eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adb7e822-c7cc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adb7e822-c7cc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkaniowego CPV: 45210000-2, 45211200-1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153926

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3793702,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegający na budowie budynku Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego przy ul. Zachodniej w Radomsku, które jest współfinansowane ze środków Funduszu Solidarnościowego w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo-mieszkalne”.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi w branżach konstrukcyjno-architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej, projektami technicznymi w branżach konstrukcyjno-architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej, opisem robót dotyczących miejsc postojowych wraz z planem zagospodarowania terenu, opiniami, warunkami technicznymi, porozumieniami, uzgodnieniami, decyzjami, wykazem drzew do usunięcia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez Biuro Projektów Budowlanych Kontur Kinga Młynarczyk-Ściubak, zwanymi dalej dokumentacją projektową w zakresie określonym w powyższych dokumentach oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami sztuki budowlanej i umową.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych, wg dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń umożliwiających uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, obejmujących budowę budynku dwukondygnacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w zakresie robót przygotowawczych, ziemnych, betonowych, izolacyjnych, murarskich, ciesielskich, okładzinowych, posadzkowych i tynkarskich, dekarskich i pokryciowych, malarskich, szklarskich, elewacyjnych, stolarskich, dostawy i montażu dźwigu osobowego,
2) budowę przyłączy i instalacji zewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznej i gazowej;
3) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia wewnętrznego, gniazd wtykowych zasilających ogólnego przeznaczenia jak również i dla odbiorników energii elektrycznej, wymagających indywidualnego zabezpieczenia, logicznych, SSWIN, LAN, CCTV, alarmowej, przeciwpożarowej, oddymiania klatki schodowej, połączeń wyrównawczych, odgromowej;
4) budowę instalacji sanitarnych wewnętrznych: instalacji wody zimnej, instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, instalacji p. pożarowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o., wentylacji, klimatyzacji i instalacji gazowej;
5) budowę parkingów, dróg dojazdowych i dojść, miejsc utwardzonych dla pojemników na odpady stałe;
- budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych dla osób niepełnosprawnych;
6) wykonanie wycinki 96 drzew, krzewów z terenu objętego zamówieniem oraz wykonanie nowych nasadzeń i terenów zielonych m. in. siew trawy. Zgodnie z dokumentacją należy wykonać nasadzenie 16 szt. drzew z gatunku klon pospolity odmiana „Drummondii” o obwodzie pnia mierzonym na wysokości 1,0 m od poziomu szyjki korzeniowej 12-14 cm i wysokości 2,0-2,5 m. Sposób sadzenia drzew: zaprawienie dołu ziemią żyzną, palikowanie palami drewnianymi (impregnowanymi ciśnieniowo) w ilości 3 szt. o średnicy 6-8 cm, stabilizacja drzewa taśmami o szer. 5 cm, wykonanie misy o średnicy min. 80 cm, ściółkowanie korą lub zrębkiem o grubości warstwy minimum 7 cm, staranne podlanie;
7) wykonanie wraz z dostawą i montażem tablicy promocyjno-informacyjnej. Przed wykonaniem tablicy wymagane jest uzgodnienie jej projektu z Zamawiającym. Jednostronną tablicę promocyjno- informacyjną o wymiarach 180 cm x 120 cm wraz z konstrukcją i słupkami należy zamontować w gruncie na jednym słupku, wykonanym ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo o wysokości 180 cm od dolnej krawędzi tablicy. Wymagane jest zabetonowanie słupka (montaż tablicy musi gwarantować trwałość oraz bezpieczeństwo użytkowników terenu, na którym zostanie posadowiona). Treść tablicy należy wydrukować na folii samoprzylepnej, zabezpieczonej laminatem UV. Tablicę należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8) rozruch instalacji, dostarczenie instrukcji użytkowania, konserwacji i książki serwisowej wszystkich wymagających tego urządzeń, np. klimatyzacji, kotła gazowego oraz DTR urządzeń wraz z harmonogramem niezbędnych przeglądów, przeprowadzenie szkoleń z obsługi, przeprowadzanie wymaganych przeglądów;
9) przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami w imieniu Zamawiającego i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację wymaganych przez UDT urządzeń zamontowanych w ramach realizacji zamówienia;
10) dokonanie przeszkolenia pracownika wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń klimatyzacji, dźwigu osobowego i kotła gazowego;
11) serwis i przeglądy urządzeń, o których mowa w pkt. 10 powyżej , w okresie gwarancji i rękojmi prowadzone poprzez autoryzowanego przedstawiciela.
Uwaga: Zakres przedmiotu umowy nie obejmuje dostawy i montażu elementów wyposażenia łazienek dla niepełnosprawnych tj. poręczy przy umywalkach i ustępach, podajników papieru toaletowego i ręczników.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty opisane w pkt. 3.3 SWZ.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: przedmiary robót ( obejmujące stawkę 8% i 23%) - stanowiące dodatek nr 10 do SWZ.
5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym we wzorze/projekcie umowy oraz dokumentacji projektowej.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Projektach budowlanych lub projektach wykonawczych lub projektach technicznych lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, każdemu systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych, występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Projektach budowlanych lub projektach wykonawczych lub projektach technicznych lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Projektami budowlanymi lub projektami wykonawczymi lub projektami technicznymi lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ i dodatkach.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211200-1 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45313100-5 - Instalowanie wind

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5205510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7750159,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5205510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB BUDOWNICTWO Krzysztof Prokop

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260778850

7.3.3) Ulica: Kozia Wieś 11

7.3.4) Miejscowość: KRASOCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5205510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.