eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wyposażenie radiologiczne



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie radiologiczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.clo.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie radiologiczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55d9bd1b-1c35-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Wyposażenie radiologiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190331/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/32/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chromatograf. Ilość: 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 99630 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie do wytwarzania izotopu wziewnego. Ilość: 1 sztuka.
Wyposażenie dodatkowe:
• Jednorazowy zestaw pacjenta. Ilość: 50 zestawów.
• Dedykowane akcesoria eksploatacyjne. Ilość: 50 zestawów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 140400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektroniczne dozymetry osobiste. Ilość: 10 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 38130 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Automatyczna pipeta. Ilość: 1 sztuka.
Wyposażenie dodatkowe:
• Statyw/stojak do pipety automatycznej. Ilość: 1 sztuka.
• Zamykane pudełko do przechowywania końcówek. Ilość: 2 sztuki.
• Końcówki do pipety automatycznej. Ilość: 1000 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 2398,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw akcesoriów do chromatografu:
1. Fiolki na rozpuszczalniki. Ilość: 1 zestaw.
2. Rozpuszczalniki do chromatografii rTLC. Ilość: 1 zestaw.
3. Płytki typu iTLC-SG. Ilość: 1 opakowanie.
4. Pęseta anatomiczna. Ilość: 1 sztuka.
5. Pad do chromatografii. Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 6765 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Fartuchy ołowiane. Ilość: 4 sztuki.
2. Stojak na fartuchy. Ilość: 1 sztuka.
3. Osłony na tarczycę. Ilość: 4 sztuki.
4. Osłona na jajniki. Ilość: 3 sztuki.
5. Osłona na gonady dla mężczyzn. Ilość: 3 sztuki.
6. Okulary ochronne. Ilość: 3 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 19065 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kształtki ołowiane. Ilość: 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 6396 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Osłona na strzykawki 2 ml. Ilość: 2 sztuki.
2. Osłona na strzykawki 5 ml. Ilość: 2 sztuki.
3. Pojemnik osłonny (walizka) do przenoszenia strzykawek. Ilość: 3 sztuki.
4. Pojemnik osłonny na fiolkę z eluatem. Ilość: 6 sztuk.
5. Szczypce do fiolek. Ilość: 1 sztuka.
6. Szczypce proste z oczkiem. Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 54120 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parawany ochronne – 6 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej

4.5.5.) Wartość części: 21525 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock-Świerk na kwotę 824.904,00 zł brutto, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 140.400,00 zł brutto.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono dwie oferty, które podlegają odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - Eppendorf Poland sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa na kwotę 344.678,42 zł brutto, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2.398,50 zł brutto.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9707,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9707,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9707,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRTECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793119235

7.3.3) Ulica: Wyżynna 8H

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-617

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9707,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16779,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21205,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16779,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIETZE MEDICAL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910444454

7.3.3) Ulica: Osiedle 28

7.3.4) Miejscowość: Prószków

7.3.5) Kod pocztowy: 46-060

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16779,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21402 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27306 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21402 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NUCMED" spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241787879

7.3.3) Ulica: Idzikowskiego 2E/46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21402 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:

Pakiety 5, 6 i 9 do 98 dni od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.