Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00217421/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 279256000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 19
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 55 247 22 39
1.5.8.) Numer faksu: 55 506 55 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgopsndg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgopsndg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3830bbb3-f178-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 258675 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA ORAZ USŁUG UKIERUNKOWANYCH NA WZMACNIANIE AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ, W MIARĘ MOŻLIWOŚCI WYJŚCIE Z BEZDOMNOŚCI I UZYSKANIE SAMODZIELNOŚCI ŻYCIOWEJ DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, informuje, iż odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 266 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.Zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”) rozdział II ,,Wymagania stawiane Wykonawcy”, podrozdział 11 ,,Sposób przygotowania ofert …” pkt 1 oraz roz. III ,, Informacje o przebiegu postępowania” podrozdział 2 ,, Sposób oraz termin składania ofert. Termin otwarcia ofert” formularz oferty (wypełniony) oświadczenie (art. 125 ust. 1 Pzp) (ew. inne wymagane pliki) należy najpierw podpisać elektronicznie (tj. podpisem kwalifikowanym) lub podpisem zaufanym lub osobistym a następnie (po ewentualnym spakowaniu do zip.) zaszyfrować zgodnie z aktualną instrukcją dostępną na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i następnie wysłać przez mini Portal w formacie pdf (który rekomenduje Zamawiający), jpg, gif, zip.
Zamawiający rekomendował, aby nie podpisywać pustych formularzy (pkt 3 roz. II ww. podrozdziału i pkt 2 roz. III podrozdz. 2).
Ponadto, w celu obliczenia ceny oferty, Wykonawca wypełnia formularz cenowy w formularzu ofertowym, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ (rozdz. II ,,Wymagania stawiane Wykonawcy” podrozdział 12 pt. ,, Opis sposobu obliczenia ceny…”).
Ponadto podrozdz. 9 pn. ,,Oświadczenia i dokumenty składane w postępowaniu” w rozdz. II ,,Wymagania stawiane Wykonawcy” wskazuje, co Wykonawca załącza do oferty.
Tymczasem Wykonawca złożył ,,puste” formularze, w tym nie wypełnione informacje dotyczące Wykonawcy formularz oferty oraz formularz cenowy w formularzu ofertowym (wg załącznika nr 2 do SWZ), oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 12 SWZ), zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg załącznika nr 10 do SWZ), Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), Wykaz usług wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie w zakresie lokalu do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 doSWZ), Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SWZ).
Wobec okoliczności, iż Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia, Zamawiający był zobowiązany ofertę odrzucić. Ponieważ jest to jedyna oferta złożona w postępowaniu, która podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej - ciągi pieszo-rowerowe - budowa / przebudowa kładki pieszo-rowerowej w ciągu ul. Chrobrego w Nowym Dworze Gdańskim
- Adaptacja budynku przy ul. Kolejowej 1 w Nowym Dworze Gdańskim na siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim, archiwum i pracowni wytrawiania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.