eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › "Budowa placu zabaw w Proszkowie wraz z przebudową, placów zabaw w Brodnie i Chwalimierzu oraz uzupełnienie urządzeń zabawowych na innych placach zabaw w Gminie Środa Śląska"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw w Proszkowie wraz z przebudową, placów zabaw w Brodnie i Chwalimierzu oraz uzupełnienie urządzeń zabawowych na innych placach zabaw w Gminie Środa Śląska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw w Proszkowie wraz z przebudową, placów zabaw w Brodnie i Chwalimierzu oraz uzupełnienie urządzeń zabawowych na innych placach zabaw w Gminie Środa Śląska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e57c02-057c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159450/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-26.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125877,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż ogrodzenia panelowego na placu zabaw w Rzeczycy

Zadanie obejmuje dostawę i montaż:
1. ogrodzenia panelowego o wysokości 105-125 cm i szerokości 250 cm. Podwójnie poziome pręty o średnicy od 4 do 6 mm, łączone z prętami pionowymi o średnicy od 3 mm do 5 mm, oczko o wymiarze 5x20 cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym – 50 mb
2. słupów ogrodzeniowych stalowych o wys. 200 cm, profil prostokątny o wymiarach 60x40 mm, kolor do uzgodnienia w – 20 (w tym 2 słupy od bramki wejściowej)
3. podmurówki pod ogrodzenie o wys. 20 cm i szer. 250 cm , betonowa
4. 1 sztuki bramki wejściowej zamykanej na zasuwkę oraz zamkiem na klucz, o szer. 1m w świetle wejścia i wysokości 105-125 cm.

Miejsce realizacji: plac zabaw w miejscowości Rzeczyca dz.nr 203/6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż trampoliny ziemnej, która nie wystaje ponad wysokość gruntu, długość
180cm, szerokość 180cm, wymiar maty do naskoku 120cm x 120cm, głębokość posadowienia w
gruncie - 40cm. Trampolina ziemna kwadratowa:
1. konstrukcja trampoliny wykonana ze stali ocynkowanej ogniowo lub ocynkowanej i malowanej
proszkowo,
2. mata do naskoku wykonana z lameli z polipropylenu nawleczonych na linkę stalową
ocynkowaną 5mm,
3. mata do naskoku przymocowana do obudowy trampoliny za pomocą sprężyn trampolinowych,
4. obrzeża trampoliny wykonane z płyt amortyzujących z granulatu EPDM,
5. elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie lub wykonanie z metali
nierdzewnych,
6. urządzenie instalowane w gruncie na stałe, posadowione na głębokości 40cm.
Miejsce realizacji: plac zabaw w miejscowości Rakoszyce dz.nr 348/11

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 6910,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa wraz z przeniesieniem lokalizacji i doposażeniem placu zabaw w Brodnie
Zadanie obejmuje:
1. korytowanie i wywóz 72 m3 ziemi pod nowe urządzenie zabawowe
2. dostawa i rozplanowanie piasku płukanego 0.2mm wraz z geowłókniną – 150 ton
3. ogrodzenia panelowego o wysokości 105-125 cm i szerokości 250 cm. Podwójnie poziome
pręty o średnicy od 4 do 6 mm, łączone z prętami pionowymi o średnicy od 3 mm do 5 mm,
oczko o wymiarze 5x20 cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym – 54 mb
4. słupów ogrodzeniowych stalowych o wys. 200 cm, profil prostokątny o wymiarach 60x40 mm,
kolor do uzgodnienia w – 22 (w tym 2 słupy od bramki wejściowej)
5. podmurówki pod ogrodzenie o wys. 20 cm i szer. 250 cm , betonowa
6. 1 sztuki bramki wejściowej zamykanej na zasuwkę oraz zamkiem na klucz, o szer. 1m w
świetle wejścia i wysokości 105-125 cm.
7. przeniesienie zabawek z obecnego placu zabaw przy świetlicy wiejskiej na działkę nr 226/1
(zjeżdżalnia, konik bujany, huśtawka wagowa, huśtawka pojedyncza wahadłowa) – zgodnie z
załącznikiem nr 1.
8. wykonanie obrzeża bezpiecznego wokół stref bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych,
wykonanych z tworzywa gumowego
9. Kosz na śmieci: konstrukcja metalowa z daszkiem, elementy ocynkowane i malowane
proszkowo, dł. i szer.: 70x40cm, wys. 90cm, pojemność 35l. Kolor do ustalenia. - 1 szt.
10. Ławka z oparciem: konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo z
deskowaniem zabezpieczonym przed czynnikami zewnętrznymi. Długość i szerokość:
150x70cm, wys. 87 cm, dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż 200 kg. - 2 szt.
11. Drzewo Catalpa – wysokość 220cm – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 25288,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie terenu pod budowę placu zabaw w Proszkowie
Zadanie obejmuje:
1. dostawę i montaż:
1. ogrodzenia panelowego o wysokości 105-125 cm i szerokości 250 cm. Podwójnie poziome
pręty o średnicy od 4 do 6 mm, łączone z prętami pionowymi o średnicy od 3 mm do 5 mm,
oczko o wymiarze 5x20 cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym – 100 mb
2. słupów ogrodzeniowych stalowych o wys. 200 cm, profil prostokątny o wymiarach 60x40 mm,
kolor do uzgodnienia w – 40 (w tym 2 słupy od bramki wejściowej)
3. podmurówki pod ogrodzenie o wys. 20 cm i szer. 250 cm , betonowa
4. 1 sztuki bramki wejściowej zamykanej na zasuwkę oraz zamkiem na klucz, o szer. 1m w
świetle wejścia i wysokości 105-125 cm
2. przygotowanie nawierzchni bezpiecznej 15m x 9m x 0,3m pod urządzenie zabawowe w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego
3. dostawa certyfikowanego płukanego piasku i rozplanowanie go na przygotowanej nawierzchni
bezpiecznej 15m x 9m x 0,3m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 20500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje:
1. przeprowadzenie robót budowlanych wraz z montażem urządzeń tj. montaż zestawu
zabawowego, montaż kosza na śmieci, montaż 3 ławek z oparciem, montaż piaskownicy,
montaż regulaminu placu zabaw

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 39470,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa wraz z przeniesieniem lokalizacji i doposażeniem placu zabaw w Chwalimierzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 27459,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGOR - GARDEN Łukasz Włodarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912244893

7.3.3) Ulica: Odrzańska 42 a

7.3.4) Miejscowość: Rzeczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 55-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATUTTomasz Skiba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772806706

7.3.3) Ulica: Leśmiana 5

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33714,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53259,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33714,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGOR-GARDEN Łukasz Włodarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912244893

7.3.3) Ulica: Odsrzańska 42 a

7.3.4) Miejscowość: Rzeczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 55-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33714,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27367,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29987,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27367,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGOR-GARDEN Łukasz Włodarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912244893

7.3.3) Ulica: Odrzańska 42 a

7.3.4) Miejscowość: Rzeczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 55-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27367,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48548,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48548,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRAJDA s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133033315

7.3.3) Ulica: Radawiec Duży 317 A

7.3.4) Miejscowość: Motycz

7.3.5) Kod pocztowy: 21-030

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48548,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40614,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54612,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40614,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGOR-GARDENŁukasz Włodarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912244893

7.3.3) Ulica: Odrzańska 42 a

7.3.4) Miejscowość: Rzeczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 55-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40614,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.