eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giby › "Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w Gminie Giby" (Przebudowa drogi gminnej w Studzianym Lesie)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w Gminie Giby”
(Przebudowa drogi gminnej w Studzianym Lesie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74A

1.5.2.) Miejscowość: Giby

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875165733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://giby.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w Gminie Giby”
(Przebudowa drogi gminnej w Studzianym Lesie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09d661cc-ca6b-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578604/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa drogi gminnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104564

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1624713,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji, polegająca na przebudowie i rozbudowie drogi gminnej w Studzianym Lesie w gminie Giby z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych pn: „ Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w Gminie Giby”
Teren objęty opracowaniem projektowym zlokalizowany jest w ciągu drogi gminnej 102323B Wysoki Most - Studziany Las-Frącki w m. Studziany Las.
5.1. Zakres inwestycji obejmuje:
- prace pomiarowe
- karczowanie pni i zagajników
- roboty ziemne w celu regulacji korpusu drogi
- wykonanie przepustu pod drogą
- obrukowanie wlotu i wylotu przepustu
- podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 układana na wyrównanej istniejącej nawierzchni żwirowej o śr. gr. 20 cm.
- wykonanie nawierzchni dwuwarstwowej z betonu asfaltowego 4 cm AC 16W 50/70 + 4 cm AC 11C 50/70,
- pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 o gr. 8 cm
- ustawienie krawężników betonowych prostych i skośnych
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na betonowej ławie z oporem,
- wykonanie zatoki wraz z peronem oraz miejscem odpoczynku rowerzystów,
- ustawienie latarni hybrydowych ze źródłem światła LED
- prace wykończeniowe
- inwentaryzacja powykonawcza
Ponadto zakres obejmuje wykonanie dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 120cm x 180 cm , zakres treści do zamieszczenia na tablicach w porozumieniu z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa :
-Przedmiar robót- załącznik nr 7 ,
-Dokumentacja projektowa- załącznik nr 8 ,
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- załącznik nr 9 ,
-Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy)- załącznik nr 4,
-Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 10.
Całokształt projektowej inwestycji został przedstawiony na planie sytuacyjnym terenu.
Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby wprowadzić jak najmniejsze utrudnienia w ruchu kołowym oraz pieszym.

Ogólne wymagania:

1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
3)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
3) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy i rozbudowy drogi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
4) Przedsięwzięcie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwany dalej „Polski Ład”.
5) Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
6) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi harmonogram inwestycji uwzględniający warunki finansowania zadania z programu Polski Ład. Harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym i docelowo będzie stanowił załącznik do niej.
5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
-urządzenia oraz oznakowania terenu budowy,
-w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji umowy - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
-zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
-umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego,
-sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń spełniających standardy jakości określone w dokumentacji technicznej.
Użyte w dokumentacji (projekcie technicznym), w przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy wyrobów i elementów, które mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe mają być nie gorsze od podanego w dokumencie.
Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia powinny być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023r., poz. 682 t.j.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy i wymaganiom dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2047393,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3532449,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2047393,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2047393,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.