eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Termomodernizacja budynku przedszkola w Zabełkowie wraz z wymianą źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Krzyżanowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku przedszkola w Zabełkowie wraz z wymianą źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Krzyżanowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48)324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48)324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ed1939c-c19e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku przedszkola w Zabełkowie wraz z wymianą źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Krzyżanowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ed1939c-c19e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024196/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku przedszkola w Zabełkowie wraz z wymianą źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Krzyżanowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161819

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją przedsięwzięcia pn.: „Termomodernizacja budynku przedszkola w Zabełkowie wraz z wymianą źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Krzyżanowice” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w Programach Funkcjonalno-Użytkowych (PFU), jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
Zamówienie swym zakresem obejmuje następujące zadania:
1. Zadanie 1 -„Termomodernizacja budynku przedszkola w Zabełkowie”
1) Lokalizacja: ul. Rymera 7, 47- 460 Zabełków (gmina Krzyżanowice), dz. nr 697/4, 702
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
a. opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji, w tym:
- inwentaryzację instalacji c.o. w zakresie niezbędnym do modernizacji,
- audyt energetyczny (aktualizacja + audyt oświetleniowy),
- projekt budowlany i wykonawczy wraz z projektem kolorystyki elewacji (4 egz. wraz z zapisem w formacie elektronicznym PDF na nośniku cyfrowym);
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz. wraz z zapisem w formacie elektronicznym PDF na nośniku cyfrowym);
- harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji (1 egz. wraz z zapisem w formacie elektronicznym PDF na nośniku cyfrowym);
- dokumentacja powykonawcza oraz charakterystyka energetyczna (1 egz. wraz z zapisem w formacie elektronicznym PDF na nośniku cyfrowym);
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii innych organów, wymaganych przepisami szczególnymi oraz Prawa Budowlanego, niezbędnych do zgłoszenia robót budowlanych w odpowiednim Urzędzie, bądź uzyskania przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę.
b. termomodernizację obiektu (przegród budowlanych, instalacji c.o.,wod-kan, elektrycznej), w tym:
- izolację termiczną przegród stanowiących obudowę strefy ogrzewanej budynku,
- wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- modernizację instalacji CO (bez wymiany kotłów gazowych),
- poprawę systemu wentylacji w budynku.
3) Podstawą do wykonania dokumentacji projektowej będzie Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) – zał. Nr 8 do SWZ.

2. Zadanie 2 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Krzyżanowice”
1) Wymianę źródeł ciepła należy wykonać w następujących obiektach:
a. Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 18 , 47- 450 Krzyżanowice,
b. Przedszkola w Bolesławiu, ul. Główna 42 , 47-451 Bolesław,
c. Świetlicy w Bolesławiu, ul. Główna 40 , 47-451 Bolesław,
d. Przedszkola w Owsiszczach, ul. Szkolna 1, 47-450 Owsiszcze
e. Świetlicy w Owsiszczach, ul. Wojska Polskiego 2, 47-450 Owsiszcze
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
a. prace przedprojektowe, wykonane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, poprzez m.in.:
- sprawdzenie założeń techniczno-technologicznych oraz ogólnych założeń realizacji zadania, wszelkie założenia techniczno-technologiczne;
- wystąpienie o uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień lub pozwoleń niezbędnych do realizacji danej inwestycji jeśli owe są wymagane;
- wykonanie w oparciu o zaktualizowane założenia rozwiązania projektowe i uzgodnienie ich z Zamawiającym w formie pisemnej;
b. opracowanie dokumentacji budowlanej projektowej według założeń części przedprojektowej w języku polskim, wraz z ich uzgodnieniem z Zamawiającym i zatwierdzeniem przez Zamawiającego w formie pisemnej, przy czym dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania określone w polskim prawie budowlanym. Dokumentacja projektowa powinna składać się z:
- inwentaryzacji;
- audytu energetycznego.
- projektu budowlanego instalacji kotłów na gaz;
- projektu wykonawczego instalacji kotłów na gaz;
- dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy;
- instrukcji eksploatacji i obsługi urządzeń w języku polskim;
Dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu w wersji papierowej w trzech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie *.dwg i *.pdf.
c. uzyskanie w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego dokumentacje projektowe, właściwych decyzji administracyjnych wynikających z przepisów prawa oraz dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym właściwych uzgodnień opinii, ekspertyz rzeczoznawców, gestorów sieci, i jednostek administracji, materiałów geodezyjnych oraz dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w niezbędnym dla projektowanych instalacji zakresie.
d. prace budowlane - wykonanie kompletnej instalacji kotłów na gaz zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, po uzyskaniu uzgodnień i zatwierdzeń oraz pozwoleń, o których mowa powyżej oraz dostosowanie istniejących urządzeń i instalacji w obiekcie do prawidłowego współdziałania z nowo zaprojektowaną instalacją kotłów na gaz, z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, w tym:
- wyznaczenie i przygotowanie miejsca montażu urządzeń kotłów na gaz;
- określenie przebiegu tras przewodów od miejsca montażu urządzeń kotłów na gaz do wpięcia w istniejące instalacje;
- montaż urządzeń kotłów na gaz w wyznaczonym i przygotowanym miejscu;
- wykonanie orurowania i połączeń hydraulicznych w instalacjach kotłów na gaz jeśli są one niezbędne do poprawnego funkcjonowania systemu;
- wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków i odtworzenie uszkodzeń w przegrodach;
- zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych;
- wykonanie izolacji termicznych oraz prac zabezpieczających;
- zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania według dokumentacji projektowej;
- wykonanie przyłącza gazowego wraz z niezbędnymi elementami instalacji gazowej ;
- integracja instalacji z istniejącą instalacją c.o. oraz c.w.u. według dokumentacji projektowej;
- wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi i poprawnej pracy wykonanej instalacji;
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbioru robót oraz sporządzenie protokołów z tych prób podpisanych przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi;
- uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów, kart gwarancyjnych oraz książek serwisowych) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji na poszczególnych obiektach;
- przeprowadzenia szkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń i potwierdzenie przeprowadzonego szkolenia poprzez protokół, w którym opisany zostanie zakres szkolenia .
e. obsługę gwarancyjną i serwisową wybudowanych w ramach zamówienia instalacji kotłów na gaz, w tym;
- Wykonanie przeglądów gwarancyjnych i bezpłatnych usług serwisowych przez okres obowiązywania gwarancji. Czas reakcji serwisu określa się maksymalnie na 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii w okresie gwarancji. Czas usunięcia wady/usterki określa się na 14 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Usunięcie wady/usterki uważa się za skuteczne z chwilą podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu z usuwania wad i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
- Wykonanie co najmniej dwóch bezpłatnych przeglądów technicznych instalacji w okresie obowiązywania gwarancji. Przeglądy zostaną ustalone z Zamawiającym oraz zostaną potwierdzone odpowiednimi protokołami, które zostaną przekazane do Zamawiającego w ciągu 7 dni od wykonania przeglądu technicznego instalacji. Przegląd powinien zawierać sprawdzenie i weryfikacje głównych parametrów pracy instalacji zgodnie z zaleceniami Wykonawcy oraz sugestiami Zamawiającego.
3) Podstawą do wykonania dokumentacji projektowej będzie Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - zał. Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2835150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4182000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2835150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Ogólnobudowlana "HRESA" Dawid Tatarczyk, NIP: 6472256537

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPUH "PLACEK" s.c. Arkadiusz Placek, Janina Placek, NIP: 6472322932

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472322932

7.3.3) Ulica: Oś. Dąbrówki 1B

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2835150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.