eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perlejewo › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 700 848 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 700 848 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERLEJEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA PERLEJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 14

1.5.2.) Miejscowość: Perlejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-322

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@perlejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.perlejewo.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.perlejewo.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 700 848 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed4fe225-30d7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237628/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FK.271.3.1.2021.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 700 848 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy osiemset czterdzieści osiem 00/100) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu.
2. Okres spłaty kredytu – od 31.03.2022 r. do 30.09.2029 r. Raty kredytu: od I kwartału 2022 r. do II kwartału 2029 r. w wysokości 55 000 zł, ostatnia (III kwartał 2029 r.) w wysokości 50 848 zł.

3. Karencja w spłacie kredytu: 31.03.2022 r.
4. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek.
5. Bank nie pobierze od Kredytobiorcy prowizji od kwoty przyznanego kredytu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat czy prowizji.
7. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą liczone za okres jego faktycznego wykorzystania.
8. Odsetki będą liczone w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego.
9. Spłata odsetek będzie następować w ratach miesięcznych do końca każdego miesiąca za dany miesiąc.
10. Do formuły naliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w roku.
11. Bank zobowiązany jest do wyliczania odsetek za każdy miesiąc kalendarzowy i przekazania bez wezwania obciążenia Zamawiającemu do 25 dnia każdego miesiąca, drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w umowie.
12. Oprocentowanie będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (zmienny) jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną, stałą marżę Banku.
13. Zmiana wysokości oprocentowania odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany stawki WIBOR 3M.
14. Stosownie do art.. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305, poz. 1535) kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
15. Tytułem zabezpieczenia spłat kredytu wraz z odsetkami Zamawiający wystawi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, podpisaną przez Zamawiającego przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
16. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej.
17. Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS i US
18. Zamawiający posiada zadłużenie z tytułu kredytu na wyprzedzające finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu UE w wysokości 587 380,82 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91053,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109322,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91053,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000493652

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 14

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91053,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2029-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.