Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246837/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047
1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-074b0181-037f-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa utrzymania czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie kompleksowych usług utrzymania czystości, sprzątania obejmujących: sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien uwzględniając reżim sanitarny dla placówek służby zdrowia, dezynfekcję, utrzymacie czystości wokół obiektów oraz w sezonie zimowym odśnieżanie posesji, chodników i dróg dojazdowych, a w sezonie letnim koszenie trawy, czynności porządkowe, zamiatanie, przycinanie i pielęgnacja roślinności zewnętrznej itp.
2) Wykaz placówek służby zdrowia podległych ZOZ Nr 2 w Rzeszowie, w których będzie wykonywana usługa utrzymania czystości:
a) Przychodnia Specjalistyczna - Rzeszów ul. Fredry 9
powierzchnia całkowita 4521 m2
- strefa I - 1 803 m²
- strefa II - 1 676,80 m²
- strefa III - 1 041,20 m2
- trawnik - 240,45 m2
- droga dojazdowa, parking i chodnik - 1 348,33 m²
b) Przychodnia Rejonowa w Tyczynie, ul. Rynek 10
powierzchnia całkowita 360 m2
- strefa I - 80 m²
- strefa II - 208 m²
- strefa III - 72 m2
- trawnik - 50 m²
- droga dojazdowa, parking i chodnik - 250 m²
3) Informacje dodatkowe:
a) kosiarki do traw, miotły, łopaty, mopy, wiaderka, itp. zapewnia Wykonawca;
b) Wykonawca zapewnia środki do dezynfekcji rąk do dozowników znajdujących się w ciągach komunikacyjnych;
c) do zadań Wykonawcy należy dostarczenie mieszanki solno-piaskowej w ramach usługi odśnieżania w sezonie zimowym oraz wywóz nagromadzonego śniegu;
d) podłoże w pomieszczeniach typu PCV o pow. 669,24 m2;
e) w zakres sprzątania i mycia nie wchodzi posiadany przez ZOZ tabor samochodowy;
f) metraż okien w poszczególnych obiektach: Przychodnia Specjalistyczna w Rzeszowie – 651,87 m2, Przychodnia Rejonowa w Tyczynie – 82 m2;
g) częstotliwość mycia okien zgodnie z wymaganiami określonymi w procedurze Zamawiającego z dnia 17 marca 2015 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 4 pn. „Procedura utrzymania czystości pomieszczeń i gabinetów ZOZ Nr 2 w Rzeszowie”, która stanowi Załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
h) wysokość fasady przeznaczonej do mycia wynosi 12 m i szerokości 4 m – dot. Przychodni Specjalistycznej w Rzeszowie;
i) w zakres dezynfekcji i mycia nie wchodzi sprzęt medyczny, elektryczny, np. komputery;
j) do zadań Wykonawcy należy sprzątanie, mycie oraz dezynfekcja tzw. kącików dla dzieci rozmieszczonych na korytarzach w siedzibie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Zamawiającego do godz. 10:00 w dniu 14 czerwca 2023 r. (termin składania ofert) wpłynęły ww. oferty na Usługę utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 536 850,00 zł brutto.
Podstawa prawna:
art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1710 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740776,92 PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA NA SZKOLENIA, WARSZTATY, SIECI WSPÓŁPRACY ORAZ KONFERENCJE"
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Dostawa drukarek, czytników kodów kreskowych i komputerów
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego w Polańczyku nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych trzeciej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich: Przebudowa DW nr 990 Twierdza - Krosno w km 2+185 - 2+407 str. prawa w m. Przybówka
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości w Teresinie w 2024 r.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - III postępowanie.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - III postępowanie.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.