eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tworóg › "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w sołectwie Boruszowice"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w sołectwie Boruszowice"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Tworóg

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.tworog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w sołectwie Boruszowice"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24940a16-cd1d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007759/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w sołectwie Boruszowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147726/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Grp.I.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3693044,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I Część - obszar ul. Saperów – Mieszka I
- kanał podciśnieniowy dn 160 1208 m,
- kanał podciśnieniowy dn 110 800 m,
- przyłącza podciśnieniowe dn 90 126 m
- studnie zaworowe 42 szt
- przepompownia próżniowo tłoczna 1 kpl.
- kontener oczyszczalni ścieków 2 szt.
4. Zakres zamówienia podzielony jest na kilka etapów:
 Etap I - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie dla opracowanej dokumentacji wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji wynikających z przepisów prawa, niezbędnych dla rozpoczęcia, przeprowadzenia i odbioru robót budowlanych oraz oddania do użytkowania lub zgłoszenia zamiaru przystąpienia do użytkowania obiektów budowlanych i obiektów infrastruktury będących przedmiotem zamówienia w oparciu o załączony PFU;
 Etap II - wykonanie robót budowlanych związanych z budową oczyszczalni ścieków i kanalizacją sanitarną

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3851802,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II Część - obszar ul. Kaletańska - Brzozowa
- kanał podciśnieniowy dn 160 658 m,
- kanał podciśnieniowy dn 110 600 m,
- przyłącza podciśnieniowe dn 90 81 m
- studnie zaworowe 27 szt
- przepompownia próżniowo tłoczna 1 kpl.
- oczyszczalnia ścieków 1 szt.4. Zakres zamówienia podzielony jest na kilka etapów:
 Etap I - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie dla opracowanej dokumentacji wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji wynikających z przepisów prawa, niezbędnych dla rozpoczęcia, przeprowadzenia i odbioru robót budowlanych oraz oddania do użytkowania lub zgłoszenia zamiaru przystąpienia do użytkowania obiektów budowlanych i obiektów infrastruktury będących przedmiotem zamówienia w oparciu o załączony PFU;
 Etap II - wykonanie robót budowlanych związanych z budową oczyszczalni ścieków i kanalizacją sanitarną

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2805095,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu całego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, opierając się na podstawowych zasadach systemu zamówień publicznych oraz na dotychczasowych orzecznictwach Krajowej Izby Odwoławczej. Podstawą unieważnienia jest brak określenia wartości poszczególnych części zamówienia, co powoduje niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto Zamawiający w dniu 13.07.2022r. unieważnił pierwszą część postępowania na podstawie art.255 ust. 3 ustawy, gdzie w sposób nieprawidłowy określono podstawę prawną. Przesłanki do unieważnienia całości przedmiotowego postępowania składają się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością zastosowania przepisu:
- musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia – został naruszony art. 222 ust.4 Pzp, art. 16 Pzp.
- wada ta ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 457 ust.1 pkt 1 umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia lub umowa zostałaby zawarta w wyniku postępowania obarczonego wadą, ze względu na naruszenie art. 222 ust.4 Pzp.
- wada ta musi być niemożliwa do usunięcia- wynika to z art. 222 ust. 4, jest już po otwarciu ofert i brak jest możliwości dokonania czynności dokonywanej bezpośrednio przed otwarciem ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5244720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7891860,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu całego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, opierając się na podstawowych zasadach systemu zamówień publicznych oraz na dotychczasowych orzecznictwach Krajowej Izby Odwoławczej. Podstawą unieważnienia jest brak określenia wartości poszczególnych części zamówienia, co powoduje niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto Zamawiający w dniu 13.07.2022r. unieważnił pierwszą część postępowania na podstawie art.255 ust. 3 ustawy, gdzie w sposób nieprawidłowy określono podstawę prawną. Przesłanki do unieważnienia całości przedmiotowego postępowania składają się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością zastosowania przepisu:
- musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia – został naruszony art. 222 ust.4 Pzp, art. 16 Pzp.
- wada ta ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 457 ust.1 pkt 1 umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia lub umowa zostałaby zawarta w wyniku postępowania obarczonego wadą, ze względu na naruszenie art. 222 ust.4 Pzp.
- wada ta musi być niemożliwa do usunięcia- wynika to z art. 222 ust. 4, jest już po otwarciu ofert i brak jest możliwości dokonania czynności dokonywanej bezpośrednio przed otwarciem ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4378800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6506444,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.