Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa bloczków żywnościowych na posiłki profilaktyczne dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830036219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 842-34-11
1.5.8.) Numer faksu: +48 15 842-19-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkoszycka@mzk.stalowa-wola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzk.stalowa-wola.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mzk.stalowa-wola.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bloczków żywnościowych na posiłki profilaktyczne dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414b07a8-1d09-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.Pzp.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bloczków żywnościowych na posiłki profilaktyczne dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli.
Bloczki żywnościowe upoważniają do zakupu przez uprawnionych - pracowników Zamawiającego (Okazicieli), posiłków regeneracyjnych lub artykułów spożywczych za kwotę do wysokości nominalnej bloczka, tj. do wysokości 5,50 zł brutto za sztukę.
2. Ustala się sposób realizacji zamówienia i wielkości zamówień:
1) Minimalna wielkość planowanych dostaw - 26 000,00 sztuk,
2) Maksymalna wielkość planowanych dostaw - 32 000,00 sztuk.
3. Za bloczek żywnościowy na posiłek profilaktyczny nie można nabywać artykułów nie będących posiłkami gotowymi do spożycia w czasie pracy, w szczególności napojów alkoholowych, używek i chemii gospodarczej.
4. Ostatecznego wyboru posiłków regeneracyjnych lub artykułów spożywczych składających się na dany posiłek regeneracyjny dokonana uprawniony pracownik
w chwili realizacji bloczka żywnościowego.
5. Zamawiający wymaga, aby:
a) punkt/ punkty sprzedaży Wykonawcy znajdowały się na terenie miasta Stalowa Wola. Wymaga się co najmniej 1 punktu sprzedaży (sklep); posiadanie baru traktowane jako dodatkowy punkt sprzedaży,
Poprzez punkt sprzedaży Zamawiający rozumie sklepy spożywcze, punkty gastronomiczne (bar).
b) czynne były od poniedziałku do soboty w godzinach co najmniej od 08:00 do 20:00, a jeżeli miejscem wydawania posiłków jest punkt gastronomiczny (bar) od poniedziałku do soboty w godzinach co najmniej od 10:00 do 16:00,
c) oferowały w ciągłej sprzedaży w każdym punkcie jednocześnie produkty spożywcze nadające się do bezpośredniego spożycia, w tym: pieczywo, nabiał, przetwory mięsne, rybne, wyroby garmażeryjne.
6. Bloczek żywnościowy nie podlega wymianie na gotówkę. Okazicielowi bloczka żywnościowego nie przysługuje prawo do otrzymania reszty w gotówce w przypadku gdy wartość posiłku profilaktycznego lub artykułów spożywczych jest niższa niż nominał bloczka żywnościowego, a w przypadku zakupu posiłku profilaktycznego lub artykułów spożywczych o wartości przewyższającej wartość nominału Okaziciel za nadwyżkę zapłaci samodzielnie.
7. Zamawiający wymaga, aby okres ważności bloczka żywnościowego nie był krótszy niż 6 miesięcy od daty ich dostawy.
8. Miejscem dostawy bloczków jest siedziba Miejskiego Zakładu Komunalnego
w Stalowej Woli ul. Komunalna 1, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199770-8 - Talony na posiłki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650003757
7.3.3) Ulica: ul. Romana Dmowskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W STALOWEJ WOLI
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W STALOWEJ WOLI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych"(12.2024.)
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r. - postępowanie powtórzone
- DOSTAWA PRZETWORÓW, PRZYPRAW I RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.