eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Budowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej przy ul. Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej przy ul. Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej przy ul. Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cedba87-e7cb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.43 Budowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej przy ul. Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.64.2022.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 355515,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres zamówienia dotyczy robót budowlanych realizowanych w oparciu o: zgłoszenie robót.
II. Zakres robót obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe
2. Wykonanie kanalizacji deszczowaej, w tym:
1) Kanału z rur PP SN8 X Stream fi 300mm – 174,90m,
2) Studni bet. fi 1000 – 7 szt.
3) Przykanalików PCV fi 200- 35,5m, studnie wpustu ulicznego – 8 szt.
3. Wykonanie sieci wodociągowej, w tym:
1) sieci wodociagowej De110- 134,0m,
2) hydrantów podziemnych DN80- 2 szt.
3) przyłącza i przepięcia do sieci wodociągowej o fi De63 z rur PE100 SDR17- 7 szt. ( 41,7m
III. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo.
1 Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej + 2 kpl. w wersji papierowej, w tym dokumentacji geodezyjnej uwzględniającej zmianę użytkowania gruntów.
2 Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;
3 Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych oraz mapy opatrzonej, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1 ustawy, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;
4 Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
5 Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie);
6 Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;
7 Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
8 Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:
a) Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów.
b) Składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia.
c) Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę.
9 Przy robotach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu;
10 Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację fotograficzną z okresu poprzedzającego rozpoczęcie robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
11 Zapewnienie Zamawiającemu możliwości ponownego wykorzystania materiałów z rozbiórki, a w szczególności płytek chodnikowych i obrzeży chodnikowych, w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego, umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; w trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy;
12 Załadunek i wywóz (transport) materiałów z rozbiórki (krawężników, płytek chodnikowych) na odległość do 10 km od placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
13 Przed wejściem na plac budowy powiadomienie mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania;
14 Organizacja robót w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie, dojazd i dojście do swoich posesji a także zapewnienie regularnego odbioru odpadów z przyległych nieruchomości;
15 Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;
16 Uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót;
17 Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
18 Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległych ulicach i chodnikach;
19 Regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne;
20 Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej;
21 Uwaga: Wysokość regulacji urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej zostanie określona w trakcie prowadzenia robót.
22 Uwaga: Zamawiający rezygnuje z odtworzenia nawierzchni z masy asfaltowej. Wykopy po wykonaniu sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej należy zasypać do poziomu istniejącej jezdni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5mm.
23 Wykonawca najpóźniej z dniem przekazania placu budowy musi posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 200 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia
24 Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie piasku miejscowego na warstwy odcinające i mrozoochronne pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji projektowej (STWIORB), udokumentowanych wynikami badań gruntu przedłożonymi Zamawiającemu.
25 Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie pod chodniki przekruszu pochodzącego z materiałów rozbiórkowych spełniającego wymogi dokumentacji projektowej (STWIORB), udokumentowanego wynikami badań przedłożonymi Zamawiającemu.
26 Wykonawca uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z warunków wydanych przez podmioty, które uzgodniły dokumentację projektową, a w szczególności:
1)MWiK nr Ldz.TT.376.AR.120-203/20-1/29/KW/2021 z dn. 11.01.21r.;2)PSG.OP.0092.22/160100380 z dn. 14.01.22r.;3) Tauron nr TD/OOP/OMD3/2022-01-25/0000001 z dn. 25.01.22r.; 4) Star. Powiat nr KZ.4123.6.2022.GN z dn. 26.01.22r.; 5)Wydz.ZD nr ZD.7230.2.4.2022.KM z dn. 08.02.22 r.,6) Wydz.ZD nr ZD.7012.2.2022.KM z dn. 08.02.22 r.,7) MWiK nr Ldz.TT.9.AR.120-203/20-2/135/KW/2022 z dn.20.01.22r.; 8) MWiK nr Ldz.TT.97.AR.120-203/20-3/411/KW/2022 z dn.24.03.22r.;
Wykonawca zobowiązany jest do organizacji robot w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie i dojście do swoich posesji.
IV. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: roboty sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
V. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
1) Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: Dokumentacja projektowa sporządzona przez: Inżynieria Wodna i Sanitarna, Erwin Michalski, Dziewkowice, ul. Polna 26, 47-100 Strzelce Opolskie.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449983,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779997,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449983,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO – USŁUGOWE PROFECTUS SP. ZO.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ARTUR KIOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561942861

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449983,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia – do 100 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy
Okres udzielonej gwarancji wynosi: 60 miesięcy licząc od daty protokołu odbioru końcowego robót

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.