eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Prusa w Wieruszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Prusa w Wieruszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WIERUSZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730973217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627836062

1.5.8.) Numer faksu: 627830062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwieruszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwieruszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl/27794594

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Prusa w Wieruszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96e7238b-229e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003059/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa przejść dlas pieszych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Prusa w Wieruszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200679/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.ZP.3211/2/2021/UL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Prusa w Wieruszowie.

2. Stan istniejący:
Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 4729 E ul. Warszawska z droga gminną nr 118373 E ul. Prusa jest skrzyżowaniem z oznakowaniem poziomym i pionowym. Ulice posiadają nawierzchnię bitumiczną o szerokości: 7,0 m ul. Warszawska oraz 6,0 m ul. Prusa, o przekroju ulicznym z obustronnymi chodnikami, ścieżką rowerową i parkingiem.
Ulica Warszawska jest drogą z pierwszeństwem przejazdu, natomiast ul. Prusa jest drogą podporządkowaną z wyznaczonymi liniami zatrzymania.
Na skrzyżowaniu występują 4 przejścia dla pieszych oznaczone znakami D-6. Z uwagi na zlokalizowane w pobliżu duże osiedle mieszkaniowe, instytucje użyteczności publicznej i podmioty gospodarcze występuje duże natężenie pojazdów (6220 poj./dobę ul. Warszawska, 3868 poj./dobę ul. Prusa), co dyskryminuje ruch pieszych. Istniejące na skrzyżowaniu rozwiązania nie zapewniają wystarczającego poziomu bezpieczeństwa. Występuje wiele potencjalnych punktów kolizji pojazd-pieszy. Najbardziej zagrożoną grupą użytkowników są piesi.
3. Zadanie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy przejść dla pieszych wyposażając je w sygnalizację świetlną wzbudzaną, doświetlając przejścia oraz poprawiając geometrię skrzyżowania.
4. Projektowanie wraz z przebudową obejmuje 4 przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej (droga powiatowa) i ul. Prusa (droga gminna) w Wieruszowie.
Należy zaprojektować i wykonać:
• sygnalizację świetlną (udźwiękowioną), wzbudzaną przez pieszych (np. za pomocą przycisku), w tym: budowa kanalizacji kablowej, zabudowa masztów i sygnalizatorów, zabudowa urządzeń detekcji pieszych i pojazdów, zabudowa sterownika, okablowanie sygnalizacji, zabudowa oświetlenia dedykowanego na przejścia dla pieszych,
• przebudowę chodników w obrębie przejść dla pieszych,
• wykonanie nawierzchni jezdni w miejscu przejścia dla pieszych w kolorze czerwonym,
• wprowadzenie powierzchni wyłączonych z ruchu, w tym likwidację miejsc parkingowych w odległości mniejszej niż 10 m od skrzyżowania,
• oświetlenie przejść dla pieszych,
• poprawę geometrii skrzyżowania oraz przesunięcie przejścia w nową lokalizację,
• zastosowanie przed przejściami kostki integracyjnej, elementów kontrastujących w warstwie fakturowej i kolorystycznej oraz rampy krawężnikowej eliminującej próg pomiędzy nawierzchnią chodnika i jezdnią,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
5. Zamówienie obejmuje dwa etapy:
1) Etap I
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) opracowanie koncepcji projektowej – wymagane uzgodnienie i zaakceptowanie przez przedstawiciela zamawiającego – w il. 2 egz.,
b) opracowanie dokumentacji projektowej tj.: projektu budowlanego i wykonawczego (w razie konieczności wielobranżowych) z niezbędnymi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami itp. wraz ze zgłoszeniem przedmiotowego zadania do właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej (lub uzyskanie pozwolenia na budowę),
c) opracowanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu drogowego,
d) opracowanie planu BIOZ dla prowadzenia robót,
e) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót w szczególności pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, wprowadzanie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej w czasie realizacji robót,
h) kompletna dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt 5.3.1b-f, musi zawierać:
- projekt budowlano i wykonawczy – w ilości 4 egz.,
- przedmiar robót – w il. 3 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w il. 3 egz.
- projekt stałej organizacji ruchu – w il. 4 egz.,
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w il. 3 egz.
W/w opracowania winny zostać sporządzone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami techniczno – budowlanymi, w szczególności muszą być zgodne z przepisami:
a) rekomendowanymi przez Ministra właściwego ds. transportu -„WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych”, zarekomendowanymi przez Ministra Infrastruktury w dniu 2 marca 2021r. (DDP-4.0600.4.2021) w wersji 01 oraz z wzorcami i standardami rekomendowanymi przez Ministra właściwego ds. transportu - „WR-D-41-4 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie przejść dla pieszych”, zarekomendowanymi przez Ministra Infrastruktury w dniu 20 lipca 2018r. (SKR.1.033.1.2018.KD.1) w wersji 01 (poprawionej),
b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129),
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389),
d) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.),
e) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.),
f) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r., poz. 1609).
2) Etap II
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie na rzecz Zamawiającego całości robót budowlanych według opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w oparciu zgłoszenie robót budowlanych lub pozwolenie na budowę,
b) geodezyjne wytyczenie robót, a po ich zakończeniu wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
c) dostarczenie Zamawiającemu: dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy, atestów jakościowych, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności wbudowanych materiałów zgodnie ze ST, wyników pomiarów kontrolnych, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, protokołów końcowych uzyskanych od gestorów sieci (jeżeli wymagane) itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424780,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LARIX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.