Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00206744/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1324K w km 0+920 – 2+160 w miejscowości Nieczajna Górna, Powiat Dąbrowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DROGOWY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 48
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zddt@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdwdtarnowskiej1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1324K w km 0+920 – 2+160 w miejscowości Nieczajna Górna, Powiat Dąbrowski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bddc163-eb0d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037358/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1324K w km 0+920 – 2+160 w miejscowości Nieczajna Górna, Powiat Dąbrowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDDT.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1324K w km 0+920 – 2+160 w miejscowości Nieczajna Górna, Powiat Dąbrowski”. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem postępowania na roboty budowlane dostępna pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/610655
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze
• Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• Roboty pomiarowe,
• Rozebranie nawierzchni bitumicznej,
• Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej brukowej,
• Rozebranie przepustów z rur betonowych,
b) Roboty ziemne
• Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu
• Wykonanie wykopów,
• Formowanie i zagęszczenie nasypów,
c) Roboty w zakresie urządzeń odwadniających pas drogowy
• Oczyszczenie rowu prawostronnego z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp rowu,
• Wykonie przepustów w ciągu rowu prawostronnego pod zjazdami do sąsiednich nieruchomości,
• Umocnienie skarp i dna rowu,
• Wykonanie przepustów pod koroną drogi powiatowej,
• Wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej w ciągu lewej krawędzi jezdni drogi powiatowej
d) Roboty w zakresie przebudowy sieci wodociągowej,
e) Roboty w zakresie budowy chodników przy krawędzi jezdni
• Ustawienie krawężników i obrzeży,
• Wykonanie kolejnych warstw podbudowy,
• Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej bezfazowej
f) Roboty w zakresie nawierzchni jezdni drogi powiatowej
• Wykonanie kolejnych warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W,
• Wykonanie warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego SMA,
• Wykonanie nawierzchni pobocza z destruktu bitumicznego
g) Roboty w zakresie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
• Roboty w zakresie poziomego oznakowania nawierzchni jezdni,
• Roboty w zakresie oznakowania pionowego,
h) Roboty wykończeniowe
• Humusowanie i obsiew skarp.
3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie prowadzone w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i obejmowało będzie w szczególności:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
b) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
c) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych.
d) Stwierdzenie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego.
e) Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót.
f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy.
g) Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia.
h) Osobisty udział w czynnościach nadzoru, przy czym liczba pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót, tj. minimum raz w tygodniu. Ponadto inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 24 godzin od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego, w szczególności podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.
i) Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru.
j) Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
k) Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do:
- przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów,
- udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego,
- udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18204,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18204,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Doradztwa Technicznego Bingo Beniamin Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572588807
7.3.3) Ulica: Skibowa
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-147
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Doradztwa Technicznego BINGO BENIAMIN SZYMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Doradztwa Technicznego BINGO BENIAMIN SZYMCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18204,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont nawierzchni oraz przebudowę elementów infrastruktury technicznej drogi powiatowej 1303K
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.