eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 6444483

1.5.8.) Numer faksu: 6444483

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c35881b6-dba8-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052813/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 odbiór oraz transoprt niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: odpady komunalne/444/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288888,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
" systematyczny odbiór niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji SPZOZ,
" systematyczny odbiór odpadów segregowanych z posesji szpitala przy ul. Starowiejskiej 15, ul. Bema 22 i ul. Formińskiego 14,
" ilość, pojemność, rodzaj i lokalizacja pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów oraz częstotliwość odbioru odpadów została zawarta w Załączniku nr 1 - Formularz cenowy - Harmoanogram wywozu odpadów.
" przekazanie odpadów do unieszkodliwienia,
" zapewnienie stałej konserwacji i sprawności technicznej - wymiany i naprawy uszkodzonych pojemników, oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym,
" wywóz nieczystości stałych według ustalonego harmonogramu,
" systematyczna dezynfekcja,
" terminowe opróżnianie pojemników,
" utrzymanie wysokich standardów czystości wokół pojemników po usunięciu nieczystości,
" przyjmowanie i uwzględnienie uzasadnionych reklamacji i ich realizowanie w terminie podanym przez Zamawiającego.
Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewnia na własny koszt i ryzyko Zleceniobiorca bez dodatkowych opłat ze strony SPZOZ z tytułu ich użytkowania. Koszt dostarczenia, udostępnienia i systematycznej dezynfekcji pojemników na okres obowiązywania umowy zostaje wliczony w ceny określone w ofercie.
Wykonawca nieodpłatnie wydzierżawi zamawiającemu kosze wewnętrzne na segregowane odpady w ilości wskazanej przez Zamawiającego.
Pojemniki muszą być estetyczne, w dobrym stanie technicznym, posiadać zamknięcia oraz spełniać wymogi służb sanitarnych.
Koszt czasowego przechowywania na wysypisku odpadów oraz utylizacji ponosi Wykonawca.
Zamawiający wymaga , aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP, a w szczególności z przepisami:
1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. O odpadach;
2) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
3) Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
4) Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych;
5) Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów;
6) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
7) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów.

Stosownie do Art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów medycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Wykaz pracowników należy załączyć do umowy.
Zatrudnienia, o których mowa powyżej do realizacji przedmiotu zamówienia będzie trwać w całym okresie wykonywania usługi, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą,
Wykonawca ma obowiązek comiesięcznego aktualizowania wykazu pracowników na koniec każdego miesiąca kalendarzowego lub oświadczenia, że stan zatrudnienia nie uległ zmianie do Zamawiającego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235471,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235471,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235471,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212090331

7.3.3) Ulica: Błonie

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235471 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.