eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Zakup pierwszego wyposażenia na podstawie projektu aranżacji wnętrz dla obiektu "Piekarnia Sztuki - Miejsce oddane niepełnosprawnym, modernizacja wpisanego do rejestru zabytków "Dom na Kazimierzu"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pierwszego wyposażenia na podstawie projektu aranżacji wnętrz dla obiektu "Piekarnia Sztuki - Miejsce oddane niepełnosprawnym, modernizacja wpisanego do rejestru zabytków "Dom na Kazimierzu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pierwszego wyposażenia na podstawie projektu aranżacji wnętrz dla obiektu "Piekarnia Sztuki - Miejsce oddane niepełnosprawnym, modernizacja wpisanego do rejestru zabytków "Dom na Kazimierzu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6fe6dd7-e005-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038927/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup pierwszego wyposażenia a obiektu "Piekarnia Sztuki". Dostawa wyposażenia meblowego, mebli na wymiar z zabudową, wyposażenia biurowego, wyposażenia wystroju wnętrz, wyposażenia AGD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 nr Umowy RPMP.11.04.00-12-0111/18-00-XVII/117/FE/20 z dnia 19.01.2021 r. w zakresie opisanym we Wniosku Aplikacyjnym poz. C.2.3 Zadania i działania realizowane w Projekcie, Działanie 1.2

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186254

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 461662,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia zgodnie z załączoną specyfikacją na podstawie projektu aranżacji wnętrz mgr inż. arch. Jolanty Paszkowskiej, zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Nr Umowy RPMP.11.04.00-12-0111/18-00-XVII/117/FE/20 z dnia 19.01.2021r. w zakresie opisanym we Wniosku Aplikacyjnym poz. C.2.3 Zadania i działania realizowane w Projekcie, Działanie 1.2.
W poniższym zakresie:
Dostawa wyposażenia meblowego, mebli na wymiar z zabudową, wyposażenia biurowego, wyposażenia wystroju wnętrz, wyposażenia AGD
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
a) usługę wykonania mebli na wymiar wraz z ich transportem i montażem,
b) dostawę oraz montaż wyposażenia AGD do zabudowy,
b)dostawę i montaż wyposażenia biurowego,
c) dostawę i montaż wyposażenie zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (rodz.5 § 258),
d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej tj. protokołu odbioru ilościowego wyszczególniającego: przedmiot dostawy, wykazu ilościowo - wartościowego (kwota netto/ brutto) poszczególnych elementów wyposażenia, kart gwarancyjnych, certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz instrukcji użytkowania wyposażenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik " Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz pozostała dokumentacja będące załącznikami do SWZ

Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.

Uwaga: Dostawa wyposażenia i sprzętu będzie możliwa nie wcześniej niż po zakończeniu robót budowlanych w budynku będącego miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z tym ( w przypadku wcześniejszej gotowości do dostarczenia asortymentu) wykonawca musi zapewnić magazynowanie we własnym zakresie i na własny koszt ( Zamawiający nie posiada miejsca na magazynowanie/ przechowanie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39263000-3 - Wyposażenie biurek

39313000-9 - Wyposażenie hotelowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466662,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718594,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504893,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504893,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.