Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183109/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Popiełuszki w Żurominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Żuromin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236572558
1.5.8.) Numer faksu: +48 236572540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuromin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Popiełuszki w Żurominie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ded620c1-1612-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001496/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Popiełuszki w Żurominie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249573,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Popiełuszki w Żurominie
Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanego pozwolenia na budowę decyzja 210/2021 z dnia 21.07.2021 r. obejmującego budowę kanalizacji deszczowej w ul. Popiełuszki w Żurominie oraz na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nr I.6743.1.496.2021.AM z dnia 09.07.2021 r. obejmującego przebudowę ulicy ks. Staniaszko polegająca na budowie kanalizacji deszczowej. Roboty budowlane wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz dokonanymi uzgodnieniami.
Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- odwodnienie korpusu drogowego,
- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów
- przełożenie odcinak przyłącza kanalizacji sanitarnej w przypadku kolizji z budowaną siecią kanalizacji deszczowej,
- próba szczelności kanałów rurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
Zał. Nr 1 (1z2) do SWZ – Projekt budowlany - Budowa ulicy ks. J. Popiełuszki w Żurominie;
Z zakresu robót objętych projektem budowlanym wyłączono:
- wykonanie robót ziemnych tj: koryto pod nawierzchnię jezdni, chodnik i pobocze,
- roboty w zakresie chodników i poboczy,
- roboty w zakresie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe.
Zał. Nr 1 (2z2) do SWZ – Projekt budowlany – Przebudowa ulicy ks. Staniaszko polegająca na budowie kanalizacji deszczowej;
Z zakresu robót objętych projektem budowlanym wyłączono:
- budowę kanału technologicznego.
Zał. Nr 2 do SWZ - Specyfikacje Techniczne
Zał. Nr 3 do SWZ - Przedmiar robót
UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z Projektu budowlanego, Specyfikacji Technicznych nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
Teren przeznaczony pod inwestycję zlokalizowany jest na działkach będących własnością Gminy i Miasta Żuromin.
Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni, chodnika i utwardzonego pobocza poprzez zastosowanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnego 0,3% projektowanego kolektora deszczowego o średnicy kolektora 300mm przez projektowane kratki ściekowe wbudowane przy krawędzi nawierzchni.
Kolektor deszczowy w projektowanym odcinku:
- ul. ks. Jerzego Popiełuszki - długość 233,36m,
- ul. ks. Staniaszko – długość 215,10 m.
Na odcinku kolektora deszczowego zaprojektowano:
• ul. Popiełuszki:
- studnie rewizyjne – 5 sztuk,
- studzienek ściekowych z betonu – 10 sztuk,
• ul. Staniaszko:
- studnie rewizyjne – 6 sztuk,
- studzienek ściekowych z betonu – 7 sztuk,
Na projektowanym odcinku należy wykonać roboty rozbiórkowe w postaci rozbiórki konstrukcji istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej.
Na odcinku ok. 20 m należy uporządkować teren od zakrzewień.
3.2 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.3 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
3.4 Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy.
3.5 Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.11 Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
3.12 W przypadku gdyby w SWZ, projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń, stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych.
Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, muszą spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP
Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- odwodnienie korpusu drogowego,
- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów
- przełożenie odcinak przyłącza kanalizacji sanitarnej w przypadku kolizji z budowaną siecią kanalizacji deszczowej,
- próba szczelności kanałów rurowych.
- kierowanie pojazdami,
- obsługa maszyn budowlanych,
- wykonanie innych czynności (prac fizycznych) związanych z wykonaniem bezpośrednio prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materiałów budowlanych.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu ich niespełnienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407827,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493193,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407827,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH BUDOWNICTWA ANDRZEJ OSIECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760001693
7.3.3) Ulica: ul. Płocka 59A lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSIECKI ANDRZEJ ADAM ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH BUDOWNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
OSIECKI ANDRZEJ ADAM ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH BUDOWNICTWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407827,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
- Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.