eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Wykonanie modernizacji instalacji zasilającej w tlen Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji instalacji zasilającej w tlen Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14)6621437

1.5.8.) Numer faksu: (14)6621155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzoz-brzesko.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2022/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji instalacji zasilającej w tlen Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d642570a-eafd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009676/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja instalacji gazów medycznych wraz z rozbudową o panele nadłóżkowe na oddziałach szpitalnych w związku z COVID-19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206223/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-36/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163405,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Zadania nr 1 - Instalacja zasilająca w tlen Szpital – Przyłącze tlenu, Wykonawca zobowiązany jest wykonać zewnętrzną sieć tlenową (budynek H) na różnych poziomach, a budynkiem A (pomieszczeniem technicznym z instalacją tlenowa), w tym w szczególności:
1) wykonać przewiert z parteru do przyziemia tlenowni (-1);
2) wykonać wykop pomiędzy bud. H a bud. A;
3) wykonać przewiert z bud. H do wykopu;
4) wykonać przewiert z zewnątrz do bud. A oraz połączyć instalację;
5) ułożyć rury miedziane typu SF – Cu (R290) wg PN-EN 13348 lub równoważnej, łączonych przez lutowanie twarde, przy użyciu spoiwa LS-45 (L-AG 45Sn) według DIN/PN, przy zastosowaniu odpowiednich złączek i kształtek miedzianych. Rury prowadzone będą w rurze osłonowej na głębokości ok. 1m. Około 50 cm nad rurociągami prowadzonymi w rurze osłonowej należy ułożyć taśmę znacznikową z PE koloru żółtego z napisem GAZ;
a) orientacyjna długość przyłącza wynosi ok. 84 metry (64m + 20m);
b) średnica instalacji – 35mm ( zgodnie z normami)
Istniejące instalacje są technologicznie przestarzałe i wymagają wymiany ze względu na zbyt małą średnicę rur.
Projektowane do wykonania instalacje gazów medycznych - system rurociągowy do gazów medycznych, zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC oraz przepisami krajowymi (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r., Dz. U. z 2022 r., poz. 974) są wyrobem medycznym klasy IIb. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji robót przewidzianych zakresem nin. zamówienia, powinny posiadać wymagane certyfikaty zgodności z Polską Normą oraz posiadać wymagane certyfikaty dla wyrobów medycznych klasy IIb.
Wykonawca musi atestować wykonaną przez siebie instalację – oznaczenie Deklaracją CE, w tym dokonać zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produkcji Biobójczych.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, w tym rysunek koncepcyjny, mapa obiektu, rzut oraz dokumentacja zdjęciowa, stanowią Załącznik nr 1.1 do nin. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 36342,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Zadania nr 2 - Instalacja zasilająca w tlen Szpital – Poziomy tlenu, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poprowadzenie poziomów tlenu poprzez m.in wykonanie nowych średnic rur (mm) przez trzy segmenty Szpitala -A,B,C.
Średnice istniejącej instalacji tlenu wynoszą:
1) dojście tlenu do bud. A – długość instalacji = 5m, średnica rur 35mm;
2) długość instalacji w bud.A to 90m, średnica rur 35mm;
3) długość instalacji tlenowej od bud.A przez bud. B do bud. C wynosi 65m, średnica rur 28mm;
4) długość instalacji w bud. C = 41m, średnica rury 28 mm.
Całość instalacji tlenowej w budynkach A,B, C = ok. 201 m.
Istniejące instalacje są technologicznie przestarzałe i wymagają wymiany ze względu na zbyt małą średnicę rur oraz brak sprawnych zaworów.
Zamawiający wymaga aby nowo powstała instalacja na każdym odcinku posiadała średnicę 28-35 mm (zgodnie z sztuką budowlaną).
Wykonawca zobowiązany jest podłączyć nowo wykonaną instalację tlenu wewnątrz budynku szpitala na poziomie piwnicy do wszystkich istniejących pionów oraz wyposażyć w podpionowe skrzynki zaworowo-kontrolne SZI dla 3 gazów (O2,AIR5,VAC). Dodatkowo w/w skrzynki zaworowe należy połączyć z pozostałymi gazami medycznymi tj. AIR5, VAC zasilającymi dane piony.
Zamawiający wymaga aby istniejące sufity podwieszane na czas remontu zostały zdemontowane a instalacja zamontowana jak najwyżej stropu.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji robót przewidzianych zakresem projektu instalacji gazów medycznych, powinny posiadać wymagane certyfikaty zgodności z Polską Normą oraz posiadać wymagane certyfikaty dla wyrobów medycznych klasy IIb.
Zamawiający wymaga, aby projektowane instalacje gazów medycznych - system rurociągowy do gazów medycznych, wykonany został zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC oraz przepisami krajowymi (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r., Dz. U. z 2022 r., poz. 974), jako wyrób medyczny klasy IIb.
Wykonawca musi atestować wykonaną przez siebie instalację – oznaczenie Deklaracją CE, w tym dokonać zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produkcji Biobójczych.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2, w tym rysunek koncepcyjny, mapa obiektu oraz rzut stanowią Załącznik nr 1.2 do nin. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 103314,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52757,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52757,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług STYL -PROJEKT Marek Michalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131891529

7.3.4) Miejscowość: Trzebownisko 53a

7.3.5) Kod pocztowy: 36-001

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52757,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110648,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110648,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług STYL -PROJEKT Marek Michalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131891529

7.3.4) Miejscowość: Trzebownisko 53a

7.3.5) Kod pocztowy: 36-001

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110648,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.