eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Zorganizowanie trzech turnusów kolonii profilaktycznych dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: ,,Ograniczenie zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży...



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie trzech turnusów kolonii profilaktycznych dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: ,,Ograniczenie zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 767 85 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lidzbarkw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lidzbarkw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie trzech turnusów kolonii profilaktycznych dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: ,,Ograniczenie zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-833a4b7a-ed77-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004955/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zorganizowanie trzech turnusów kolonii profilaktycznych dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: „Ograniczenie zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie trzech turnusów kolonii profilaktycznych dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: „Ograniczenie zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży. Dofinansowanie wypoczynku letniego dzieci szkół podstawowych”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zorganizowanie trzech turnusów kolonii profilaktycznych po 10 dni każdy dla 135 dzieci (3 turnusy x 45 dzieci) w wieku 7-15 lat z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński.
3. Cały przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i zapewnienie wypoczynku letniego w miejscowości Zakopane lub okolice wraz z realizacją programu profilaktycznego dla 135 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 15 lat w okresie wakacyjnym w terminie od 11.07.2023 r. do 09.08.2023 roku:
a) I turnus: 11.07.2023 r. – 20.07.2023 r.
b) II turnus: 21.07.2023 r. – 30.07.2023 r.
c) III turnus: 31.07.2023 r. – 09.08.2023 r.
4.Czas trwania każdego turnusu powinien wynosić 10 dni, w tym 9 noclegów (licząc od dnia wyjazdu do dnia powrotu).
5. Liczba uczestników każdego turnusu powinna wynosić 45 dzieci w wieku 7 lat - 15 lat, w podziale na trzy podgrupy wiekowe oraz po 4 osoby kadry (kierownik kolonii i 3 wychowawców).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale IV SWZ pn : Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Turystyczna "OLA" s.c., Barbara Księżarczyk Tomeczek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Turystyczna "OLA" s.c., Konstancja Cygon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272687612

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 32/156

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-881

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-11 do 2023-08-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.