Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250595/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spółka Wodna Koniczynka w Turośli
1.3.) Oddział zamawiającego: GSW Koniczynka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001108952
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 9a
1.5.2.) Miejscowość: Turośl
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-525
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 785 926 582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gsw-koniczynka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gsw-koniczynka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gsw-koniczynka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Spółka Wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426aa2ba-e5da-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja typu „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania ”Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof”, objętego PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 404965,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Część I - Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej• ciągnika rolniczego o mocy 85-105 KM,
• przyczepy rolniczej o ładowności 4000-6000 kg,
wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 roku.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 363588,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Część II - Zakup fabrycznie nowego rębaka• rębak o mocy 30-35 KM, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 roku. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1a do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki
4.5.5.) Wartość części: 90897,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Część III -Zakup fabrycznie nowych kos i pilarek spalinowych • kosa spalinowa o mocy 1,20-1,50 KM – 3 sztuki ,• pilarka spalinowa o mocy 2,20-2,50 KM -2 sztuki, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 roku. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1b do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43812000-8 - Piły
4.5.5.) Wartość części: 9992,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na powyższe postępowanie wpłynęły dwie oferty. Oferta z najkorzystniejszą ceną oraz okresem gwarancji 36 miesięcy w postępowaniu opiewa na kwotę 439 440,00 złotych brutto. Mając na uwadze, iż zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 363 588,00 złotych brutto i nie jest w stanie zwiększyć tych środków, należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397905,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439440,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na powyższe postępowanie wpłynęła jedna oferta. Oferta z najkorzystniejszą ceną oraz okresem gwarancji 24 miesiące w postępowaniu opiewa na kwotę 93 357,00 złotych brutto. Mając na uwadze, iż zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 90 897,00 złotych brutto i nie jest w stanie zwiększyć tych środków, należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93357,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93357,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na powyższe postępowanie wpłynęła jedna oferta. Oferta złożona przez AGRO-POLBUD Andrzej Kozikowski ul. Wojska Polskiego 50, 18-500 Kolno jest niepodpisana żadnym z podpisów tj.: podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust.2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Z art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentowaną formę czynności prawnej skutkuje jej nieważnością. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym..
Wobec powyższego złożona oferta Wykonawcy jest niezgodna zarówno z ustawa Pzp. jak i k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla potrzeb Gminy Stanisławów
- Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin"
- Dostawa pił spalinowych
- Zakup wraz z dostawą 6 szt. rębaków w podziale na 5 zadań
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego i kosiarki samojezdnej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.