eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót polegających na remontach i konserwacji w branży elektrycznej, teletechnicznej, budowlanej i sanitarnej obiektów sportowo-rekreacyjnych i boisk oraz ławek w zieleni przyulicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót polegających na remontach i konserwacji w branży elektrycznej, teletechnicznej, budowlanej i sanitarnej obiektów sportowo-rekreacyjnych i boisk oraz ławek w zieleni przyulicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót polegających na remontach i konserwacji w branży elektrycznej, teletechnicznej, budowlanej i sanitarnej obiektów sportowo-rekreacyjnych i boisk oraz ławek w zieleni przyulicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d91a8fff-c02a-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie robót polegających na remontach i konserwacji w branży elektrycznej, teletechnicznej, budowlanej i sanitarnej obiektów sportowo-rekreacyjnych i boisk oraz ławek w zieleni przyulicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/1/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na remontach i konserwacji w branży elektrycznej, teletechnicznej, budowlanej i sanitarnej obiektów sportowo-rekreacyjnych i boisk typu Orlik oraz ławek w zieleni przyulicznej znajdujących się na terenie Dzielnicy Praga-Południe.
I. Prace zlecane będą przez Zamawiającego sukcesywnie, w miarę potrzeb, w okresie obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zlecenie zawierać będzie miejsce, szacunkowy koszt, zakres robót oraz termin wykonania.
II. Zamówienie dotyczy następujących obiektów sportowych oraz ławek:
1. Zespół boisk sportowych ORLIK w Parku im. J Polińskiego przy ul. Szaserów:
a) boisko do gry w piłkę nożną ze sztucznej trawy wypełnionej granulatem - pow. 1860 m2,
b) boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę z nawierzchnią poliuretanową - pow. 613 m2,
c) oświetlenie obiektu (naświetlacze metalohalogenkowe):
- boisko do piłki nożnej: 16 naświetlaczy 250W na 6 masztach h: 9m,
- boisko do koszykówki i siatkówki: 8 naświetlaczy 250W na 4 masztach h: 9m,
d) w skład zespołu wchodzi modułowe zaplecze sanitarno-szatniowe,
e) ogrodzenie z siatki stalowej na słupkach.
2. Boisko w Parku Kamionkowskie Błonia Elekcyjne (pot. Park OWS Waszyngtona):
a) boisko do gry w piłkę nożną ze sztucznej trawy wypełnionej granulatem - pow. 5711 m2,
b) ogrodzenie: panele ogrodzeniowe,
c) oświetlenie boiska ledowe,
d) monitoring wizyjny,
e) trybuny stalowe z ławkami z desek.
3. Boisko przy ul. Rozłuckiej (w pobliżu Al. Stanów Zjednoczonych)
a) boisko do gry w piłkę nożną ze sztucznej trawy wypełnionej granulatem - pow. 790 m2
b) ogrodzenie - panele ogrodzeniowe oraz piłkochwyty.
4. Boisko wielofunkcyjne przy ul. Brygady Pościgowej na Osiedlu Iskra:
Boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę nożną, ręczną i koszykówkę z nawierzchnią poliuretanową - pow.1920 m2, ogrodzenie – panele ogrodzeniowe i piłkochwyty.
5. Zespół rekreacyjno-sportowy przy ul. Olszynki Grochowskiej róg Pabianickiej:
a) boisko wielofunkcyjne do gry w siatkówkę i koszykówkę z nawierzchnią poliuretanową – pow. 614 m2 oraz piłkochwyty,
b) Miasteczko Ruchu Drogowego dla rowerów z sygnalizacją świetlną,
c) Plac do jazdy na rolkach, hulajnogach - skatepark,
d) Oświetlenie: naświetlacze metalohalogenkowe – 6 opraw 1000 W na dwóch masztach wys. 11 m i 4 oprawy 400 W na 1 maszcie wys. 11m; 15 lamp parkowych typ ocp-160-pa/II 160 W E27 (gwint 27 mm) (słup średnica 48 mm),
e) ogrodzenie Skateparku i miasteczka - panele ogrodzeniowe,
f) monitoring wizyjny: rejestrator analogowy, 4 kamery, router,
g) 36 ławek i 7 koszy betonowych na śmieci,
h) instalacja odwodnienia terenu – odwodnienie liniowe i skrzynki rozsączające.
6. 46 ławek w zieleni przyulicznej dróg gminnych zgodnie z załączonym poniżej wykazem i zdjęciami - siedziska drewniane, konstrukcja stalowa lub żeliwna.
III. Remonty i konserwacje obiektów sportowo-rekreacyjnych i ławek obejmują m.in.:
- remonty i konserwacje w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej w zapleczach sanitarno-szatniowych łącznie z wymianą elementów,
- remonty i konserwacje oświetlenia zewnętrznego obiektów, łącznie z ich zasilaniem elektroenergetycznym i wymianą elementów,
- remonty i konserwacje ogrodzeń, łącznie z wymianą elementów,
- remonty i konserwacje chodników, ławek, trybun, itp. łącznie z wymianą elementów,
- remonty i konserwacje systemów monitoringu wizyjnego, odwodnienia terenu.
Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki 9a, 9b i 9c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81267,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81267,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81267,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. COMPO Janusz Krzysztof Soin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571252767

7.3.3) Ulica: pl. Obrońców Różana 11

7.3.4) Miejscowość: Różan

7.3.5) Kod pocztowy: 06-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2024 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na wynagrodzenie Wykonawcy określonych w §8 ust. 2 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.