3567002

1.5.8.) Numer faksu: 83 3567621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@milanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugmilanow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Milanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c54c8278-37b0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003300/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Czysta energia w Gminie Milanów III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zamówienie realizowane jest w ramach złożonego projektu pn.: „Czysta Energia w Gminie Milanów III” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249260/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.CEIII.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Milanów, która jest realizowana w ramach projektu „Czysta Energia w Gminie Milanów III”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: w zakresie instalacji kolektorów słonecznych: 1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 91 zestawów instalacji kolektorów słonecznych, każdy składający się z 2 kolektorów i zasobnika 200 litrów wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu,2)posadowienie podgrzewacza c.w.u.,3) niezbędne prace demontażowe - demontaż podgrzewacza, demontaż części instalacji w niezbędnym zakresie,4) podłączenie podgrzewacza c.w.u. do istniejącej instalacji c.w.u., cyrkulacji c.w.u. (jeżeli istnieje), c.o. i z. w.,5)wykonanie instalacji łączącej kolektory z podgrzewaczem c.w.u.6)montaż armatury, zespołu pompowego, naczyń przeponowych i pozostałych elementów wg. Schematu technologicznego,7)instalacja układu sterującego,8)wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji,9) napełnienie instalacji,10)uruchomienie instalacji,11)przeszkolenie Użytkowników,12)sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom,13) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,14)wykonanie przewodów instalacji c.o. oraz wody zimnej
i ciepłej, niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem solarnym.
w zakresie instalacji fotowoltaicznych:1)dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 2 zestawy instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, 2)montaż inwerterów i pozostałych urządzeń,3)montaż kompletnego okablowania,4)montaż zabezpieczeń przepięciowych,
5)doprowadzenie przewodów AC do miejsca istniejącej tablicy bezpiecznikowej budynku oraz przystosowanie jej do podłączenia nowego obwodu,6)sporządzenie dokumentacji powykonawczej,7)wszystkie pozostałe prace niezbędne do uznania zadania jako kompletnego,8)wykonacie prób i pomiarów kontrolnych,9)wykonacie min 4 zdjęć jedno dla paneli, drugie dla inwertera trzecie dla okablowania czwarte dla uzyskanej wartości wykonanego uziemienia ochronnego w taki sposób by było widać odczyt z miernika oraz miejsce zacisku kontrolnego.10)wykonanie w 2 egz. dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i egz. w wersji elektronicznej zgranej na urządzeniu przenośnym, do dokumentacji powykonawczej zał. kopię kpl. zgłoszeń do PGE.11)przekazanie do eksploatacji.
Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego do promocji OZE i produktów czystej energii oraz świadczenia usług online. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej, na którą składają się:1)PROJEKT BUDOWLANY TYPOWY INSTALACJI SOLARNYCH 2 KOLEKTOROWYCH,2)PROJEKT BUDOWLANY TYPOWY INSTALACJI FOTOWOLTAICZNNYCH O MOCY 3,1 kWp na dachu budynku,3)SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAKUPOWANYCH USŁUG - Platforma internetowa (wraz z systemem monitoringu i zarzadzania instalacjami OZE).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996364,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1796976,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.