Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00183771/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi dojazdowej do pól Charsznica Swojczany Kolonia oraz przebudowa drogi wewnętrznej Ciszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHARSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010027
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 20
1.5.2.) Miejscowość: Miechów-Charsznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-250
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@charsznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.charsznica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi dojazdowej do pól Charsznica Swojczany Kolonia oraz przebudowa drogi wewnętrznej Ciszowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d8325a-ddb1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037653/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dróg dojazdowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183771/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI7226.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 728212,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej części jest " Remont drogi gminnej nr KI 40000 Charsznica Swojczany Kolonia, dz. nr 203; 767/1, odcinek od km 0+000 do km 1+180, na dł. 1180mb ". Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Charsznica i Swojczany położonych w Gminie Charsznica, w powiecie miechowskim, w województwie małopolskim.Zadanie polegać będzie na rozebraniu istniejącej konstrukcji drogi o nawierzchni bitumicznej i wykonaniu nowej konstrukcji drogi z kruszywa łamanego i położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego. Celem inwestycji jest remont odcinka drogi położonej w miejscowości Charsznica i Swojczany, na którym stwierdzono utratę nośności konstrukcji drogi.
Przedmiotowy odcinek drogi przewidziany do remontu zlokalizowany jest w miejscowości Charsznica i Swojczany w Gminie Charsznica. Główna funkcja drogi to obsługa dojazdu do pól oraz kilku zabudowań zagrodowych. Droga posiada jezdnię dwukierunkową dwupasmową, bitumiczna o szerokości od 3,00m do 3,50m. Jezdnia posiada zmienne pochylenie poprzecze w większości regularne. Droga jest w złym stanie technicznym, występują ubytki, koleiny, nierówność podłużna i poprzeczna oraz miejsca przełomowe. W stanie istniejącym jezdnia przedmiotowego odcinka drogi wydzielona jest za pomocą poboczy o szerokości 0,75m, które na szerokości 0,50m posiadają nawierzchnię z kruszywa łamanego. Stan w stanie istniejącym są zniszczone przez pojazdy rolnicze i wymagają remontu. Gmina otrzymuje dofinansowanie w 50% ze środków budżetu województwa małopolskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 608499,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Przedmiotem niniejszej części jest „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ciszowice, dz. nr 83/34, odcinek od km 0+000 do km 0+140, na dł. 140mb " położona jest na działce: - nr ewid. 83/34 - obręb Ciszowice, gm. Charsznica. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ciszowice położonej w Gminie Charsznica, w powiecie miechowskim, w województwie małopolskim.
Zadanie polegać będzie na rozebraniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej i wykonaniu nowej konstrukcji drogi z kruszywa łamanego i położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego. Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi położonej w miejscowości Ciszowice, który został zniszczony w wyniku nawalnego deszczu
Przedmiotowy odcinek drogi przewidziany do przebudowy zlokalizowany jest w miejscowości Ciszowice w Gminie Charsznica. Główna funkcja drogi to obsługa dojazdu do pól oraz kilku zabudowań zagrodowych. Droga posiada jezdnię dwukierunkową dwupasmową, tłuczniową o szerokości od 3,50m do 2,80m. Jezdnia posiada zmienne pochylenie poprzecze w większości regularne. Droga jest w złym stanie technicznym, występują ubytki, koleiny, nierówność podłużna i poprzeczna oraz miejsca przełomowe. W stanie istniejącym jezdnia przedmiotowego odcinka drogi wydzielona jest za pomocą poboczy o szerokości od. 0,50m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 119712,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718143,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591982659
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80384,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149761,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80384,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BUD- RYS Łukasz Bazior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6591492296
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80384,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza"
- Przebudowa dróg gminnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.