eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubasz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lubasz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672556012

1.5.8.) Numer faksu: 672556462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubasz@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubasz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lubasz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f217358d-eaff-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051965/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215071/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.V.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 1 - Zadanie Nr 1 – Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej i komputerów z oprogramowaniem

1. W zakresie niniejszego zamówienia wchodzą w szczególności dostawy:
a) serwera z licencjami na oprogramowanie – 1 szt.,
b) zewnętrznej macierzy dyskowej – 1 szt.,
c) komputera z oprogramowaniem – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania stanowiącej załącznik Nr 1a do SWZ.

2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w załączniku Nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016, poz. 806).
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
- pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu, itp.),
- nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062),
- pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
5. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego wskazanych w punkcie I SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest zamontować serwer i macierz w szafie serwerowej w siedzibie Zamawiającego, w tym podłączyć w/w sprzęt do istniejącej u Zamawiającego infrastruktury techniczno-teleinformacyjnej, a także zainstalować dedykowane w/w sprzętom oprogramowanie w takim stopniu, aby Zamawiający swoim potencjałem kadrowym mógł zakończyć proces instalacji oprogramowania i w jak najszybszym jak to jest możliwe przedziale czasowym rozpocząć w pełni korzystanie z dostarczonego sprzętu.
7. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
8. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego zostanie potwierdzona pisemnie protokołem odbioru (protokołem zdawczo – odbiorczym) wg zasad określonych w projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy (Załącznik nr 7a do SWZ).
9. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
11. Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego na poszczególne elementy zamówienia wynosi:
1) dla serwera, macierzy - 60 miesięcy,
2) dla komputerów stacjonarnych – 36 miesięcy.
12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.5.) Wartość części: 185045,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zadanie Nr 2 – Zakup centralnego zasilacza UPS

1. W zakresie niniejszego zamówienia wchodzi w szczególności dostawa:
a) centralnego zasilacza UPS – 1 szt.,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w oraz specyfikacji technicznej UPS-a stanowiącej załącznik Nr 1b do SWZ.

2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w załączniku Nr 1b do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016, poz. 806).
4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego wskazanych w punkcie I SWZ.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
6. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego zostanie potwierdzona pisemnie protokołem odbioru (protokołem zdawczo – odbiorczym) wg zasad określonych w projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy (Załącznik nr 7b do SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
9. Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego na poszczególne elementy zamówienia wynosi:
1) dla UPS –a – 24 miesiące.
11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 21 lipca 2022 roku Komisja przetargowa zawnioskowała do Kierownika Zamawiającego – Zastępcy Wójta Gminy Lubasz zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 6 regulaminu komisji przetargowej stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Lubasz Nr 73.2022 z dnia 20 czerwca 2022 roku oraz art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) o unieważnienie w/w postępowania.
Do dnia 08.07.2022 r. do godz. 9.00 Zamawiający ustalił termin na składanie ofert w w/w postępowaniu. Termin ten został przez Zamawiającego przedłużony z 05.07.2022 r. godz. 9.00 na 08.07.2022 r. godz. 9.00.
Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie w/w postępowania następujące środki finansowe:
a) na Część – 1 - Zadanie Nr 1 – Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej i komputerów z oprogramowaniem – kwotę 185.045,00 zł brutto,
b) na Część 2 - Zadanie Nr 2 – Zakup centralnego zasilacza UPS – kwotę 40.000,00 zł brutto.
Do Zamawiającego – Gminy Lubasz w wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:
1. Omnis sp. z o.o. Al. Korfantego 125 a, 40-156 Katowice – Wykonawca złożył ofertę na zadanie nr 2, cena oferty brutto to suma 78.966,00 zł.
2. Arcus S.A. ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa – Wykonawca złożył ofertę na zadanie 1 i 2, cena oferty kształtowała się następująco:
a) 228.879,63 zł brutto - za Zadanie nr 1
b) 57.810 00 zł brutto - za Zadanie nr 2.
Wobec powyższego, że ceny ofertowe były wyższe niż kwoty zaplanowane przez Zamawiającego na realizację zarówno Zadania Nr 1 jak i Zadania Nr 2 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Kierownik Zamawiającego - Zastępca Wójta Gminy Lubasz w dniu 21 lipca 2022 r. unieważnił postępowanie prowadzone w trybie art. 275 pkt 2 w/w ustawy na realizację zadania pn. Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Zgodnie z niniejszym przepisem ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 21 lipca 2022 roku Komisja przetargowa zawnioskowała do Kierownika Zamawiającego – Zastępcy Wójta Gminy Lubasz zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 6 regulaminu komisji przetargowej stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Lubasz Nr 73.2022 z dnia 20 czerwca 2022 roku oraz art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) o unieważnienie w/w postępowania.
Do dnia 08.07.2022 r. do godz. 9.00 Zamawiający ustalił termin na składanie ofert w w/w postępowaniu. Termin ten został przez Zamawiającego przedłużony z 05.07.2022 r. godz. 9.00 na 08.07.2022 r. godz. 9.00.
Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie w/w postępowania następujące środki finansowe:
a) na Część – 1 - Zadanie Nr 1 – Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej i komputerów z oprogramowaniem – kwotę 185.045,00 zł brutto,
b) na Część 2 - Zadanie Nr 2 – Zakup centralnego zasilacza UPS – kwotę 40.000,00 zł brutto.
Do Zamawiającego – Gminy Lubasz w wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:
1. Omnis sp. z o.o. Al. Korfantego 125 a, 40-156 Katowice – Wykonawca złożył ofertę na zadanie nr 2, cena oferty brutto to suma 78.966,00 zł.
2. Arcus S.A. ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa – Wykonawca złożył ofertę na zadanie 1 i 2, cena oferty kształtowała się następująco:
a) 228.879,63 zł brutto - za Zadanie nr 1
b) 57.810 00 zł brutto - za Zadanie nr 2.
Wobec powyższego, że ceny ofertowe były wyższe niż kwoty zaplanowane przez Zamawiającego na realizację zarówno Zadania Nr 1 jak i Zadania Nr 2 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Kierownik Zamawiającego - Zastępca Wójta Gminy Lubasz w dniu 21 lipca 2022 r. unieważnił postępowanie prowadzone w trybie art. 275 pkt 2 w/w ustawy na realizację zadania pn. Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Zgodnie z niniejszym przepisem ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.