Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00166983/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00191684/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2023/BZP 00382115/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
- 2023/BZP 00382138/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
- 2023/BZP 00382331/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
- 2022/BZP 00316196/01 - Wynik z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji oraz środków czystościowo-dezynfekujących do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego
w Jaworznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270641184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmońskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 616-44-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji oraz środków czystościowo-dezynfekujących do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznegow Jaworznie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33e72917-d295-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00121367/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów do sterylizacji i środków czystościowo – dezynfekujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.III.240/16/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180731,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Testy do sterylizacji i myjni dezynfektora. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów do sterylizacji i myjni dezynfektora.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37744,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Opakowania do sterylizacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opakowań do sterylizacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 59255,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Etykiety, rolka tuszująca. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa etykiet i rolek tuszujących.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11465,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Dokumentacja kontroli sterylizacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dokumentacji kontroli sterylizacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2347,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - Szczotki/czyściki do czyszczenia narzędzi i sprzętu medycznego, segregator. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczotek/czyścików do czyszczenia narzędzi i sprzętu medycznego, segregatora.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224200-0 - Szczotki
4.5.5.) Wartość części: 2761,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Kasety i akcesoria do sterylizacji plazmowej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaset i akcesoriów do sterylizacji plazmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 35207,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Wskaźniki do sterylizacji plazmowej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wskaźników do sterylizacji plazmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 6875,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 - Opakowania do sterylizacji plazmowej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opakowań do sterylizacji plazmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20980,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 - Środki czystościowo – dezynfekujące myjni. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowo – dezynfekujących myjni.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 4095,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części – w zakresie Pakietu nr 5 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021 poz.1129, z póżn. zm .) – dalej Pzp, ponieważ w postępowaniu, w zakresie w/w pakietu, nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Dostosowanie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Jaworznie do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
- "Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Jaworznie przy ul. Azot 16"
- "Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Kasprzaka 6"
- "Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych"
- Remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Jaworznie, ul. Koszarowa 20"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.