Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230682/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na wskazanych salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 87 56 200; 17/ 87 56 306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na wskazanych salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d57c008-2739-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016997/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na wskazanych salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230682/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIR-2512-3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357410,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt (dalej System) oraz demontaż dotychczas użytkowanego systemu na 4 salach rozpraw ( lista sal rozpraw załącznik nr 3 do wzoru umowy) zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zakres prac obejmujących w szczególności:
a) demontaż systemu dotychczas użytkowanego;
b) modernizację i montaż sprzętu do systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych
wraz z wdrożeniem systemu oraz testy zmodernizowanego systemu (projekt, instalacja oraz
wszystkie związane z tym procedury),
c) dostawę materiałów instalacyjnych niezbędnych do wykonania prac,
d) przekazanie dokumentacji technicznej i gwarancyjnej, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 do SWZ),
e) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
3. Dodatkowo zamawiający przewiduje prawem opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp dokonanie montażu systemu do nagrywania na sali rozpraw nr 218 w budynku Sąd Okręgowego
w Rzeszowie. Sala ta nie była wcześniej wyposażona w system do nagrywania rozpraw sądowych. Z tego względu w ramach zamówienia objętego opcją będzie należało wykonać:
a) montaż sprzętu do systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych, wraz
z wdrożeniem systemu oraz testy zmodernizowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury),
b) dostawę materiałów instalacyjnych niezbędnych do wykonania prac,
c) przekazanie dokumentacji technicznej i gwarancyjnej, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 do SWZ),
d) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
3.1. Wartość zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć 35 % wartości zamówienia w pozostałym zakresie.
3.2. Szczegółowa procedura realizacji zakresu zamówienia objętego prawem opcji została określona w § 10 projektowanych postanowień umownych tj. załącznika nr 4 do SWZ.
3.3. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż zamówienia w pozostałym zakresie. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się ( bez prawa do odrębnego wynagrodzenia ) zapewnić Zamawiającemu:
a) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego systemu - na warunkach opisanych
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
b) gwarancję jakości i rękojmię co do jakości przedmiotu umowy, oraz co do jego zgodności z ofertą Wykonawcy, dokumentacją, dokumentacją powykonawczą i dokumentacją producencką urządzeń oraz udziela gwarancji na wszystkie urządzenia i usługi wykonane
i dostarczone w ramach realizacji przedmiotu umowy w okresie minimum 48 miesięcy liczonych od pierwszego dnia pełnego miesiąca po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji i rękojmi jest jednym z kryterium oceny ofert.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich przewidzianych w nim czynności, w celu prawidłowego wykonania tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
48820000-2 - Serwery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439614,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439614,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439614,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751387586
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kawicom sp. z o.o. sp. k. - Wykonanie oraz uzgodnienie z użytkownikami końcowymi Projektów technicznych, Prace instalacyjne i konfiguracyjne w budynku Sądu, Prace Instalacyjne i konfiguracyjne w budynku Sądu, Realizacja części usług serwisowych, organizacja i prowadzenie części szkoleń, Realizacja części prac związanych z dostawą, instalacją, konfiguracją, wdrożeniem oraz uruchomieniem Systemu w budynku Sądu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439614,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych - uzupełnienie
- Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów - II PRZETARG
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb administracji Politechniki Rzeszowskiej
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunków Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne INoKF KNM UR podczas realizacji przedmiotu Letnie formy aktywności ruchowej oraz O
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 3 sztuk pipet niezbędnych do realizacji tematów badawczych prowadzonych w Instytucie Biotechnologii
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
- Tłumaczenie symultaniczne realizowane podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.