Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180827/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, dostawy i montażu elementów małej architektury na terenie Gminy Miejskiej Kraków, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122010240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99870b6c-dd06-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, dostawy i montażu elementów małej architektury na terenie Gminy Miejskiej Kraków, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99870b6c-dd06-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż elementów małej architektury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.23.23.JC1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, dostawy i montażu elementów małej architektury na terenie Gminy Miejskiej Kraków, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.23.23.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: „Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury na terenie Gminy Miejskiej Kraków w 2023r.” polegająca na sprzedaży, dostawie i montażu ławek oraz koszy na odpady na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
1.3 Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż łącznie:
1.3.1 99 szt. ławek w dwóch wzorach opisanych poniżej (Wzór 1, Wzór 2),
1.3.2 13 szt. koszy na odpady w dwóch wzorach opisanych poniżej (Wzór 3, Wzór 4).
1.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany pierwotnej lokalizacji elementów małej architektury wskazanej w kosztorysie prac w przypadku nieprzewidzianych kolizji oraz sprawowanego nadzoru służb konserwatorskich w możliwie najbliższe sąsiedztwo na terenie dzielnicy GMK, w której realizowane są prace.
1.5 W przypadku, gdy konsekwencją realizacji przedmiotu umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do postępowania zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami podmiotami spełniającymi warunki określone niniejszą ustawą.
1.6 Wszystkie prace mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
1.7 W przypadku konieczności demontażu ogrodzenia niskiego zabezpieczającego teren zieleni w trakcie realizacji prac związanych z montażem elementów małej architektury w ramach przedmiotu umowy Wykonawca na własny koszt demontuje i ponownie (na wskazanie i w uzgodnieniu z Zamawiającym) instaluje w/w elementy; w przypadku uszkodzenia ww. elementów w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy Wykonawca ponosi koszty ich naprawy lub wymiany na nowe. W sytuacji demontażu ogrodzenia bez jego ponownego montażu Wykonawca przewozi i deponuje ogrodzenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Miasta Krakowa.
1.8 Po zakończeniu prac należy uporządkować miejsce pracy wraz z wywozem pozyskanego materiału i rekultywacją trawnika.
1.9 Przed realizacją zadania, Wykonawca winien przedstawić do akceptacji rysunki techniczne elementów małej architektury oraz złożyć oświadczenie o posiadaniu praw autorskich do powyższych rysunków oraz samych produktów.
1.10 Uwaga: Elementy montowane w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa pn. "49 ławek dla Dzielnicy II" ZZM/O1.288/23 oraz pn. "Ławki i kosze na śmieci w Dzielnicy XI " ZZM/O1.312/23 należy oznakować naklejką, zgodnie z załączonym wzorem oraz wytycznymi zawartymi w Księdze znaku str. 15. Oznakowany każdy element.
1.11 Po zakończeniu prac, na dzień odbioru Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu tabelę EXCEL pn.: „Wykaz wytworzonych elementów”, zgodnie z wzorem Tabela wytworzonych elementów zamieszczonym w Załączniku B do SWZ.
1.12 Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia.
1.13 Prace należy realizować zgodnie z załącznikami graficznymi oraz w oparciu o przykładowe karty katalogowe.
1.14 Integralną częścią SWZ niezbędną dla przygotowania i wyceny oferty oraz wykonania przedmiotu zamówienia są materiały przedstawione w Załączniku B do SWZ oraz zestawienie tabelaryczne do wyliczenia ceny oferty (kosztorys ofertowy) stanowiące Załącznik A do SWZ.
1.15 Opis elementów małej architektury i zakresu prac:
1.15.1 Ławka typu „antywandal” z oparciem – WZÓR NR 1,
1.15.1.1 wymiary ławki: długość 200cm, wysokość 89cm, szerokość 70cm,
1.15.1.2 konstrukcja: rura stalowa o średnicy 60mm, elementy drewniane wykonane z drewna rodzimych gatunków drzew (świerk lub sosna lub modrzew), grubość listew 4cm, szerokość listew 9cm,
1.15.1.3 elementy metalowe wykonane z rur stalowych o średnicy 60mm, ocynkowane, pomalowane farbą proszkową na kolor RAL 9004, elementy drewniane pomalowane lakierobejcą na kolor: ciemny orzech,
1.15.1.4 każdy elementy drewniany - listwa na całej jej długości od strony tylnej, musi być wzmocniona metalowym ceownikiem o szerokości min. 4cm,
1.15.1.5 sposób montażu: poprzez osadzenie na dwóch fundamentach betonowym o wymiarach: 30x80cm i wysokość 30cm. Fundamenty w całości ukryte pod powierzchnią gruntu,
1.15.1.6 wywóz pozyskanego materiału, uporządkowanie miejsca pracy, rekultywacja trawnika,
1.15.2 Ławka parkowa z oparciem – WZÓR NR 2,
1.15.2.1 wymiary ławki: długość 200cm, wysokość 77cm,
1.15.2.2 wykonana z drewna świerkowego, lakierowanego, kolor jasny dąb,
1.15.2.3 konstrukcja ławek wykonana ze stali czarnej, lakierowanej proszkowo na kolor RAL 9004,
1.15.2.4 elementy metalowe: struktura drobna, matowa, kolor szary,
1.15.2.5 sposób montażu: poprzez osadzenie na dwóch fundamentach betonowym zgodnie z załączoną dokumentacją. Fundamenty w całości ukryte pod powierzchnią gruntu,
1.15.2.6 wywóz pozyskanego materiału, uporządkowanie miejsca pracy, rekultywacja trawnika,
1.15.3 Kosz na odpady metalowy z daszkiem – WZÓR NR 3,
1.15.3.1 wymiary: wysokość słupka 120cm, kubeł w kształcie walca o wymiarach 50x30cm, kosz wyposażony w daszek o średnicy 38cm,
1.15.3.2 konstrukcja wykonana z blachy o gr. 2,5mm, ocynkowanej,
1.15.3.3 kubeł uchylny,
1.15.3.4 elementy metalowe ocynkowane, pomalowane farbą proszkową na kolor RAL 9004,
1.15.3.5 sposób montażu: poprzez osadzenie na fundamencie betonowym o wymiarach: 30x30cm i wysokości 60cm. Fundamenty w całości ukryte pod powierzchnią gruntu,
1.15.3.6 wywóz pozyskanego materiału, uporządkowanie miejsca pracy, rekultywacja trawnika,
1.15.4 Kosz na odpady prostokątny dedykowany na Bulwary Wiślane – WZÓR 4,
1.15.4.1 wymiary: wysokość 110cm, szerokość 51cm,
1.15.4.2 konstrukcja wykonana ze stali, ocynkowana, pomalowana farbą proszkową na kolor RAL 9004,
1.15.4.3 konstrukcja: gięta stalowa blacha o grubości 4mm,
1.15.4.4 drzwiczki: gięta stalowa ocynkowana blacha o grubości 3mm,
1.15.4.5 nierdzenna płytka do gaszenia papierosów z pojemnikiem, objętość 0,8l,
1.15.4.6 pojemność kosza min. 55l,
1.15.4.7 pojemnik na odpady uchylany w kierunku czołowym,
1.15.4.8 wkładany pojemnik z blachy ocynkowanej,
1.15.4.9 sposób montażu: poprzez osadzenie na fundamencie betonowym 25x25 cm wysokość 30 cm (C12/15), posadowiony za pomocą kotew,
1.15.4.10 wywóz pozyskanego materiału, uporządkowanie miejsca pracy, rekultywacja trawnika.
1.17 Równoważność:
1.17.1 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia technologii lub wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych, jak i formy użytkowej i architektonicznej, estetyki, kolorystyki, konstrukcji i bezpieczeństwa. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych technologii lub wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów itp. mają jedynie charakter przykładowy i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne, materiałowe, konstrukcyjne, architektoniczne, dotyczące bezpieczeństwa itp. wymienione w SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian w dokumentacji (załączonej do SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz w razie konieczności uzyskania również niezbędnych uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
1.17.2 Przy oferowaniu technologii lub wyrobów innych niż opisane w SWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania w treści oferty nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, materiałowych, kolorystycznych, konstrukcyjnych, dotyczących bezpieczeństwa itp., jak i technologicznych (kompletne karty produktowe, karty charakterystyki, karty materiałowe, prospekty, katalogi, foldery, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.).
1.17.3 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest również złożyć wraz z ofertą odpowiednio wypełnioną tabelę równoważności, której wzór zamieszczono w Załączniku nr B do SWZ.
1.17.4 Zamawiający podkreśla, iż dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem, w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217785,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294343,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217785,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowo – Usługowy Radix sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770011646
7.3.3) Ulica: ul. Ciepłownicza 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-574
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PROJEKTOWO- USŁUGOWY RADIX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PROJEKTOWO- USŁUGOWY RADIX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217785,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-09INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- "Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 l, 240 l, 1100l oraz kontenerów na odpady typu KP-5 i KP-7 m3"
- Wyposażenie posesji hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- Wywóz odpadów komunalnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.