eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Ochrona obiektów, osób oraz mienia Zakładu Usług Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów, osób oraz mienia Zakładu Usług Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365991108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48523564304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.glonek@igkim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igkim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igkim.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbieranie odpadów, transport drogowy, wynajem i zarządzanie, inne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów, osób oraz mienia Zakładu Usług Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d043f658-f09d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00182971/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektów Zakładu Usług Komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP. 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Miejsce świadczenia usługi: ul Toruńska 165
3. Obiekty objęte usługą:
Zakład Usług komunalnych, w tym:
a) Zakład Usług Sanitarnych i Porządkowych,
b) Zespół ds. Odbioru Odpadów z Nieruchomości Zamieszkałych,
Zespół ds. Utrzymania Zieleni,
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt.
4. Zakres usługi:
a) stanowisko: brama wjazdowa – portiernia,
b) posterunek stały (portiernia),
c) wymagana obsada: jeden pracownik ochrony – w godz. od 1330 – 600od poniedziałku do piątku. Całodobowo w soboty, niedziele i święta. We wszystkie, dni tygodnia przyjmowanie bezdomnych zwierząt do pomieszczenia kwarantanny schroniska. Natomiast przyjmowanie bezdomnych zwierząt do pomieszczeń kwarantanny schroniska w soboty, niedziele i święta w godz.: od 15: 00 – 6: 30 rano dnia następnego.
5. Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zamówienia:
5.1. Szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony na posterunku stałym:
a) uniemożliwienie wejścia osób nieuprawnionych na teren obiektu po jego zamknięciu,
b) niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych,
c) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku,
d) ewakuacja personelu w sytuacjach zagrożenia,
e) prowadzenie stałej ewidencji zdarzeń zaistniałych w chronionym obiekcie,
f) kontrola pracowników zamawiającego zgodnie z obowiązującą procedurą,
g) przyjmowanie bezdomnych zwierząt do pomieszczeń kwarantanny schroniska. Szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185902,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278293,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185902,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780041081

7.3.3) Ulica: Al. Wielkopolska 36

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-608

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185902,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.