eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Adaptacji części poddasza wraz z wykonaniem klimatyzacji oraz wykonanie instalacji klimatyzacji I piętra budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatury w Rzeszowie ul. Mickiewicza 7.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacji części poddasza wraz z wykonaniem klimatyzacji oraz wykonanie instalacji klimatyzacji I piętra budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatury w Rzeszowie ul. Mickiewicza 7.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW Z SIEDZIBĄ W PRZEMYŚLU

1.3.) Oddział zamawiającego: WOJ. PODKARPACKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005078700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 29

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wkzabytkow@wuozprzemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuozprzemysl.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona zabytków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacji części poddasza wraz z wykonaniem klimatyzacji oraz wykonanie instalacji klimatyzacji I piętra budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatury w Rzeszowie ul. Mickiewicza 7.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a3a930c-0767-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji (znak sprawy: RZ.OA.272.2.2022, ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00140324/01 z dnia 2022-04-29) nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie unieważnione dnia 17.05.2022 r.
Podstawa Prawna: art. 305 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-edfe6375-c722-11ec-aa46-6a814e8de928

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.OA.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 951730,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie zrealizowane zostanie w formule ,, zaprojektuj i wybuduj” .
1. Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje wykonanie:

ETAP I w zakresie podstawowym obejmujący część formalno-prawną:
a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót podstawowych
b) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym obszarze dot. zakresu podstawowego, w tym:
 ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie podstawowym
 Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie
 projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania obejmujących zakres podstawowy
c) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie:
 Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie zrealizowanych robót
 Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeń
i materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie podstawowym

ETAP I w zakresie podstawowym obejmujący wykonanie robót budowlanych
a) Roboty rozbiórkowe – usuniecie części stropu nad poddaszem wg projektu, demontaż pokryć podłóg w pomieszczeniach objętych pracami, skucie wylewki w pom. 2.17 wg projektu, skucie schodków, wyburzenie ścian wg projektu,
b) Dostosowanie więźby dachowej – wykonanie otworów w dachu dla nowo projektowych okien dachowych, zabezpieczenie drewnianej konstrukcji do NRO
c) Montaż okien dachowych – montaż projektowanych okien dachowych, wykonanie obróbek
d) Obudowa poddasza z ociepleniem – wykonanie izolacji wilgociowej metodą odwróconą i ocieplenie dachu, wykonanie zabudowy gipsowo – kartonowej na ruszcie.
e) Roboty konstrukcyjne – belki, nadproża, rama w osi D, schodki na komunikacji poddasza
f) Nowe przegrody – ściana S4, S4’ w osi D, ściany S1, S2, S2’, S3, S5, S5’, zamurowanie otworów drzwiowych zgodnie z projektem, powiększenie otworów drzwiowych zgodnie z projektem, sufit podwieszany S6, wykonanie nowych wylewek cementowych, naprawa czapek kominowych
g) Stolarka drzwiowa – demontaż drzwi zgodnie z projektem, wykucie ościeżnic, montaż drzwi kolankowych DWF o wymiarze 60x100cm ( w ścianie S4), wymiana i powiększenie wyłazu na strych wyposażonego w schody strychowe
h) Podłogi i posadzki – rozbiórka istniejących posadzek, wyrównanie poziomu posadzek, wykonanie nowych wylewek cementowych, wykonanie izolacji termicznej podłogi nieużytkowej za ścianką kolankową w północnej części poddasza (pomiędzy osią G-H)
i) Instalacje sanitarne – Roboty demontażowe, instalacja co, instalacje wodno – kanalizacyjne.

2. Przedmiot zamówienia w zakresie opcjonalnym

1) Przedmiot zamówienia w zakresie opcji nr 1 obejmuje wykonanie:

ETAP II w zakresie opcjonalnym obejmujący część formalno-prawną:

a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót objętych opcją
b) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym zakresie, w tym:
 ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie opcjonalnym
 Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie
 Inwentaryzacja konstrukcji stalowej dachu nad klatką schodową oraz orzeczenie dotyczące stanu technicznego
 projekt wykonawczy świetlika nad klatką schodowa oraz systemu oddymiania i napowietrzania klatki schodowej
 projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych – stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania robót obejmujących zakres opcjonalny
c) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie:
 Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie opcjonalnym
 Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego
 Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeń
i materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnym


ETAP II w zakresie opcjonalnym obejmujący wykonanie robót budowlanych

a) Klatka schodowa – wymiana doświetlenia klatki schodowej wraz z montażem klapy oddymiającej lub pasma świetlnego z oddymianiem, wymiana i/lub konserwację elementów konstrukcji stalowej ( w zależności od stanu istniejącej konstrukcji), zapewnienie napowietrzenia mechanicznego klatki schodowej (dostosowane do wymogów producenta klap oddymiających)
b) Stolarka okienna - demontaż istniejących okien zgodnie z projektem, montaż nowych projektowanych okien, obróbka szpalet, montaż nowych parapetów przy wymienianych oknach zewnętrznych
c) Stolarka drzwiowa – montaż nowych projektowanych drzwi, montaż elektrotrzymacza drzwiowego, demontaż i zawieszenie istniejących krat na ścianach w formie dekoracji, uzupełnienie ścianki przy drzwiach DW1 (piwnice), montaż samozamykaczy, obróbka szpalet
d) Instalacje elektryczne – wyłącznik główny ppoż., tablica TP, linia zasilająca do tablicy TP, instalacja oświetlenia podstawowego, gniazd wtyczkowych zwykłych i dedykowanych, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja telefoniczna, instalacja komputerowa, system napowietrzania i oddymiania klatki schodowej, system sygnalizacji pożaru (SSP)


2) Przedmiot zamówienia w zakresie opcji nr 2 obejmuje wykonanie:

ETAP III w zakresie opcjonalnym obejmujący część formalno-prawną:

a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót objętych opcją
b) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym zakresie, w tym:
 ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie opcjonalnym
 Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie
 projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych – stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania robót obejmujących zakres opcjonalny
b) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie:
 Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie opcjonalnym
 Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego
 Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeń
i materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnym

ETAP III w zakresie opcjonalnym obejmujący wykonanie robót budowlanych

a) Roboty wykończeniowe ścian - Uzupełnienie tynków, szpachlowanie, roboty malarskie, okładziny ścian (ceramika / tapeta z włókna szklanego), wklejenie lustra
b) Roboty wykończeniowe posadzek –samopoziomująca masa szpachlowa, izolacja akustyczna, pokrycie podłóg (ceramika/ panele winylowe), montaż listew przypodłogowych.
c) Roboty wykończeniowe sufitów – okładziny g-k na stropach, uzupełnienie tynków w sufitach istniejących, malowanie i tapetowanie tapetą z włókna szklanego
d) Dostawa i montaż wyposażenia wc
e) Instalacje sanitarne – wyposażenie (biały montaż, montaż spłuczki podtynkowej, montaż baterii, podgrzewacza wody)
f) Instalacja wentylacji i klimatyzacji – całość robót zgodnie z projektem
g) Instalacje elektryczne – zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji
h) Poprawa montażu istniejącego pochwytu zamocowanego w ścianie klatki schodowej (ściana zachodnia, ostatni bieg prowadzący na poddasze)
i) Montaż dwóch pochwytów przy schodach zewnętrznych wejścia głównego
j) Wyposażenie pomieszczeń poddasza w gaśnice dostosowane go gaszenia pożarów grup ABC

3. Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji prac opisanych w zakresie opcjonalnym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.

4. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli Zamawiający pozyska środki finansowe na ten cel. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia objętego prawem opcji, określone w § 8 Umowy. W przypadku pozyskania środków i skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zobowiązany jest przekazać Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej
o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji. Oświadczenie to powinno być przekazane Wykonawcy w takim terminie, aby możliwy był do zrealizowania zakres opcjonalny
w terminach wskazanych w § 6 Umowy, tj. najpóźniej do dnia 15.08.2022r.

II. Podstawą opracowania oferty jest załączony do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący:
• Program Funkcjonalno-Użytkowy
• Projekt budowlany
• opisy, rysunki,
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
• przedmiary robót - które mają charakter wyłącznie pomocniczy, pokazujący skalę zadania zasadnicze roboty objęte przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296747,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296747,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296747,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana Mirosław Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 794-173-41-75

7.3.3) Ulica: Mirocin

7.3.4) Miejscowość: Mirocin

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1595000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.