Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215523/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w roku 2022 – 8 zadań – III POSTĘPOWANIE – ZADANIE NR 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w roku 2022 – 8 zadań – III POSTĘPOWANIE – ZADANIE NR 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8830e1d1-f12d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035860/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługi sprzętowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215523/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/68/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na wykonaniu usług sprzętem:
- Samochodem samowyładowawczym,
- Koparko-ładowarka,
- Podnośnikiem koszowym
Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Formularzu cenowym - Rozdział II SWZ oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Rozdział III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921177470
7.3.3) Ulica: ul. Starosanowa 6
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych - uzupełnienie
- Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów - II PRZETARG
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb administracji Politechniki Rzeszowskiej
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunków Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne INoKF KNM UR podczas realizacji przedmiotu Letnie formy aktywności ruchowej oraz O
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 3 sztuk pipet niezbędnych do realizacji tematów badawczych prowadzonych w Instytucie Biotechnologii
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Usługa odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zakładzie Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i wzorcowania urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER
- Kompleksowa usługa transportowa towaru powierzonego w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.