Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247960/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starebabice.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a98eed1-0397-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052169/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja placówek szkolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej
w Koczargach Starych przy ul. Akacjowej 12, na terenie gminy Stare Babice polegających na modernizacji łazienek, szatni przy sali gimnastycznej oraz wymianie okien.
2. Zadanie będzie realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.
3. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) zamówienie gwarantowane - zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych polegających na modernizacji 6 łazienek i wymianie 2 okien:
a) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na parterze, pomieszczenie nr C106;
b) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni dziewcząt na parterze, pomieszczenie
nr E110;
c) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni chłopców na parterze, pomieszczenie nr E111;
d) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na I piętrze, pomieszczenie nr C203;
e) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C202 toaleta dziewcząt;
f) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C205 toaleta chłopców;
g) roboty budowlane obejmujące korytarze i pomieszczenia C204 i C107;
h) wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 2 okien, zlokalizowanych naprzeciwko pomieszczeń E110 i E111, wskazanych jako poz. nr 1 w załączniku Rys. 1;
2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków:
a) opcja nr 1 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla dziewcząt w pomieszczeniu E110 na parterze;
b) opcja nr 2 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla chłopców w pomieszczeniu E111 na parterze;
c) opcja nr 3 - wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 9 okien, zlokalizowanych w kuchni pomieszczenie nr B123 i jadalni pomieszczenie nr D121, wskazanych jako poz. nr 2, 3 w załączniku Rys. 1 oraz poz. nr 4 w załączniku Rys. 2;
4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (w tym parametry urządzeń/produktów dostarczanych przez Wykonawcę i elementów wykończenia, wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp) oraz w dokumentacji technicznej i obejmuje zamówienie gwarantowane – które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie oraz zamówienie opcjonalne – które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442110-1 - Malowanie budynków
45431000-7 - Kładzenie płytek
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ofertyPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.