Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266776/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00325335/01 - Wynik z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem oraz defibrylatora dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gliwicka 33
1.4.2.) Miejscowość: Rybnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-201
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 42 28 100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269186
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00266776/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-12-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1. Zamawiający udzieli zaliczki w wysokości od 60% do 80% ceny zaoferowanego przedmiotu zamówienia na poczet wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie 1.
2. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w wysokości 100 % wartości zaliczki jednej z następujących form:
1) gwarancji bankowej;
2) gwarancji ubezpieczeniowej;
3. Wniesienie zabezpieczenia zaliczki, o którym mowa powyżej nastąpi przez złożenie Zamawiającemu stosownego dokumentu (gwarancji).
4. Dokument musi bezwarunkowo gwarantować wypłatę na rzecz Zamawiającego kwoty zaliczki w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, iż składane zabezpieczenie podpisane jest przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu wystawiającego gwarancję.
5. Treść dokumentu musi być uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego.
6. Zwrot zabezpieczenia zaliczki nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form wskazanych w pkt 2.
8. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-22 09:30
Po zmianie:
2021-11-24 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-22 10:00
Po zmianie:
2021-11-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-21
Po zmianie:
2021-12-23
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
- Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Usług Wspólnych w Rybniku
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco - ul. Parkowa w Czerwionce-Leszczynach
- Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem dla Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Modernizacja budynków instytucji kultury w Lubomierzu
- Dostawa defibrylatorów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- DOSTAWA AMBULANSU RATUNKOWEGO TYPU C powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.