Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00217924/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kuchni dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków
z podziałem na dwa zadania. Nr postępowania: WZŻ.DZP/35/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71718 62 76/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia kuchni dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobkówz podziałem na dwa zadania. Nr postępowania: WZŻ.DZP/35/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e119b1b4-f1fd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.33 ADG wyposażanie kuchni z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217924/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: WZŻ.DZP/35/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37059,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Dostawa sztućców, desek, kubków, filiżanek, szklanek itp.Przedmiotem umowy jest dostawa wyposażenia kuchni zgodnie z załącznikiem nr 1 A i do obiektów WZŻ wymienionych w ust. 2 oraz w załączniku nr 3 do umowy.
2.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
1) Żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) Żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) Żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) Żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) Żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
6) Żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) Żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) Żłobek 9- ul. Wrońskiego 13 d;
10) Żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17;
11) Żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
12) Żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85A ;
13) Żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta 107;
14) Żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4 c;
15) Żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
16) Budynek Administracji ul. Fabryczna 15;
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1A do SWZ dla zadania 1
Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1A do SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik 1 A do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.1 do SWZ Projekt ( wzór umowy) dla zadania 1 Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zapisami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39223000-1 - Łyżki, widelce
39241100-4 - Noże
4.5.5.) Wartość części: 34442,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2- Dostawa dzbanków do filtrowania wody oraz filtrów do dzbanków.Przedmiotem umowy jest dostawa wyposażenia kuchni zgodnie z załącznikiem nr 1 A i 1B do obiektów WZŻ wymienionych w ust. 2 oraz w załączniku nr 3 do umowy.
2.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
1) Żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) Żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) Żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) Żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) Żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
6) Żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) Żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) Żłobek 9- ul. Wrońskiego 13 d;
10) Żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17;
11) Żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
12) Żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85A ;
13) Żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta 107;
14) Żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4 c;
15) Żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
16) Budynek Administracji ul. Fabryczna 15;
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1 B do SWZ dla zadania 2.
Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1A i 1 B do SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik
1 B do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.2 do SWZ Projekt ( wzór umowy) dla zadania 2 .
Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zapisami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 11140,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36548,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41123,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36548,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPGASTRO Grzegorz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941839851
7.3.3) Ulica: Krucza 19
7.3.4) Miejscowość: Marcinkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36548,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13466,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13466,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13466,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPGASTRO Grzegorz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 183 98 51
7.3.3) Ulica: Krucza 19
7.3.4) Miejscowość: Marcinkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13466,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Księcia Witolda 33 we Wrocławiu.
- Dostawa analizatora składu ciała
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO, BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA SPRZĘT P.POZ. ORAZ ZBIORNIKA BEZODPŁYWOWEGO NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE - KANCELARIA LEŚNICTWA LICHWIN I KUKUŁKA
więcej: Łyżki, widelce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.