eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Wykonanie dok. projek, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: Rozbudowa placu zabaw przy Al. Niepodległości w Sopocie w formule zaprojektuj i wykonaj.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie dok. projek, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: Rozbudowa placu zabaw przy Al. Niepodległości w Sopocie w formule zaprojektuj i wykonaj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dok. projek, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: Rozbudowa placu zabaw przy Al. Niepodległości w Sopocie w formule zaprojektuj i wykonaj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55957c40-0f59-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041398/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa placu zabaw w formule zaprojektuj i wykonaj Rozbudowa placu zabaw przy Al. Niepodległości w Sopocie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot lub poprzez
stronę Zamawiającego http:/bip.zdiz.sopot.pl w zakładce Platforma SMART PZP, zwany dalej Systemem. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i
Zieleni w Sopocie, adres Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, adres mail: sekretariat@zdiz.sopot.pl, tel.: +48 58 551 72 61.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod@zdiz.sopot.pl;/ adres do korespondencji: Al Niepodległości 930, 81 – 861 Sopot.
Pozostałe zapisy zgodnie z rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25/NZ/2023/PJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji, robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem publicznym:
Zadanie pn.: Rozbudowa placu zabaw przy Al. Niepodległości w Sopocie. Dokumentacja projektowa obejmować
będzie całość zadania i musi przewidywać realizację prac w dwóch etapach:
Etap I: dostawa i montaż min. 4 urządzeń zabawowych (karuzeli typu „chomik”, huśtawki na stojąco, karuzeli dla starszych dzieci i urządzenia imitującego jazdę na deskorolce) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej wylewanej EPDM – dla dzieci w wieku od 12 lat - w części placu zabaw od strony południowej – tzw. trójkąt pomiędzy alejkami, oraz stolika szachowego (materiał inwestora); dostawa i montaż nowoczesnych ławek modułowych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, tablicy z regulaminem - realizacja w ramach postępowania w roku 2023.
Etap II: dostawa i montaż zestawu zabawowego, karuzeli typu dysk, tablic interaktywnych (m.in. gra kreator postaci, tablica do rysowania kredą, edukacyjna z alfabetem Braille’a) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej oraz nawierzchni mineralnej – realizacja w ramach postępowania w roku 2024.
2.1 Zamówienie opcjonalne obejmuje nadzór autorski.
Wykonawca będzie sprawował w ramach opcji nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji, od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do dnia upływu rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot niniejszego zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres przedmiotu zamówienia opcjonalnego obejmuje pełnienie Nadzoru Autorskiego nad robotami budowlanymi
realizowanymi na podstawie przedmiotu niniejszego zamówienia. W ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie
czynności związane z pełnieniem Nadzoru Autorskiego podczas 1 pobytu na budowie. Zamawiający przewiduje
maksymalnie 5 pobytów Wykonawcy na budowie w trakcie realizacji Robót budowlanych w ramach Nadzoru Autorskiego,
objętego niniejszym zamówieniem. Nadzór Autorski Zamawiający planuje powołać w terminie do 5 lat od dnia odbioru
końcowego dokumentacji będącej przedmiotem umowy, o której mowa powyżej dla Robót budowlanych realizowanych w
oparciu o przedmiot niniejszego zamówienia. Maksymalna wartość opcji stanowi pięciokrotność oferowanego kosztu pobytu
nadzoru autorskiego.
Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub
skorzystać z części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach spośród
wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwa zadania polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji placu zabaw o wartości minimum 200 000,00 zł każda.
b) w zakresie potencjału kadrowego – Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
 jedną osobą na stanowisku Projektanta, który posiada uprawnienia budowlane architektoniczne lub konstrukcyjno – budowlane, do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta,
 jedną osobą na stanowisku Kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji placu zabaw o wartości minimum 200 000,00 zł,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykaz robót, stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem rodzaju wykonywanej roboty budowlanej (opis, rodzaj i zakres), wartości, daty, wskazanie miejsca realizacji robót i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 11 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest
zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie – załącznik nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia, oprócz sytuacji wynikających z art. 455 Ustawy PZP, może nastąpić w następujących przypadkach:
2.1. Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu wykonania umowy lub jej poszczególnych elementów, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wy-konawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jej elementów, w następujących przypadkach:
1) działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy – w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy;
2) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako: cią-głe opady deszczu lub śniegu dłuższe niż 5 dni, wystąpienia niskich temperatur powyżej 5 dni uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią;
3) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach pra-wa, w tym w kodeksie postępowania administracyjnego;
4) działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regu-lacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty, w szczególności decyzji, ze-zwoleń, uzgodnień, których wydanie jest niezbędne dla dalszego wykonywa-nia robót przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn le-żących po stronie Wykonawcy;
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów reali-zacji inwestycji;
c) niedopuszczenia do wykonania robót przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy;
d) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w zapytaniu ofertowym lub PFU warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które wyma-gały wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia;
5) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
b) zwłoki Zamawiającego w akceptacji dokumentacji projektowej, co spowoduje opóźnienie Wykonawcy w realizacji dalszych zobowiązaniach wynikających z Umowy,
c) zwłoki Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji, których obowiązek przekazania Wykonawcy wy-nika z Umowy lub PFU,
d) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji pro-jektowej lub PFU,
e) opóźnienia innych inwestycji lub robót prowadzonych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykona-niem robót objętych Umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wyko-nanie robót,
f) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie robót przez Wykonawcę;
6) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skut-kujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową:
a) wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót przez Wykonawcę,
b) wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany Przedmiotu Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie, jeżeli okoliczności te mają wpływ na termin wykonania robót, ....



ciąg dalszy w § 14 "Zmiany umowy" w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę SMART PZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-05 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na przeprowadzenie negocjacji, wówczas:
a) zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zostaną najwyżej ocenione (z największą liczbą przyznanych punktów łącznie);
b) negocjacje odbywać się będą w zakresie kryteriów oceny ofert, tj. ceny ofertowej, terminu gwarancji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.